29 травня о 18:00Вебінар: Філософія для дітей: закордонні та українські практики

Презентація 5-Б класу "Любіть нас такими якими ми є"

Про матеріал

Сценарій написано за мотивами казки "Рукавичка", де були представлені не тільки учні класу, а де учасники дійства змогли показати свої таланти. Учні ділилися на групи - відмінники, танцюристи, музиканти, спортсмени, художники. Сценарій написано у віршованій формі.

Перегляд файлу

Сценарій презентації 5-Б класу

Ведуча 1: Стоїть в центрі міста школа

Добрими справами в ньому відома

А в школі – 30 кабінет

Що за дверима? Може секрет?

Підійшла до нього Тетяна Петрівна…

Т.П.: Хто-хто в кабінеті живе?

Хто-то в такім світлім живе?

Ведуча: В кабінет ввійшла вона –

 А там пусто й тишина.

Стала жити-працювати,

Учнів мови  научати.

Все зі смаком поробила

І вазонки посадила…

Але раптом восени

Стук почувся в тишині.

(голоси за дверима)

Хто-то в кабінеті цім є?

Хто-то в такім світлім живе?

Т.П.: - Це я, Тетяна Петрівна, а ви хто?

Відмінники: Нам працювати всім не лінь,

Навчатись можем цілі дні.

В щоденниках – одні десятки,

Рідко в них гостять дев»ятки.

Всі ми дуже вам підходим

Ну візьміть нас при нагоді.

Т.П.: Звісно, мудрим завжди рада

Ви для мене – як розрада.

Ви заходьте, не стидайтесь –

Добре працюйте, відмінно навчайтесь.

Ведуча 2

Наша відмінниця, розумниця наша,

Просто красуня – Моргун Настя.

 

Анна, Ганна, Ганнусенька,

Яка ти в нас гарнюсенька,

Танцями займається ,

Краще сонечка посміхається.

Хто в класі малює гарно?

Кожен вам скаже – Дуркалець Анна.

Т.П.

Знаю, крім бажання вчитись,

Є у вас час і  веселитись,

Займатись улюбленою справою –

Малюванням і хореографією.

 

(Відмінники виконують номери)

 

Ведуча 1:Стали жити-працювати –

Горя і біди  не знати.

Але раптом в двері стук.

Що за дивний такий звук?

(Голос за дверима)

Хто-хто в кабінеті цім є,

Хто-хто в такім світлім живе?

Відмінники: Ми – відмінники старанні,

 Мудрі, працьовиті, справні.

З нами Тетяна Петрівна

Доброзичлива, привітна.

А ви хто?

(голос за дверима)

Ми школярики старанні,

Працьовиті і слухняні

І ділами, і словами

Будем рівними ми з вами.

Бо старалися багато,

Щоб відмінниками стати.

Моргун: Двох відмінників вже маєм,

 В запасних шістьох тримаєм.

Дуркалець: Всього в нас їх буде аж вісім –

Це для класу добрі вісті!

Т.П.: Ви проходьте , дуже раді

Стріти вас в такому складі.

Ведуча 2

Настя(Болонна) мила і сердечна,

Така добра, щира, гречна.

Ця дівчинка гарненька

Сильна як спортсменка.

 

Є у нас також «Чомучка»

Настя (Молостова) – страшена балакучка,

Та проте багато знає,

Любить всіх вона й повчає.

 

Добра дівчинка Тетяна (Чайківська)

Енергійна і слухняна.

В Тані мрія гарна буде –

Дарувати радість людям.

 

Мирончик – серйозний, як дипломат,

Друг він хороший, синочок і брат.

Всім чим може допоможе,

 Труднощі всі переможе.

 

Остап добре навчається

І плаванням займається.

Не сумує, а радіє,

Всіх навчить тому, що вміє.

 

Задачу вирішить він враз,

І жарт придумує на раз.

Він такий у нас один –

Ячечак Костянтин.

З математики хлопці -  аси

Чим і радують всіх в класі.

(Задають жартівливі задачки)

   1.  Кирило посперечався, який буде рахунок у грі футбольних команд «Спартак» і «Динамо» перед початком матчу, і виграв спір. Яким був рахунок?

   2. Горіло п'ять свічок, дві згасли. Скільки свічок залишилося?

   3.Розділити п'ять яблук між п'ятьма особами так, щоб кожен отримав по яблуку і одне яблуко залишилося в кошику.(Одна людина бере яблуко разом з кошиком).

   4.Число 666 збільшити в півтора рази, не виконуючи над ними ніяких арифметичних дій. (Написати це число, а потім повернути папір догори ногами (на 180°). Вийде 999).

   5.На грядці сидить 6 горобців, до них прилетіли ще 4. Кіт підкрався і схопив одного горобця. Скільки залишилося горобців на грядці? (Ніскільки, оскільки інші горобці відлетіли).

   6.Стоїть в полі дуб. На дубі 3 гілки. На кожній гілці по 3 яблука. Скільки усього яблук? (Ніскільки).

   7.Що легше: один кілограм вати або один кілограм заліза? (Один кілограм вати дорівнює по вазі одному кілограму заліза).

   8.  Трійка коней пробігає 5 кілометрів. По скільки кілометрів пробігає кожен кінь? (По 5 кілометрів).

Т.П.: Почалось навчання, змінилось усе,

Тепер вже школярик науку гризе.

До чого ж багато вам треба учить,

Щоб розумом власним в майбутньому жить.

Ведуча 1: Стали дружно вони жити,

Справи добрії творити.

Але раптом знову стук.

Всі: Хто це, невже новий друг?

В кабінеті нас немало

Розумники й розумниці.

З нами Тетяна Петрівна –

Наша класна мама.

А ви хто?

(голос за дверима)

Танцюристи: До розумників на свято

Танцюристи йдуть завзяті.

Чи візьмете нас до себе?

Розвеселем вас як треба.

Ми танцюєм дуже класно

І класично, і сучасно.

Полька, вальс чи краков»як,

Самба, румба чи гопак.

Все ми вмієм на «відмінно».

Вам станцюєм неодмінно.

Т.П.: Так, шановні, що ж зайдіть,

Танцювати всіх навчіть.

До танців  ставимося схвально,

Гарний танець - це похвально.

Ведуча 2.

Гарно пише і читає,

І танцює, і співає,

Доброта їй притаманна.

Це наша Арнаутова Яна.

 

 Добрий, щирий і спокійний,

І товариш він надійний.

Вміє класно танцювати,

Владика  бачили, навіщо гадати.

 

Як пір»їночки легенькі

Є дівчатка в нас маленькі,

Настя Паянова – диво-дівча,

Мар»яні під силу і вальс й ча-ча-ча.

І красиві, і стрункі,

Майстрами танцю стануть вони.

 

(Настя Паянова і Мар»яна Момот танцюють бальний танець)

 

 

Є в класі Христя і Сашко,

Вони вже  - чемпіони.

З народних танців у них є

Медалі і дипломи.

 

(Виконують народний танець)

 

Ведуча 1: Ще дружніше стали жити,

Справи добрії творити.

Тільки раптом знову стук.

Всі разом: Хто у гості? Що за звук?

(Голоси за дверима)

Хто-хто в кабінеті цім є?

Хто-то в такім світлім живе?

Спортсмени -Ми всі діти хоч-куди

Спортом ми займаємось.

Хоча всі ми ще малі,

Перспективними вважаємось.

До себе пустите чи ні?

Захистимо ми вас в біді.

Т.П.: Ви проходьте, ми вам раді,

Сильні, спритні та завзяті.

Покажіть на що ви здатні,

Щоб пишались мами й тати.

Ведуча 2

Марина і Остап – плавці,

Рекорди часто б»ють.

Вони в басейні – молодці –

Як рибоньки пливуть.

 

Богдан Іваник – акробат,

Атлет – Кушнір Денис,

А Віктор любить баскетбол,

Але найбільший приз -

Здоров»я, сила, спритність, міць,

Переконайтеся самі.

Кушнір: Займатись спортом – справа нелегка.

Але наші дівчата й хлопці – ну просто молодці,

Про їхні досягнення знають усі.

Марина: Щоб міцне здоров»я мати,

Треба добре-добре знати

Дітям правила прості,

А за змістом золоті.

 Спорт – помічник!

Спорт – здоров»я!

Спорт – гра!

Без спорту –  ані дня!

Віктор: Всюди друзів ми знаходим,

З ними ми – немов  рідня,

Адже нам без друга-спорту

Не прожити ані дня.

Богдан: Чемпіоном стать не просто,

Тож нехай малі ми ростом,

Небагато літ пройде,

Наша черга підійде.

Нехай летить в усі кінці:

От ви, діти, молодці!

(Спортсмени виконують фізичні вправи)

Ведуча 1: Кожен хоче вміти себе захищати,

А для цього треба самооборону знати.

Ведуча 2

Довбня Денис прийоми вивчає,

На змаганнях з кікбоксінгу він виступає.

 

Сашко і Сергій задніх не пасуть,

Медалі і дипломи незабаром їх знайдуть.

 

Рухи точні, дії вмілі

Нашій Саші все по силі.

Покажи прийоми, наша «міс».

Ми будемо гукать тобі «на біс»!

 

(Демонстрація прийомів кікбоксінгу)

 

Ведуча 1: Стали жити-працювати,

Розважатись і навчатись,

Спортом залюбки займатись.

Але раптом знову стук.

Чи це правда? Чи це трюк?

(Голос за дверима)

Хто-хто в кабінеті цім є?

Хто-хто в такім світлім живе?

Всі: всі ми дружно тут живем.

Будь-що розв»яжем без проблем.

Ми- мудрі, гарні учні,

Танцюристи завзяті,

Спортсмени перспективні,

А з нами Тетяна Петрівна,

Наша класна мати.

А ви хто?

(голос за дверима)

Ми всі талановиті,

Представимо себе.

Зберем таланти світу

В форматі 5-Б.

Всі ми талановиті.

 На кого не поглянь,

Нема у нас нездібних –

У кожного – талант.

Візьміть ви нас в свій колектив,

Внесем в життя різноманітність, не пасив.

Т.П.: Ви всі особливі,

Кожен з вас хороший,

Мистецтво любите понад усе.

Будьте сміливі, заходьте,

Творчі діти стануть нам в пригоді.

Ведуча 2

Таня  з бісеру дрібного

Наплете собі такого…

Дуже гарне, хоч мале –

То коралі, то браслет.

 

Бондар Христина -

Майстринька на диво.

Шиє, в»яже, вишиває,

Талант її усіх вражає.

 

 А малюнки Катерини

Наче зрілої людини.

Їх побачиш – це просто краса,

І серце співає, і радіє душа.

 

Віра, Катя й Софійка – майбутні Пікассо.

Малюють, фантазують

І роблять це прекрасно.

 

В математиці Остап наш ас,

Але й малює просто клас.

Малює, як душа бажає,

Фантазії багато має!

 

Треба щось намалювати,

До Кості ти скоріш звернись.

Він так малює, фантазує,

Свої шедеври в Луврі виставить колись.

(Демонстрація виробів із бісеру і малюнків)

Ведуча 1.

Добре музику послухать,

Можна й наспівати,

А Микола і Мирон

Можуть нам заграти.

Мирон: я так граю, аж злітає

В небеса душа моя.

Звуки дивні і чарівні

 Баян ніжно вимовля.

(Виконує гру на баяні)

Ведуча 2.: Наш Микола час  не гає

На кларнеті гарно грає.

Просять хлопця: «Грай, нам друже!

Любим слухать тебе дуже!»

Микола: Я на сцені – у натхненні,

Мов натягнута струна.

Я не з вами, з небесами,

А в душі бринить весна.

 

(Виконує гру на кларнеті)

 

Ведуча 1: Стали жити  цікавіше,

Працювати, веселитись.

Але в двері знову стук.

Всі: Всі помістимось ми тут?

(Голос за дверима)

Хто-хто в кабінеті цім є?

Хто-хто в такім світлім живе?

Всі: Розумники й розумниці,

Спортсмени й танцюристи,

Художники й музиканти

А з нами – наша класна мати.

А ви хто?

(голос за дверима)

Ви вдивіться в нас поближче,

Хто з нас вищий, а хто нижчий.

Всі ми ,бачте, своєрідні,

Але станем вам, як рідні.

Т.П.: Ну проходьте, всім ми раді,

Симпатичним і кирпатим,

І веселим, енергійним,

І кмітливим, і активним.

Знаю є у вас в запасі

Міх пісень і викрутасів

Ведуча 1: Гарно вміють дівчата

У цім класі співати.

І всіх своїм співом

Можуть чарувати.

Роман: Хлопці теж не відстають

І не гірше заведуть.

Денис: Дівчатам треба показати,

Що ми вмієм теж співати.

 

(Пісня у виконанні хлопців на мотив «Ти ж мене підманула»)

 

1.Ти казала в понеділок

Все розкажеш про числівник

Я прийшов – тебе нема,

Підманула, підвела.

2. Ти казала: у вівторок

Принесу цукерок сорок.

Я прийшов – тебе нема,

Підманула, підвела.

Ти ж мене підманула,

Ти ж мене підвела,

Ти ж мене, молодого,

З ума-розуму звела.

3. Ти казала: за жувачку

Дам списать тобі задачку.

Я прийшов – тебе нема,

Підманула, підвела.

4. Ти казала: у четвер

Дам тобі нести портфель.

Я прийшов – тебе нема,

Підманула, підвела.

5. Ти казала: завтра рано

Почергуєм  в класі вправно.

Я прийшов – тебе нема,

Підманула, підвела.

 

Ведуча 2. Прийміть від нас ще жарти –

Кому слід знову сісти за парти.

 

(виконується гумореска «Батьки-недоучки»)

 

Ну і мама! Ну і тато!

Наче справжні дошкільнята

Нічогісінько не знають.

Kожен день мене питають

Лиш одне! Чому? Чому?

Ти чому образив Віку?                          

А чому отримав двійку?

А чому прийшов так пізно?

А чому в шкарпетках дірка?

А чому такий непослух?

А чому не стелиш постіль?

А чому ти  вірш не учиш?

А чому портфель без ручки?

А чому такий синець?

Ох настане мій кінець!

Не поясниш їм нічого.

Хоч би і дуже захотів.

Треба їх відправить в школу.

Хай питають вчителів.

 

Молостова: Ще трошки гумору для вас…

Ви думаєте, це про нас?

(виконується гумореска «Я- ввічливість»

На тему «Я і ввічливість»

ідуть у класі збори.

На тему, дуже звичну нам.

Вікторія говорить:

«Почну з Петра, бо він себе

поводить некультурно,

бо хоч і виріс до небес,

а розум наче в курки.

- Сама ти курка звись! – Петро.

- Ще побазікай трохи,

Так я тебе через вікно

геть викину за ноги.

- Диви який лінюх, тюхтій !!! - 

Наскочили дівчата.

- Женіть його під три чорти,

Він може все зірвати! –

А хлопці що? Та хлопці враз:

- Гей ви, сороки, цитьте !!!

І ось гуде, вирує клас,

Не збори, справжній диспут.

Ти бевзь! Не лізь, бо в лоба дам!

Мовчи, дурний гіпопотам!

А ти – зелений крокодил!

А ти – старий пузатий віл!

А ти – жираф! А ти! .. А ти !..

 І так з усіх сторін летить,

аж чути в коридорі.

На тему «Я і ввічливість»

ідуть у класі збори.

Молостова: Таке безглуздя не про нас.

Ми – вихований, дружній клас.

 «Пробач! «Будь ласка» і « Спасибі»

Щодня говоримо красиво.

 

Лера: Дружбу міцную свою

В 5 клас візьмемо.

І на довгії роки

Все ми збережемо.

Будьмо як «один за всіх»

Наче в заповіті.

Ось тоді всі скажуть нам:

Неймовірні діти!

Мотика :  Ми уже  не просто діти.

Ми тепер аж п»ятий клас.

Наша вчителька найперша

Не пізнає, мабуть, нас!

Моргун: Раніше сонечка встає,

Пізніше всіх лягає.

Закохана вона в дітей

І добре серце має.

Дуркалець: Для неї школа - рідний дім,

За втіху – всі уроки.

Дарує дітям залюбки

Найкращі свої роки.

Моргун: Для неї діти – цілина,

Що треба піднімати.

А люблять дуже її всі.

Вона для нас, як мати.

Дуркалець: Нас вчила вона рахувати,

Читати і писати,

Любити край свій дорогий,

Достойним його стати.

(звучить пісня про першу вчительку)

(слово має перша вчителька)

Т.П. Щоб стати п»ятикласником

(не все так просто,діти),

Окрім персони власної

 Ще й інших слід любити –

Не битися, не лаятись,

Уміти поважати,

І з кожним бути лагідним,

І дружбу цінувати.

Знання здобути розумом

(своїм, а не чиїмось).

То й станете дорослими

І друзями близькими.

Діти по черзі:

Всі уроки нам вдаються!

Ось такий ми 5 клас!

Ми тепер вже не малі

А справжні мудрі школярі.

Нас  29 в класі –

Ми всі одна сім»я.

Стараємось все вчити

Від А до Я, від А до Я.

Письменник, лікар чи геолог,

Учитель, слюсар чи кресляр,

Всі називають головною

Одну професію – школяр!

Бо всім відомо, що без школи,

Без знань, що мусиш тут набуть,

Не станеш ти в житті ніколи,

Тим, ким з дитинства мрієш буть!.

Школо, школо, рідна ти четверта,

Дружній і веселий рідний дім!

Кожен з нас  отут щасливий,

Що живе, навчається і творить в нім

Клятва п’ятикласника.

Вступаючи в ряди учнів середньої  школи, перед обличчям своїх товаришів, перед обличчям батьків-мучеників, перед обличчям вчителів-трудівників урочисто клянуся:

1.Біля дошки стояти, як кращий воротар, не пропускаючи повз вуха жодного питання, навіть  найважчого й каверзного. (КЛЯНЕМОСЯ)

2. Не доводити вчителів до температури кипіння-100 градусів . (КЛЯНЕМОСЯ)

3. Бути швидким і стрімким, але не перевищувати швидкість 60км\год при пересуванні  шкільними коридорами! (КЛЯНЕМОСЯ)

4. Витягати із учителів не жили, вичавлювати не піт, а міцні й точні знання й навички.(КЛЯНЕМОСЯ)

5. Плавати на "добре" і "відмінно" у морі знань, поринаючи до найдальших  глибини.(КЛЯНЕМОСЯ)

6. Бути гідними своїх учителів і батьків! Клянемося! Клянемося! Клянемося!

(звучить пісня про дружній клас)

docx
Додано
20 червня 2018
Переглядів
253
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку