Навчальні програми{B01 DA556-4365-4962-8 F22-0 A2922 D783 DE}Старша школа (10-11 класи)Рівень стандарту2017https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-10-11-klas/2018-2019/informatika-standart-10-11.docx. Профільний рівеньhttps://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-10-11-klas/2018-2019/01/10-11-profilniy-riven.docx
Старша школа (10-11 класи, рівень стандарту)Курс інформатики для старшої школи (рівень стандарту) має модульну структуру і складається з двох частин – базового та вибіркових (варіативних) модулів. Модуль — структурна одиниця навчальної програми, подана як організаційно-методичний блок, що містить цілісний набір компетенцій.
Старша школа (рівень стандарту)Основою навчання інформатики в 10-11 класах є базовий модуль, зміст якого може бути розширений за рахунок вибіркових модулів. Базовий модуль, на вивчення якого відводиться 35 годин, завершує формування в учнів предметних і ключових компетентностей в області використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій на рівні, визначеному Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти. Цей модуль є мінімально допустимою нерозривною структурною одиницею програми, розділення в часі та рознесення вивчення базового модуля на два роки не допускається.
Старша школа (рівень стандарту)Якщо на вивчення інформатики як вибірково-обов’язкового курсу, навчальним планом передбачається більше ніж 35 годин, базовий модуль доповнюється чи розширюється вибірковими (варіативними) модулями з відповідною кількістю годин (наведені в програмі). Вибіркові модулі для розширення курсу учитель добирає відповідно до профілю навчання закладу освіти, запитів, індивідуальних інтересів і здібностей учнів, регіональних особливостей, матеріально-технічної бази та наявного програмного забезпечення.
Старша школа (рівень стандарту){B01 DA556-4365-4962-8 F22-0 A2922 D783 DE}№ з/п. Вибірковий модуль. Кількість годин. Тема базового модуля, яка розширюється вибірковим1. Графічний дизайн35 2. Комп’ютерна анімація35 3. Тривимірне моделювання35 4. Математичні основи інформатики35 5.Інформаційна безпека17 6. Веб-технології35 Мультимедійні та гіпертекстові документи7. Основи електронного документообігу17 8. Бази даних35 Системи керування базами даних9. Формальна логіка35 10. Комп’ютерні технології опрацювання звукової інформації35 11. Креативне програмування35
Старша школа (рівень стандарту)Рознесення вивчення змісту вибіркового модуля на два роки не допускається. Кількість та тематика варіативних модулів погоджується методичною службою навчального закладу. У випадку поділу класу на групи можливе окреме планування курсу інформатики (з вибором відповідних модулів) для кожної з груп за погодженням з методичною службою та адміністрацією закладу загальної середньої освіти.
Організація сучасного уроку інформатики. Програма не обмежує самостійність та творчу ініціативу вчителя, не встановлює кількість годин та порядок вивчення тем у рамках навчального року, а лише вказує на очікувані результати навчання та зміст навчального матеріалу, вивчення якого є об’єктом тематичного оцінювання.
Організація сучасного уроку інформатики. Проектну діяльність та розв’язування компетентнісних задач у програмі інформатики можна застосовувати під час вивчення різних тем. Проектні завдання в курсі інформатики виконуються у невеликих групах, а компетентнісні завдання – індивідуально. Результат – закінчений інформаційний продукт
Форми оцінювання. Тестування за допомогою програмних засобів або онлайнових сервісів. Виконання завдань практичного змісту. Врахування особистих досягнень в опануванні інформаційних технологій. Співбесіда (інтерв'ю) як доповнення до тестування або практичної роботи Взаємоконтроль учнів у парах або групах та самооцінка
Організація діяльності на уроках інформатики. Державні санітарні правила та норми «Влаштування і обладнання кабінетів комп’ютерної техніки в навчальних закладах та режим праці учнів на персональних комп’ютерах ДСан. ПіН 5.5.6.009-98» втратили чинність на підставі наказу МОЗ від 26.06.2017 № 709. Це, зокрема, означає, що тривалість безперервної роботи за комп’ютером учнів нормативно не регламентується.