ПРезентаці "Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Порівняння виразу і числа. Перетворення іменованих чисел Розв’язування і порівняння задач."
Мета: вдосконалити вміння учнів використовувати правило порядку виконання дій у виразах без дужок; розв’язування задач; вдосконалити навички обчислення та перетворення іменованих чисел;
Математика. Тема: Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на кратне порівняння чисел. Узагальнення і систематизація знань учнів. Вчитель початкових класівІнна Репушевська Одеської загальноосвітньої школи № 52 І-ІІІ ступенів. Одеської міської ради Одеської області
Розв’яжіть задачу. Зелена – 12 см. Синя - 4 см на ? більше. Розв’язання12 – 4 = 8 (см)Відповідь: на 8 см довша.
Номер слайду 7
Розв’яжіть задачу. Зелена – 12 см. Синя - 4 см у ? разів більше. Розв’язання12 : 4 = 3 (рази)Відповідь: у 3 рази довша.
Номер слайду 8
25.02.2023 СьогодніЩоб дізнатися, у скільки разів одне число більше або менше за інше, треба поділити більше число на менше.
Номер слайду 9
25.02.2023 У кошику – 15 яблук, на тарілці – 3 яблука. У скільки разів більше яблук у кошику, ніж на тарілці?
Номер слайду 10
Розв’яжіть задачу. Кошик – 15 ябл. Тарілка - 3 ябл. у ? разів більше. Розв’язання15 : 3 = 5 (рази)Відповідь: у кошику в 5 рази більше яблук, ніж на тарілці. У кошику – 15 яблук, на тарілці – 3 яблука. У скільки разів більше яблук у кошику, ніж на тарілці?