Мета: Вивчити способи виготовлення декоративного квітки, розширити знання про різноманітність застосування художніх матеріалів;Розвивати вміння та навички виконання ручних робіт, творчі здібності, пізнавальну активність, наочно-образне мислення;Виховувати естетичний смак, працьовитість, повагу до творчості інших, акуратність.
Работа эта плохо оплачиваемая, очень вредна для здоровья, так как для окраски употребляют содержащие мышьяк, медь, свинец и даже ртуть краски……Делание цветов из ткани и бумаги производится кустарным способом, и этим занимаются женщины и дети. Ось що можна прочитати в енциклопедії 1903 року:
Квіти з воску. Для воскових квітів білий віск розплавляють у водяній бані і занурюють в нього на мить холодну скляну або металеву пластинку, злегка намазану маслом або милом. Віск застигає на платівці рівним шаром; з цих пластинок вирізують пелюстки. Для зелених частин квітки і листя віск підфарбовують при плавленні. Вигинати пелюстки можна дерев'яними бульками на долоні, причому теплота руки досить розм'якшує віск. Підфарбовують пелюстки сухими фарбами за допомогою растушек. Збирають частини квітки на дроті, підігріваючи зліплюються місця на дуже маленькому полум'я спиртової лампочки з гнітом з однієї нитки.
Квіти зі шкіри. З тонкої опойки вирізують пелюстки і листя, а також грубу подобу зав'язі і тичинок; розмочивши шкіру в теплуватою воді і давши їй злегка підсохнути, приводять її в стан, в якому вона легко витягується, так що за допомогою дерев'яних булек, тупого ножа і пальців можна надати частинам потрібну форму і по висиханні намітити жилки підігрітим тупим ножем.
Квіти із заліза. Бляшані квіти робляться штампуванням і спаюванням; потім вже їх розфарбовують лаковими фарбами. Квіти, викувані із заліза, як орнамент для решіток і пам'ятників, виконуються іноді художньо. Це мистецтво було розвинене в кінці XV і в XVI століть; у Венеції, у Флоренції, у Відні, Празі. Ковані квіти роблять так: кінець залізного прутка відтягують в тонку лопаточку, з неї висікають контур за допомогою зубил і вигинають на відповідних підбійниках, виробляють жилки і зварюють послідовно стеблинки окремих пелюсток і листя в загальний стебло. Інший прийом потрібен для виготовлення литих квітів з металу.
Натуральний квітка, якщо він досить м'ясистий, або воскову модель квітки оточують формувальної масою, вставивши де слід зволікання, щоб утворити шляхи для розплавленого металу і для виходу повітря. Таку форму просушують і потім повільно прожарюють: модель згорає, і в утворюється порожнечу наливають розплавлений метал. Для Виливки зі срібла, бронзи і легкоплавких металів беруть суміш 3 частини паленого гіпсу, 1 частина товченої цегли, розмішану з водним розчином рівних частин нашатирю і квасцов. Щоб видалити золу, що залишилася від спалювання моделі, наливають у форму ртуті, в якій зола спливає.
Квіти з порцеляни. Квіти з порцеляни виготовляються з порцелянової маси з домішкою декстрину. Від цієї добавки вона стає настільки пластичною, що її можна розкачати в тонкі пластинки і формувати квіти на зразок воскових. При першому випалюванні декстрин вигорає, і отриманий «бісквіт» розфарбовують звичайними для порцеляни прийомами.
Квіти з мила. Квіти з мила роблять двома способами. Вирізання: брусок шаруватого кольорового мила встановлюють в токарний верстат, і круглими заглибленнями формують квітка. Закінчений квітка є симетричним і правильним, але квіти не однакові і схожі на виготовлені вручну. Формування: менш масляне мило перемелюють в порошок і змішують з водою. Ця паста використовується як матеріал для моделювання. Листя і структура пелюстки друкуються на милі.