Створення сприятливого психологічного комфорту- Уявіть, що ви тримаєте у долонях сонце. Воно світле, тепле, яскраве. І ви, як квіти, набираєтесь енергії від сонечка. А тепер поверніться до сусіда по парті та подаруйте йому своє сонце, торкнувшись долоньками…Тепло своїх долоньокя тобі віддаю . Заняття нове, цікавея з радістю почну.
ПРИГОДИ РОЗУМНОГО СІРНИКА (Казка) Жив-був у коробці сірничок на ім’я Спалах. «Може, я стану кому-небудь у пригоді», - подумав Спалах і викотився з коробки. Дорогою йому зустрівся Півник. Він вирішив взяти Спалаха із собою в гості до Мурки. Але Сірничок відмовився йти з Півником. Потім з сірничком біля сухого хмизу захотіли погратися мишенята. Але вони не вміли обережно поводитися з сірниками, і Спалах не погодився товаришувати з ними. Нарешті, сірничка знайшов маленький Івасик. Він знав, що сірники – не іграшки, і віддав його мамі. «Дуже добре, - казала мама, - буде чим розпалити піч». «Я знадобився!» - вигукнув радісно сірничок і спалахнув. Добре приносити користь.
Бесіда за змістом казки- Отже, ви прослухали казку, а зараз дайте відповіді на запитання: Як у казці звали сірничка? (Спалах)До кого в руки він потрапив? (До хлопчика Івасика)Що зробив з ним хлопчик? (Віддав мамі)Як ви думаєте, добре зробив хлопчик?(Так)Що могло б трапитися, якби Івась вчинив зовсім інакше? (Могла б виникнути пожежа)За яким номером треба зателефонувати, щоб викликати пожежників?(101) А службу газу? (104)- так правильно
Пам’ятка «Безпечна поведінка з електроприладами»Вимикаючи електроприлад, не витягуй вилку з розетки за шнур. Не торкайся мокрими руками електроприладів, які перебувають під напругою. Користуйся тільки справними електроприладами, розетками. Не грайся сірниками та запальничками. Не залишай увімкненими електроприлади та газові плити. Дотримуйся правил протипожежної поведінки в турпоході, відпочиваючи у поході.
Гра «Можна – не можна».- А зараз я перевірю як ви засвоїли правила, якщо ви згодні із твердженням – показуйте лайк, якщо не згодні – дизлайк. - Гратися з включеними електроприладами.(д)- Наближатися до обірваних дротів.(д)- Вимикати світло, виходячи з будинку.(л)- Включати всі прилади, що є в будинку одночасно.(д)- Мокрими руками встромляти вилку в розетку.(д)- Користуватися настільною лампою під час читання.(л)- Витирати лампочку вологою ганчіркою.(д)
Робота в парах «Природні лиха»- Зараз я роздам вам ще одне завдання на парту, вам потрібно буде працювати в парах. Також вам потрібно буде відповісти на такі питання:1. Яка надзвичайна ситуація зображена на вашому малюнку. Підпишіть.2. Складіть три найважливіші поради, як діяти в такій ситуації.
Складання стінгазети «Безпечні канікули»Зараз ви складете самі свою пам’ятку, у кожного на парті є рядочки, вам потрібно подумати куди ці рядочки прикріпити, якщо ви вважаєте цей рядочок безпечним для вашого життя то прикріпіть його на цю частину ватману, якщо ж небезпечним то на цю(показую).