Підготувала вчитель початкових класів Маслова Л. Г.академічна доброчесність
Номер слайду 2
Поняття «академічна доброчесність» в освіті закріплено нормативно в ст. 42 Закону «Про освіту»: Академічна доброчесність — це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень.
Номер слайду 3
ЦІННОСТІ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІМіжнародний центр академічної доброчесності визначає академічну доброчесність як дотримання п’яти засадничих цінностей:
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Що і коли мають зробити педагогічні працівники для реалізації політики академічної доброчесності у закладі освіти:3d.view.rotation.y3d.object.scale.x3d.object.scale.y3d.object.scale.z
Номер слайду 6
1Інформування батьків про необхідність дотримання норм академічної доброчесності2 Спрямовувати зміст завдань на творчу та аналітичну роботу учнів3 Не використовувати стандартизовані завдання
Номер слайду 7
4•Практикувати написання творчих есе замість непотрібних рефератів5•Застосовувати компетентнісний підхід у навчання6•Перевіряти рівень володіння навичками, а не знання
Номер слайду 8
Батьки відіграють ключову роль у дотриманні дітьми принципів академічної доброчесності. Якщо вдома толерують порушення доброчесності: наприклад, купують дитині збірники ГДЗ або ж виконують за дітей домашні завдання, то як би школа не старалася – учнів буде важко переконати, що вчитися доброчесно – правильно. На сайті НУШ
Номер слайду 9
ПОРАДИ ДЛЯ СІМ’Ї, ЯК ВИХОВАТИ ДОБРОЧЕСНІСТЬ Виховання – це про ціннісні речі. Тому, наприклад, казати дитині: “Читай більше” й не читати самому не вдасться. Так само з доброчесністю. Якщо батьки вважають, що нормально видати чуже за своє, то дитина так і вважатиме. Якщо для батьків оцінка важливіша, ніж те, що знає дитина, тоді з цим ми нічого не зробимо. Поки буде колекціонування високих оцінок, а не знань, із недоброчесністю буде складно боротися. У сім’ї має бути повага до особистого простору. Треба проговорювати з дитиною, що брати чуже – недобре. Тим, хто до цього звикнуть із дитинства, буде легше дотримуватися доброчесності в будь-яких проявах.
Номер слайду 10
Працюючи вчителем початкової школи, виокремила дієві прийоми формування академічної доброчесності для школярів в процесі навчання. Дуже цінними в цьому сенсі стають уроки літературного читання. ОСНОВА АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ – ПРАЦЕЛЮБНІСТЬ (без труда нема плода). Доцільно на уроках читання використовувати прислів’я з метою формування любові до праці; пояснити, що навчання – це також праця, однак праця своєрідна – розумова; прищепити учням відчуття, що все в їхніх руках. ЗАПОРУКА АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ – ТОЛЕРАНТНІСТЬ (світ – моя Батьківщина, людство – моя родина). З цією метою за допомогою взірців усної народної творчості слід пояснити учням, що таке толерантність; пов’язати поняття «справжня людина» і «толерантність»; розробити правила толерантної поведінки учнів класу. НАЙВАЖЛИВІША УМОВА УСПІШНОГО НАВЧАННЯ - ЧЕСНІСТЬ (як сам зробив, то й добре вийшло). З цією метою треба ознайомити учнів із поняттями «інтелектуальна власність», «крадіжка інтелектуальної власності»; пояснити, що вважається недоброчесною поведінкою у школі, обговорити наслідки (не)доброчесної поведінки; розробити правила чесної поведінки учнів класу.
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Девіз уроківобразотворчого мистецтва: ПОБАЧИТИ — ЗНАЧИТЬ ЗРОЗУМІТИ математики: ВИДУМУЙ, ПРОБУЙ, ТВОРИ. РОЗУМ, ФАНТАЗІЮ САМОСТІЙНО ПРОЯВИ!Я досліджую світ: ДОБРЕ ТОГО НАВЧАТИ, ХТО ХОЧЕ БАГАТО ЗНАТИ!
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Вправа «Я ОБІЦЯЮ»
Номер слайду 15
година спілкування " Доброчесність у навчанні"
Номер слайду 16
ОБМАНУ» - тижневий марафонвиготовили колаж "Академічна доброчесність для мене - це..."
Номер слайду 17
У світі, де панує доброчесність, можна:
Номер слайду 18
Джерела:https://vseosvita.ua/library/akademicna-dobrocesnist-i-cinnosti-nus-412516.htmlhttp://ekmair.ukma.edu.ua/bitstream/handle/123456789/17275/Shlikhta_Vykhovuiemo_akademichnu_dobrochesnist_v_shkoli_metodychni_vkazivky_dlia_vchyteliv.pdf?sequence=1https://nus.org.ua/articles/yak-vyhovaty-uchniv-dobrochesnymy-rekomendatsiyi-dlya-shkil-ta-batkiv/https://www.donnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/8/2019/08/Fundam.czinnosti-Akad.dobroch_.pdfhttps://www.youtube.com/watch?v=Eu. ADvo. UAe2 U