Презентація "Булінг як соціально-небезпечне явище"

Про матеріал

Матеріали будуть корисними, для класних керівників та соціальних педагогів (для роботи з учнями середніх та старших класів. Презентація може слугувати вступним матеріалом для проведення соціально-просвітницьких тренінгів як для учнів, так і для їх батьків

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Булінг -як соціальне небезпечне явище

Номер слайду 2

Булінг це – …Булінґ (від англ. bully – хуліган, задирака, грубіян, «to bully» - задиратися, знущатися) – тривалий процес свідомого жорстокого ставлення, агресивної поведінки, щоб заподіяти шкоду, викликати страх, тривогу або ж створити негативне середовище для людини

Номер слайду 3

Статистика. Згідно з даними ВООЗ, отриманими внаслідок моніторингового дослідження, в Україні: Регулярного насилля в школах зазнають близько 17 % дівчат і 16 % хлопців 11–15-річного віку. Регулярно ображають інших 16 % українських школярів та 12 % школярок. Представлені дані підтверджують результати іншого опитування, яке провів Інтернет-сайт. Kids. Poll (1200 дітей). Згідно з ним, жертвами булінгу було 48 % опитаних, із них 15 % дітей неодноразово зазнавали насилля; 42 % респондентів зазначили, що самі займалися булінгом, 20 % –постійно

Номер слайду 4

Номер слайду 5

представлені статистичні дані засвідчують, що булінг – явище глобальне та масове. Зазначимо, що школа – заклад, у якому діти перебувають більшу частину дня, тут вони отримують знання,досвід, вчаться спілкуватися, розвиваються, тут проходить процес становлення особистості, соціалізації. Ураховуючи зазначене, важливим завданням сучасної загальноосвітньої школи євизнання існування проблеми булінгу та створення відповідного середовища в освітній установі дляпрофілактики та боротьби з негативними соціально-педагогічними наслідками цього явища.

Номер слайду 6

Як соціально-психологічне явище булінг впливає на всіх учасників групи чи класу дітей, де він виникає. (Д. Ольвеус описав таку рольову структуру булінгу):1) учень, який є жертвою булінгу;2) учні, які здійснюють насилля, ініціюють і відіграють лідерські ролі в процесі булінгу – «булери», або переслідувачі, агресори;3) послідовники – учні, які позитивно ставляться до знущань над іншими й беруть активну участь у цьому, але зазвичай не є ініціаторами та не відіграють головної ролі;4) пасивні «булери» – учні, які відкрито підтримують булінг, наприклад через сміх чи привертання уваги до ситуації, проте не втручаються в неї

Номер слайду 7

5) потенційні «булери» – учні, яким подобаються знущання, але вони не виявляють цього ззовні;6) «спостерігачі» (байдужі свідки) – учні, які не беруть участі в булінгу, і можуть вважати, що це не їхня справа, тобто виявляють байдуже ставлення до ситуації;7) «потенційні захисники» – ці учні негативно ставляться до насилля і вважають, що повинні допомогти жертві, проте нічого не роблять;8) «захисники» – учні, які виявляють негативне ставлення до явища, вони захищають жертва ,або намагаються їй допомогти

Номер слайду 8

Висновки:булінг – явище, що може виникнути у більш-менш організованих, сталих дитячих колективах, стосується і впливає на всіх його учасників, призводячи до порушення навчально-виховного процесу в школі, викликає тривалі наслідки для особистості, інколи віддалені в часі. Тому постає гостра потреба усвідомлення того, що ця проблема є; підготовки фахівців з певними теоретичними знаннями, спеціальними уміннями, навиками для виявлення, попередження та подолання такого негативного соціально-психолого-педагогічного явища, як булінг.

pptx
Додано
7 червня 2018
Переглядів
2060
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку