Мета подорожі: систематизувати , перевірити та узагальнити знання школярів про Австралію
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Станція «Фізико-географічна» (географічний диктант)
Номер слайду 6
1. Крайня західна точка материка 2. Острів 3. Затока 4. Море 5. Гірська система 6. Протока 7. Пустеля 8. Низовина 9. Півострів 10. Плоскогір'я 11. Найвища точка Австралії 12. Річка
Номер слайду 7
Великий м. Стіп-Пойнт Центральна низовина Велика Австралійська затока р. Муррей Коралове море п-ів Кейп-Йорк Західно- Австралійське плоскогір'я о. Тасманія Бассова протока Велика Піщана пустеля г. Косцюшко Вододі льний хребет
Номер слайду 8
Кінорелакс
Номер слайду 9
Станція “Впізнай мене за описом”
Номер слайду 10
Про який народ йдеться? 1. Корінне населення материка, належить до австралоїдної гілки екваторіальної раси. Проживає на материку близько 40 тис. років. Складає 1% від кількості сучасного населення Австралії
Номер слайду 11
Про яке місто йдеться? 2. Найстаріше та найбільше місто Австралії, засноване у 1788 році. Нараховує близько 5 млн. жителів. Його називають «візитною карткою Австралії», «Новим Альбіоном»
Номер слайду 12
Про яку країну йдеться? 3. Держава, яка займає цілий континент. Високорозвинена країна, за поголівям овець і виробництвом вовни посідає І місце в світі
Номер слайду 13
1. Аборигени 2. Сідней 3. Австралійський Союз
Номер слайду 14
Станція “Склади сенкан”
Номер слайду 15
Правила складання сенкану 1 іменник два прикметника три дієслова 4 речення із чотирьох слів, яке висловлює ставлення до теми 5 слово – синонім до першого слова
Номер слайду 16
Дякую за урок! Які з тих знань, умінь, способів дій, що отримали на уроці , ви візьмете з собою для використання на інших уроках, у житті , при виконанні домашніх завдань тощо?