Презентація" Аліса в країні дробів"

Про матеріал
Додаток - презентація до уроку "Аліса в країні дробів " 5 клас.Презентація допомагає познайомитися з героями казки " Аліса в країні чудес" і розв'язати цікаві задачі , в яких є звичайні дроби формі гри - змагання серед команд.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

З якого мультфільму ці кадри?

Номер слайду 2

Казка “ Аліса в країні Чудес ”написана в жанрі фентезі. Автор - англійський математик, поет і письменник Льюїс Керролл . У ній розповідається про дівчинку на ім'я Аліса, яка потрапляє крізь кролячу нору в уявний світ, населений дивними істотами. Автор використовує численні математичні, лінгвістичні та філософські цитати.

Номер слайду 3

« Кращий спосіб пояснити – це самому зробити»Льюіс Керолл

Номер слайду 4

Розгадай анаграми: РБІД, ТАСАЧНИ, ЯДОЛ, ОСКУКВідповідь: ДРІБ, ЧАСТИНА, ДОЛЯ, КУСОК

Номер слайду 5

Протягом багатьох століть дроби називали ламаними числами. Розділ математики про дроби довгий час був одним з найважчим. Збереглося навіть прислів'я «Потрапити в дроби», що означало – зайти у безвихідь.

Номер слайду 6

« Математична гра«АЛІСА В КРАЇНІ ЗВИЧАЙНИХ ДРОБІВ» Математична гра«АЛІСА В КРАЇНІ ЗВИЧАЙНИХ ДРОБІВ»

Номер слайду 7

Знайомство з групами. Кожна група обирає девіз - слова , які є в книжці «Аліса в країні Чудес».

Номер слайду 8

Потрібно бігти з усіх ніг, щоб тільки залишатися на місці, а щоб кудись потрапити, треба бігти як мінімум удвічі швидше!Завтра ніколи не буває сьогодні! Хіба можна прокинутися вранці і сказати: "Ну ось, зараз нарешті завтра"?Не сумуй. Рано чи пізно все стане зрозумілим, все стане на свої місця і вишикується в єдину красиву схему, як мережива. Чим більше відразу вчишся, тим менше після мучишся..

Номер слайду 9

ВАС чекають: Казкові етапи гри з героями книги « Аліса в країні Чудес»,На кожному етапі група набирає “ смайлики”трьох кольорів: – відмінно - добре - задовільно В кінці гри кожна група покаже “Екран успіху»

Номер слайду 10

ЕТАПИ ГРИ“Що повідав Кролик, який говорив…”“Зустріч з Тілібомом і Тарарамом”“Буркотливі Устриці”“Допоможи Гусениці”“На галявині квітів”“Чаювання”.“Хитрий Чеширський Кіт”

Номер слайду 11

«Алісі набридло сидіти на березі з сестрою. Все одно робити було нічого. Чим би їй зайнятися? Може встати, нарвати ромашок і сплести вінок. Але в цю саму хвилину повз пробіг Кролик, білий з рожевими очима. Аліса навіть не дуже здивувалася, коли Кролик став як укопаний і пробурмотів: - Ну і ну! Все сьогодні йде не так! Але ж ще вчора все йшло як завжди!                    1 ЕТАП. « Що повідав Кролик, який розмовляв …”

Номер слайду 12

1 ЕТАП. Надати інформацію, де використовуються звичайні дроби.

Номер слайду 13

«Вони стояли під деревом. Аліса майже відразу здогадалася, хто вони такі: у одного було написано на комірці «Тарарам, а в іншого « Тілімбом ». Їх розмова зацікавила дівчинку:      - Я знаю, що тобі спало на думку, - сказав Тілімбом- але клянусь, все було не так. - Якщо все так і було, то все було саме так. Якщо все ж було б так, то все могло бути не так. Але все було зовсім не так. Ясно і логічно.ІІ ЕТАП.“Зустріч з Тілібомом і Тарарамом”

Номер слайду 14

ІІ ЕТАП. Бліц-завдання1. Скільки г в 2/5 кг ?2. Що більше: 75 см чи 3/4 м ?3. Назвати більший дріб: 2/15 чи 2/16 ?1. Скільки кг в 3/4 т ?2. Що більше: 3/20 год чи 18 хв?3. Назвати більший дріб: 4/9 чи 4/19 ?Скільки місяців в 2/3 року?2. Що більше: 7/10 т чи 699 кг? 3. Назвати більший дріб: 25/100 чи 35/100?1. Скільки сек в 5/12 хв?2. Що більше: 4/9 прямого кута чи 45º ?3. Назвати більший дріб: 7/25 чи 7/26 ?

Номер слайду 15

ІІ ЕТАП. Бліц-завдання. Відповіді1. Скільки г в 2/5 кг ? 400г2. Що більше: 75 см = 3/4 м ?3. Назвати більший дріб: 2/15 > 2/16 ?1. Скільки кг в 3/4 т ? 750 кг2. Що більше: 3/20 год < 18 хв?3. Назвати більший дріб: 4/9 > 4/19 ?1. Скільки місяців в 2/3 року?8 міс2. Що більше: 7/10 т > 699 кг? 3. Назвати більший дріб: 25/100 > 35/100?1. Скільки сек в 5/12 хв?25 с2. Що більше: 4/9 прямого кута <45º ?3. Назвати більший дріб: 7/25 > 7/26 ?

Номер слайду 16

Аліса озирнулася, подивилася на квіти, на листя. Неподалік височів великий гриб. Аліса глянула під капелюшок - нічого, зліва - нічого, справа - теж нічого. Залишалося подивитися на капелюшjк гриба. На неї дивилася товста зелена Гусениця . Вона лежала на краю гриба, схрестивши руки на грудях і покурювала довгу криву трубку.ІІІ ЕТАП.“Допоможи Гусениці”

Номер слайду 17

ІІІ етап.“Допоможи Гусениці ”Знайти х,а,в,с.

Номер слайду 18

ІІІ етап.“Допоможи Гусениці”Знайти х,а,в,с.

Номер слайду 19

Зустріч з Морськими устрицями здивувала Алісу. - Ми отримали чудову освіту. Нас щодня виховував Морський їжак. Ми проходили Болтаніку . Потім була Палкебра і Драконометрія. Ну і, звичайно, Водна мова. Її у нас вела Морська Корова. Ми вчили Хроматику, Морквологію, Свінтаксіс. А найважче нам давалася Фізія і Хіхіка ІV ЕТАП.“Буркотливі Устриці”

Номер слайду 20

ІV ЕТАП. Чому обурилися Морські Устриці?Яку частину становлять приклади з помилкою?Чи всі приклади записано вірно?

Номер слайду 21

ІV ЕТАП.“Чому обурилися Морські Устриці?”Яку частину становлять приклади з помилкою? 4/6

Номер слайду 22

  Далеко попереду виднілася галявина. Аліса опинилася біля величезної клумби, в середині якої стирчав Гладіолус ,а з боків росли Маргаритки.         - Шановний Гладіолус - сказала Аліса. - Як шкода, що ти не можеш сказати ні слова.       - Від чого ж! -вимовив Гладіолус .- Можу, якщо поруч є хтось, хто цього заслуговує. V ЕТАП.“На галявині квітів”

Номер слайду 23

   «Взяти дві восьмих круга,одинадцять шістнадцятих квадрата, п'ять шостих трикутника, чотири п'ятих прямокутника» V етап. «На галявині квітів»Завдання : 3 отриманих частинок створити свою « галявину»Які дроби залишилися?

Номер слайду 24

   Аліса здригнулася, тому що раптово побачила Чеширського Кота, який сидів на гілці високого дерева. Кіт посміхнувся. Кігті у Кота були довгі, а зуби надто гострі. - Чеширський Котик, скажи, будь ласка, як мені вийти з цього лісу ?- Ну, якось ти обов'язково вийдеш, якщо пройдеш скільки потрібно, - зауважив Кіт. VІ ЕТАП. «Хитрий Чеширський Кіт»

Номер слайду 25

ЗАДАЧА:  ” Коли Я витратив 3/4 своїх грошей, а Шляпник 2/3 своїх, то у нас разом залишилось 48 фунтів, причому порівну у кожного . Скільки фунтів було у кожного спочатку? “ VІ ЕТАП. «Хитрий Чеширський Кіт»

Номер слайду 26

Розв'язання:1/4 і 1/3 частин залишилось у кожного. 48:2 = 24 (ф.)- залишилось у кожного.24· 4= 96 (ф.)- було у мене24·3 = 72 ( ф.) – було у Шляпника. VІ ЕТАП. «Хитрий Чеширський Кіт»

Номер слайду 27

VІ ЕТАП. «Чаювання»Під деревом був накритий до чаю стіл. Шляпник і Кролик пили чай. Аліса помітила, що стіл був заставлений посудом, і вони чомусь сиділи на самому краю. -Я знаю, чому у вас тут так багато чайного посуду! - вигукнула Аліса  .     - У нас завжди час тільки пити чай! Навіть немає часу помити всі ці штуки.       - Значить, вам доводиться весь час пересідати, так? - запитала Аліса.       - У міру використання посуду!       - Ой! А що ж буде, коли ви знову дійдете до початку? - не втрималася Аліса.

Номер слайду 28

VІ ЕТАП. «Чаювання»Кожна команда розкаже свою казку про звичайні дроби.

Номер слайду 29

ПІДСУМКИ ГРИ. Показати « Екран успіху»

Номер слайду 30

« Кращий спосіб пояснити – це самому зробити»Льюіс Керолл

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Олена Бондар
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
25 листопада 2020
Переглядів
1374
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку