До Вашої уваги презентація "АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ У СТАРШІЙ ШКОЛІ У 2019/2020 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ", у якій висвітлено особливості викладання інформатики у старшій школі у 2019/2020 навчальному році.
Старша школа (10-11 класи, рівень стандарту)Курс інформатики для старшої школи (рівень стандарту) має модульну структуру і складається з двох частин – базового та вибіркових (варіативних) модулів. Модуль — структурна одиниця навчальної програми, подана як організаційно-методичний блок, що містить цілісний набір компетенцій.
Номер слайду 4
Старша школа (рівень стандарту)Основою навчання інформатики в 10-11 класах є базовий модуль, зміст якого може бути розширений за рахунок вибіркових модулів. Базовий модуль, на вивчення якого відводиться 35 годин, завершує формування в учнів предметних і ключових компетентностей в області використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій на рівні, визначеному Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти. Цей модуль є мінімально допустимою нерозривною структурною одиницею програми, розділення в часі та рознесення вивчення базового модуля на два роки не допускається.
Номер слайду 5
Старша школа (рівень стандарту)Базовий модуль складається з 4 тем:Інформаційні технології в суспільствіМоделі і моделювання. Аналіз та візуалізація даних. Системи керування базами даних. Мультимедійні та гіпертекстові документи
Номер слайду 6
Старша школа (рівень стандарту)Якщо на вивчення інформатики як вибірково-обов’язкового курсу, навчальним планом передбачається більше ніж 35 годин, базовий модуль доповнюється чи розширюється вибірковими (варіативними) модулями з відповідною кількістю годин (наведені в програмі). Вибіркові модулі для розширення курсу учитель добирає відповідно до профілю навчання закладу освіти, запитів, індивідуальних інтересів і здібностей учнів, регіональних особливостей, матеріально-технічної бази та наявного програмного забезпечення.
Номер слайду 7
Старша школа (рівень стандарту){B01 DA556-4365-4962-8 F22-0 A2922 D783 DE}№ з/п. Вибірковий модуль. Кількість годин. Тема базового модуля, яка розширюється вибірковим1. Графічний дизайн35 2. Комп’ютерна анімація35 3. Тривимірне моделювання35 4. Математичні основи інформатики35 5.Інформаційна безпека17 6. Веб-технології35 Мультимедійні та гіпертекстові документи7. Основи електронного документообігу17 8. Бази даних35 Системи керування базами даних9. Формальна логіка35 10. Комп’ютерні технології опрацювання звукової інформації35 11. Креативне програмування35
Номер слайду 8
Старша школа (рівень стандарту)Рознесення вивчення змісту вибіркового модуля на два роки не допускається. Кількість та тематика варіативних модулів погоджується методичною службою навчального закладу. У випадку поділу класу на групи можливе окреме планування курсу інформатики (з вибором відповідних модулів) для кожної з груп за погодженням з методичною службою та адміністрацією закладу загальної середньої освіти.
Номер слайду 9
Організація сучасного уроку інформатики. Програма не обмежує самостійність та творчу ініціативу вчителя, не встановлює кількість годин та порядок вивчення тем у рамках навчального року, а лише вказує на очікувані результати навчання та зміст навчального матеріалу, вивчення якого є об’єктом тематичного оцінювання.
Номер слайду 10
Організація сучасного уроку інформатики. Усі уроки курсу інформатики передбачають практичну роботу учнів за комп’ютером. У практичних завданнях слід передбачати використання актуального для учнів змістового матеріалу й завдань з інших предметних областей.
Номер слайду 11
Організація сучасного уроку інформатики. Проектну діяльність та розв’язування компетентнісних задач у програмі інформатики можна застосовувати під час вивчення різних тем. Проектні завдання в курсі інформатики виконуються у невеликих групах, а компетентнісні завдання – індивідуально. Результат – закінчений інформаційний продукт
Номер слайду 12
Форми оцінювання. Тестування за допомогою програмних засобів або онлайнових сервісів. Виконання завдань практичного змісту. Врахування особистих досягнень в опануванні інформаційних технологій. Співбесіда (інтерв'ю) як доповнення до тестування або практичної роботи Взаємоконтроль учнів у парах або групах та самооцінка
Номер слайду 13
Організація діяльності на уроках інформатики. Державні санітарні правила та норми «Влаштування і обладнання кабінетів комп’ютерної техніки в навчальних закладах та режим праці учнів на персональних комп’ютерах ДСан. ПіН 5.5.6.009-98» втратили чинність на підставі наказу МОЗ від 26.06.2017 № 709. Це, зокрема, означає, що тривалість безперервної роботи за комп’ютером учнів нормативно не регламентується.
Номер слайду 14
ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!Гусарь Олена Артурівнамоб. тел.: 0669682871, 0995154729 Блог: oagusar.blogspot.com E-mail: oagusar@gmail.com