Презентація "Алгоритми з розгалуженням"

Про матеріал

Презентація на тему "Алгоритми з розгалуженням" для 4 класу (конспект уроку https://naurok.com.ua/urok-algoritmi-z-rozgaluzhennyam-57769.html)

Мета:

 навчальна: сформувати поняття алгоритми з розгалуженням та навчити виконувати, створювати та записувати алгоритми з розгалуженням;

 розвивальна: розвивати уважність, пам'ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп'ютері;

 виховна: виховувати в учнів самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі, інформаційну культуру, активність.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

За новою програмою. Урок 20 Алгоритми з розгалуженням

Номер слайду 2

Доброго дня, діти!

Номер слайду 3

Комп’юшку, а що це в тебе за цікавий малюнок?Я вирішив з тобою пограти і приготував для тебе загадкову інструкцію. Спробуй її виконати.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

«Корзина – папка»

Номер слайду 7

Працюємо за комп’ютером і в комп'ютерному класі

Номер слайду 8

Розгадай кросворд{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}                                                   1{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}МАша22{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Лунтік433{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Гена{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Простоквашино855{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Буратіно66{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Винкс77{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Теремок{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}МаугліДалі

Номер слайду 9

Повторення

Номер слайду 10

Що таке алгоритм?Алгоритм - це послідовність точно визначених дій, що однозначно призводять до вирішення поставленого завдання

Номер слайду 11

Цікавинка. Термін "алгоритм" походить від імені узбекського математика А арифметичних дій над числами у десятковій системі числення. Про

Номер слайду 12

Що таке блок-схема?

Номер слайду 13

За новою програмою. Урок 20 Алгоритми з розгалуженням

Номер слайду 14

Сьогодні ви:

Номер слайду 15

Логічна розминка. Задумайте число. Помножте його на 2 Додайте 4 Помножте на 4 Відніміть 16 Розділіть на задумане число. Ви отримали число:

Номер слайду 16

Логічне слідування

Номер слайду 17

Логічне слідування. Буде. Відповідь:

Номер слайду 18

Логічне слідування. Відношення між двома висловлюваннями, коли з істинності одного обов’язково слідує істинність іншого, називають логічним слідуванням.

Номер слайду 19

Логічне слідування«якщо … то»

Номер слайду 20

Логічне слідування. Розглянемо алгоритм для виконавця цієї дії, поданий різними способами.

Номер слайду 21

Алгоритми з розгалуженням. Алгоритм, у якому ті чи інші команди виконуються залежно від заданої умови, називають алгоритмом із розгалуженням.

Номер слайду 22

Запитання і завдання

Номер слайду 23

Алгоритми з розгалуженням. Розгляньте малюнок. Складіть алгоритмповедінки водія на ділянці дороги, де виконуються ремонтні роботи. Чи зможе водій поїхати далі, якщо дорога перекрита?

Номер слайду 24

Алгоритми з розгалуженням. Як слід переходити вулицю в місці, де встановлено світлофор?

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Алгоритми з розгалуженням. На блок-схемах команду перевірки умови записують у блоці, що має форму ромба. Сигнал світлофора зелений?Переходити вулицю дозволено. Переходити вулицю заборонено. Так. Ні

Номер слайду 27

Алгоритми з розгалуженням. Порівняємо блок-схему та відповідну команду.

Номер слайду 28

Алгоритми з розгалуженням

Номер слайду 29

Алгоритми з розгалуженням

Номер слайду 30

Вікно програми Scratch. Рядок заголовка. Меню. Групи. Поле команд. Сцена. Кнопки керування вікном. Поле спрайтів. Поле скриптів

Номер слайду 31

Запуск програми Scratch. Пуск  Усі програми  Scratch Scratch1234

Номер слайду 32

Працюємо за комп’ютером. Виконайте практичне завдання

Номер слайду 33

Запитання і завдання. Які висловлювання Мальвіни є істинними, а які — хибними?Усі троянди — біліУсі квіти —троянди. Усі троянди — квіти. Деякі квіти — не біліДеякі троянди — синіДеякі білі квіти — троянди

Номер слайду 34

Розгадайте кросворд1 Алгоритм, створений у програмі Скретч. Ск. Рипт2 Команда, колидії виконавця можуть бути різними залежно від того, виконується умова чи ні. РОзгалуження3 Послідовністькоманд, виконуючи які отримаємо необхідний результат. Алгоритм4 Частинакоманди у розгалуженні.Інакше5 Команда впрограмі Скретч, яка вкаже виконавцеві на те, що дію потрібно виконувати не одразу. Чекати6 Об’єкт, що виконує команди. Виконавець7 Наказвиконати певні дії. Команда. Далі

Номер слайду 35

Запитання і завдання. Як ви розумієте, що таке логічне слідування?Що таке алгоритм із розгалуженням?Що таке неповне розгалуження? Яка команда призначена для створення алгоритмів із неповним розгалуженням у середовищі Скретч?

Номер слайду 36

Дякую за увагу!За новою програмою. Урок 20

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мельник Галина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
13 вересня 2018
Переглядів
10546
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку