Сценарій написано за мотивами казки "Рукавичка", де були представлені не тільки учні класу, а де учасники дійства змогли показати свої таланти. Учні ділилися на групи - відмінники, танцюристи, музиканти, спортсмени, художники. Сценарій написано у віршованій формі.
Сценарій презентації 5-Б класу
Ведуча 1: Стоїть в центрі міста школа
Добрими справами в ньому відома
А в школі – 30 кабінет
Що за дверима? Може секрет?
Підійшла до нього Тетяна Петрівна…
Т.П.: Хто-хто в кабінеті живе?
Хто-то в такім світлім живе?
Ведуча: В кабінет ввійшла вона –
А там пусто й тишина.
Стала жити-працювати,
Учнів мови научати.
Все зі смаком поробила
І вазонки посадила…
Але раптом восени
Стук почувся в тишині.
(голоси за дверима)
Хто-то в кабінеті цім є?
Хто-то в такім світлім живе?
Т.П.: - Це я, Тетяна Петрівна, а ви хто?
Відмінники: Нам працювати всім не лінь,
Навчатись можем цілі дні.
В щоденниках – одні десятки,
Рідко в них гостять дев»ятки.
Всі ми дуже вам підходим
Ну візьміть нас при нагоді.
Т.П.: Звісно, мудрим завжди рада
Ви для мене – як розрада.
Ви заходьте, не стидайтесь –
Добре працюйте, відмінно навчайтесь.
Ведуча 2
Наша відмінниця, розумниця наша,
Просто красуня – Моргун Настя.
Анна, Ганна, Ганнусенька,
Яка ти в нас гарнюсенька,
Танцями займається ,
Краще сонечка посміхається.
Хто в класі малює гарно?
Кожен вам скаже – Дуркалець Анна.
Т.П.
Знаю, крім бажання вчитись,
Є у вас час і веселитись,
Займатись улюбленою справою –
Малюванням і хореографією.
(Відмінники виконують номери)
Ведуча 1:Стали жити-працювати –
Горя і біди не знати.
Але раптом в двері стук.
Що за дивний такий звук?
(Голос за дверима)
Хто-хто в кабінеті цім є,
Хто-хто в такім світлім живе?
Відмінники: Ми – відмінники старанні,
Мудрі, працьовиті, справні.
З нами Тетяна Петрівна
Доброзичлива, привітна.
А ви хто?
(голос за дверима)
Ми школярики старанні,
Працьовиті і слухняні
І ділами, і словами
Будем рівними ми з вами.
Бо старалися багато,
Щоб відмінниками стати.
Моргун: Двох відмінників вже маєм,
В запасних шістьох тримаєм.
Дуркалець: Всього в нас їх буде аж вісім –
Це для класу добрі вісті!
Т.П.: Ви проходьте , дуже раді
Стріти вас в такому складі.
Ведуча 2
Настя(Болонна) мила і сердечна,
Така добра, щира, гречна.
Ця дівчинка гарненька
Сильна як спортсменка.
Є у нас також «Чомучка»
Настя (Молостова) – страшена балакучка,
Та проте багато знає,
Любить всіх вона й повчає.
Добра дівчинка Тетяна (Чайківська)
Енергійна і слухняна.
В Тані мрія гарна буде –
Дарувати радість людям.
Мирончик – серйозний, як дипломат,
Друг він хороший, синочок і брат.
Всім чим може допоможе,
Труднощі всі переможе.
Остап добре навчається
І плаванням займається.
Не сумує, а радіє,
Всіх навчить тому, що вміє.
Задачу вирішить він враз,
І жарт придумує на раз.
Він такий у нас один –
Ячечак Костянтин.
З математики хлопці - аси
Чим і радують всіх в класі.
(Задають жартівливі задачки)
1. Кирило посперечався, який буде рахунок у грі футбольних команд «Спартак» і «Динамо» перед початком матчу, і виграв спір. Яким був рахунок?
2. Горіло п'ять свічок, дві згасли. Скільки свічок залишилося?
3.Розділити п'ять яблук між п'ятьма особами так, щоб кожен отримав по яблуку і одне яблуко залишилося в кошику.(Одна людина бере яблуко разом з кошиком).
4.Число 666 збільшити в півтора рази, не виконуючи над ними ніяких арифметичних дій. (Написати це число, а потім повернути папір догори ногами (на 180°). Вийде 999).
5.На грядці сидить 6 горобців, до них прилетіли ще 4. Кіт підкрався і схопив одного горобця. Скільки залишилося горобців на грядці? (Ніскільки, оскільки інші горобці відлетіли).
6.Стоїть в полі дуб. На дубі 3 гілки. На кожній гілці по 3 яблука. Скільки усього яблук? (Ніскільки).
7.Що легше: один кілограм вати або один кілограм заліза? (Один кілограм вати дорівнює по вазі одному кілограму заліза).
8. Трійка коней пробігає 5 кілометрів. По скільки кілометрів пробігає кожен кінь? (По 5 кілометрів).
Т.П.: Почалось навчання, змінилось усе,
Тепер вже школярик науку гризе.
До чого ж багато вам треба учить,
Щоб розумом власним в майбутньому жить.
Ведуча 1: Стали дружно вони жити,
Справи добрії творити.
Але раптом знову стук.
Всі: Хто це, невже новий друг?
В кабінеті нас немало
Розумники й розумниці.
З нами Тетяна Петрівна –
Наша класна мама.
А ви хто?
(голос за дверима)
Танцюристи: До розумників на свято
Танцюристи йдуть завзяті.
Чи візьмете нас до себе?
Розвеселем вас як треба.
Ми танцюєм дуже класно
І класично, і сучасно.
Полька, вальс чи краков»як,
Самба, румба чи гопак.
Все ми вмієм на «відмінно».
Вам станцюєм неодмінно.
Т.П.: Так, шановні, що ж зайдіть,
Танцювати всіх навчіть.
До танців ставимося схвально,
Гарний танець - це похвально.
Ведуча 2.
Гарно пише і читає,
І танцює, і співає,
Доброта їй притаманна.
Це наша Арнаутова Яна.
Добрий, щирий і спокійний,
І товариш він надійний.
Вміє класно танцювати,
Владика бачили, навіщо гадати.
Як пір»їночки легенькі
Є дівчатка в нас маленькі,
Настя Паянова – диво-дівча,
Мар»яні під силу і вальс й ча-ча-ча.
І красиві, і стрункі,
Майстрами танцю стануть вони.
(Настя Паянова і Мар»яна Момот танцюють бальний танець)
Є в класі Христя і Сашко,
Вони вже - чемпіони.
З народних танців у них є
Медалі і дипломи.
(Виконують народний танець)
Ведуча 1: Ще дружніше стали жити,
Справи добрії творити.
Тільки раптом знову стук.
Всі разом: Хто у гості? Що за звук?
(Голоси за дверима)
Хто-хто в кабінеті цім є?
Хто-то в такім світлім живе?
Спортсмени -Ми всі діти хоч-куди
Спортом ми займаємось.
Хоча всі ми ще малі,
Перспективними вважаємось.
До себе пустите чи ні?
Захистимо ми вас в біді.
Т.П.: Ви проходьте, ми вам раді,
Сильні, спритні та завзяті.
Покажіть на що ви здатні,
Щоб пишались мами й тати.
Ведуча 2
Марина і Остап – плавці,
Рекорди часто б»ють.
Вони в басейні – молодці –
Як рибоньки пливуть.
Богдан Іваник – акробат,
Атлет – Кушнір Денис,
А Віктор любить баскетбол,
Але найбільший приз -
Здоров»я, сила, спритність, міць,
Переконайтеся самі.
Кушнір: Займатись спортом – справа нелегка.
Але наші дівчата й хлопці – ну просто молодці,
Про їхні досягнення знають усі.
Марина: Щоб міцне здоров»я мати,
Треба добре-добре знати
Дітям правила прості,
А за змістом золоті.
Спорт – помічник!
Спорт – здоров»я!
Спорт – гра!
Без спорту – ані дня!
Віктор: Всюди друзів ми знаходим,
З ними ми – немов рідня,
Адже нам без друга-спорту
Не прожити ані дня.
Богдан: Чемпіоном стать не просто,
Тож нехай малі ми ростом,
Небагато літ пройде,
Наша черга підійде.
Нехай летить в усі кінці:
От ви, діти, молодці!
(Спортсмени виконують фізичні вправи)
Ведуча 1: Кожен хоче вміти себе захищати,
А для цього треба самооборону знати.
Ведуча 2
Довбня Денис прийоми вивчає,
На змаганнях з кікбоксінгу він виступає.
Сашко і Сергій задніх не пасуть,
Медалі і дипломи незабаром їх знайдуть.
Рухи точні, дії вмілі
Нашій Саші все по силі.
Покажи прийоми, наша «міс».
Ми будемо гукать тобі «на біс»!
(Демонстрація прийомів кікбоксінгу)
Ведуча 1: Стали жити-працювати,
Розважатись і навчатись,
Спортом залюбки займатись.
Але раптом знову стук.
Чи це правда? Чи це трюк?
(Голос за дверима)
Хто-хто в кабінеті цім є?
Хто-хто в такім світлім живе?
Всі: всі ми дружно тут живем.
Будь-що розв»яжем без проблем.
Ми- мудрі, гарні учні,
Танцюристи завзяті,
Спортсмени перспективні,
А з нами Тетяна Петрівна,
Наша класна мати.
А ви хто?
(голос за дверима)
Ми всі талановиті,
Представимо себе.
Зберем таланти світу
В форматі 5-Б.
Всі ми талановиті.
На кого не поглянь,
Нема у нас нездібних –
У кожного – талант.
Візьміть ви нас в свій колектив,
Внесем в життя різноманітність, не пасив.
Т.П.: Ви всі особливі,
Кожен з вас хороший,
Мистецтво любите понад усе.
Будьте сміливі, заходьте,
Творчі діти стануть нам в пригоді.
Ведуча 2
Таня з бісеру дрібного
Наплете собі такого…
Дуже гарне, хоч мале –
То коралі, то браслет.
Бондар Христина -
Майстринька на диво.
Шиє, в»яже, вишиває,
Талант її усіх вражає.
А малюнки Катерини
Наче зрілої людини.
Їх побачиш – це просто краса,
І серце співає, і радіє душа.
Віра, Катя й Софійка – майбутні Пікассо.
Малюють, фантазують
І роблять це прекрасно.
В математиці Остап наш ас,
Але й малює просто клас.
Малює, як душа бажає,
Фантазії багато має!
Треба щось намалювати,
До Кості ти скоріш звернись.
Він так малює, фантазує,
Свої шедеври в Луврі виставить колись.
(Демонстрація виробів із бісеру і малюнків)
Ведуча 1.
Добре музику послухать,
Можна й наспівати,
А Микола і Мирон
Можуть нам заграти.
Мирон: я так граю, аж злітає
В небеса душа моя.
Звуки дивні і чарівні
Баян ніжно вимовля.
(Виконує гру на баяні)
Ведуча 2.: Наш Микола час не гає
На кларнеті гарно грає.
Просять хлопця: «Грай, нам друже!
Любим слухать тебе дуже!»
Микола: Я на сцені – у натхненні,
Мов натягнута струна.
Я не з вами, з небесами,
А в душі бринить весна.
(Виконує гру на кларнеті)
Ведуча 1: Стали жити цікавіше,
Працювати, веселитись.
Але в двері знову стук.
Всі: Всі помістимось ми тут?
(Голос за дверима)
Хто-хто в кабінеті цім є?
Хто-хто в такім світлім живе?
Всі: Розумники й розумниці,
Спортсмени й танцюристи,
Художники й музиканти
А з нами – наша класна мати.
А ви хто?
(голос за дверима)
Ви вдивіться в нас поближче,
Хто з нас вищий, а хто нижчий.
Всі ми ,бачте, своєрідні,
Але станем вам, як рідні.
Т.П.: Ну проходьте, всім ми раді,
Симпатичним і кирпатим,
І веселим, енергійним,
І кмітливим, і активним.
Знаю є у вас в запасі
Міх пісень і викрутасів
Ведуча 1: Гарно вміють дівчата
У цім класі співати.
І всіх своїм співом
Можуть чарувати.
Роман: Хлопці теж не відстають
І не гірше заведуть.
Денис: Дівчатам треба показати,
Що ми вмієм теж співати.
(Пісня у виконанні хлопців на мотив «Ти ж мене підманула»)
1.Ти казала в понеділок
Все розкажеш про числівник
Я прийшов – тебе нема,
Підманула, підвела.
2. Ти казала: у вівторок
Принесу цукерок сорок.
Я прийшов – тебе нема,
Підманула, підвела.
Ти ж мене підманула,
Ти ж мене підвела,
Ти ж мене, молодого,
З ума-розуму звела.
3. Ти казала: за жувачку
Дам списать тобі задачку.
Я прийшов – тебе нема,
Підманула, підвела.
4. Ти казала: у четвер
Дам тобі нести портфель.
Я прийшов – тебе нема,
Підманула, підвела.
5. Ти казала: завтра рано
Почергуєм в класі вправно.
Я прийшов – тебе нема,
Підманула, підвела.
Ведуча 2. Прийміть від нас ще жарти –
Кому слід знову сісти за парти.
(виконується гумореска «Батьки-недоучки»)
Ну і мама! Ну і тато!
Наче справжні дошкільнята
Нічогісінько не знають.
Kожен день мене питають
Лиш одне! Чому? Чому?
Ти чому образив Віку?
А чому отримав двійку?
А чому прийшов так пізно?
А чому в шкарпетках дірка?
А чому такий непослух?
А чому не стелиш постіль?
А чому ти вірш не учиш?
А чому портфель без ручки?
А чому такий синець?
Ох настане мій кінець!
Не поясниш їм нічого.
Хоч би і дуже захотів.
Треба їх відправить в школу.
Хай питають вчителів.
Молостова: Ще трошки гумору для вас…
Ви думаєте, це про нас?
(виконується гумореска «Я- ввічливість»
На тему «Я і ввічливість»
ідуть у класі збори.
На тему, дуже звичну нам.
Вікторія говорить:
«Почну з Петра, бо він себе
поводить некультурно,
бо хоч і виріс до небес,
а розум наче в курки.
- Сама ти курка звись! – Петро.
- Ще побазікай трохи,
Так я тебе через вікно
геть викину за ноги.
- Диви який лінюх, тюхтій !!! -
Наскочили дівчата.
- Женіть його під три чорти,
Він може все зірвати! –
А хлопці що? Та хлопці враз:
- Гей ви, сороки, цитьте !!!
І ось гуде, вирує клас,
Не збори, справжній диспут.
Ти бевзь! Не лізь, бо в лоба дам!
Мовчи, дурний гіпопотам!
А ти – зелений крокодил!
А ти – старий пузатий віл!
А ти – жираф! А ти! .. А ти !..
І так з усіх сторін летить,
аж чути в коридорі.
На тему «Я і ввічливість»
ідуть у класі збори.
Молостова: Таке безглуздя не про нас.
Ми – вихований, дружній клас.
«Пробач! «Будь ласка» і « Спасибі»
Щодня говоримо красиво.
Лера: Дружбу міцную свою
В 5 клас візьмемо.
І на довгії роки
Все ми збережемо.
Будьмо як «один за всіх»
Наче в заповіті.
Ось тоді всі скажуть нам:
Неймовірні діти!
Мотика : Ми уже не просто діти.
Ми тепер аж п»ятий клас.
Наша вчителька найперша
Не пізнає, мабуть, нас!
Моргун: Раніше сонечка встає,
Пізніше всіх лягає.
Закохана вона в дітей
І добре серце має.
Дуркалець: Для неї школа - рідний дім,
За втіху – всі уроки.
Дарує дітям залюбки
Найкращі свої роки.
Моргун: Для неї діти – цілина,
Що треба піднімати.
А люблять дуже її всі.
Вона для нас, як мати.
Дуркалець: Нас вчила вона рахувати,
Читати і писати,
Любити край свій дорогий,
Достойним його стати.
(звучить пісня про першу вчительку)
(слово має перша вчителька)
Т.П. Щоб стати п»ятикласником
(не все так просто,діти),
Окрім персони власної
Ще й інших слід любити –
Не битися, не лаятись,
Уміти поважати,
І з кожним бути лагідним,
І дружбу цінувати.
Знання здобути розумом
(своїм, а не чиїмось).
То й станете дорослими
І друзями близькими.
Діти по черзі:
Всі уроки нам вдаються!
Ось такий ми 5 клас!
Ми тепер вже не малі
А справжні мудрі школярі.
Нас 29 в класі –
Ми всі одна сім»я.
Стараємось все вчити
Від А до Я, від А до Я.
Письменник, лікар чи геолог,
Учитель, слюсар чи кресляр,
Всі називають головною
Одну професію – школяр!
Бо всім відомо, що без школи,
Без знань, що мусиш тут набуть,
Не станеш ти в житті ніколи,
Тим, ким з дитинства мрієш буть!.
Школо, школо, рідна ти четверта,
Дружній і веселий рідний дім!
Кожен з нас отут щасливий,
Що живе, навчається і творить в нім
Клятва п’ятикласника.
Вступаючи в ряди учнів середньої школи, перед обличчям своїх товаришів, перед обличчям батьків-мучеників, перед обличчям вчителів-трудівників урочисто клянуся:
1.Біля дошки стояти, як кращий воротар, не пропускаючи повз вуха жодного питання, навіть найважчого й каверзного. (КЛЯНЕМОСЯ)
2. Не доводити вчителів до температури кипіння-100 градусів . (КЛЯНЕМОСЯ)
3. Бути швидким і стрімким, але не перевищувати швидкість 60км\год при пересуванні шкільними коридорами! (КЛЯНЕМОСЯ)
4. Витягати із учителів не жили, вичавлювати не піт, а міцні й точні знання й навички.(КЛЯНЕМОСЯ)
5. Плавати на "добре" і "відмінно" у морі знань, поринаючи до найдальших глибини.(КЛЯНЕМОСЯ)
6. Бути гідними своїх учителів і батьків! Клянемося! Клянемося! Клянемося!
(звучить пісня про дружній клас)