презентація "Чарівний світ емоцій"

Про матеріал
Мета: вчити дітей із розумінням ставитися до емоційного світу людини; формувати поняття про емоції та їх вплив на  настрій людини;  дати уявлення про настрій та як він впливає на здоров’я і спілкування з однолітками; навчити спостерігати за щоденними виявами свого настрою; навчити контролювати свої емоції.  Розвивати комунікативну компетентність, моральні якості: доброзичливість, співчуття, взаємодопомогу, повагу.  
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема: «Чарівний світ емоцій»

Номер слайду 2

Мета: вчити дітей із розумінням ставитися до емоційного світу людини; формувати поняття про емоції та їх вплив на  настрій людини;  дати уявлення про настрій та як він впливає на здоров’я і спілкування з однолітками; навчити спостерігати за щоденними виявами свого настрою; навчити контролювати свої емоції.  Розвивати комунікативну компетентність, моральні якості: доброзичливість, співчуття, взаємодопомогу, повагу.  

Номер слайду 3

(Діти стають у коло,повторюють за психологом слова і рухи). Психолог: Я - твій друг! ( Показують на себе ). І ти - мій друг! ( Показують на дитину, що стоїть поруч). І друзі навколо.( Розводять руки в сторони). В мене ніс.( Торкаються до своїх носиків). І в тебе ніс.( Злегка торкаються до носика товариша). В нас носи чудові! ( Плескають у долоньки). В мене щічки. ( Погладжують свої щічки). Й в тебе щічки. (Злегка гладять щічки товариша). Гарні та гладенькі. Я- твій – друг! ( Показують на себе). І ти - мій друг! ( Показують на товариша). Ми - друзі рідненькі! ( Обнімають одне одного).

Номер слайду 4

Гра «Відгадай емоцію»   Показ  дітям  картинок  із  зображенням  емоцій: радість, сум, подив, злість, страх, сором, цікавість. Мета:розширювати уявлення про емоції, їх назвах і описі; розвивати здатність розуміти, усвідомлювати свої і чужі емоції, правильно їх оцінювати і повноцінно переживати; уяву, пам'ять, сприйняття, зв'язне мовлення; збагатити словник дітей іменниками, прикметниками, дієсловами, синонімами, антонімами; формувати вміння передавати своє і чуже, емоційний стан через називання, розуміння і опис; виховувати дружні стосунки.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Нерідко причиною поганого настрою є певні переживання і почуття, які вас хвилюють і тривожать. Це здивування, страх, радість, смуток, гнів, сором. Ви не можете залишатися байдужими до того, що вас оточує і що відбувається навколо. Іноді чиїсь учинки чи якісь події хвилюють вас тривалий час.

Номер слайду 15

- Наведіть приклад чийогось вчинку, коли ви відчували страх.- Наведіть приклад чийогось вчинку, коли ви відчували здивування.- Наведіть приклад чийогось вчинку, коли ви відчували радість.- Наведіть приклад чийогось вчинку, коли ви відчували смуток.- Наведіть приклад чийогось вчинку, коли ви відчували гнів.- Наведіть приклад чийогось вчинку, коли ви відчували сором.- Наведіть приклади таких подій, коли ви відчували страх.- Наведіть приклади таких подій, коли ви відчували здивування.- Наведіть приклади таких подій, коли ви відчували радість.- Наведіть приклади таких подій, коли ви відчували смуток.- Наведіть приклади таких подій, коли ви відчували гнів.

Номер слайду 16

Діти сьогодні я відкрию вам такий секрет. Виявляється, кожен настрій має свій колір.

Номер слайду 17

Ігрова вправа «Зафарбуй емоції» пропонується дітям зафарбувати піктограми. Діти повинні дібрати колір, що, на їхню думку, найбільше пасує до піктограми емоційного стану й пояснити, чому саме обрано той чи інший колір. Наприклад

Номер слайду 18

Учасники заняття стають в коло. Беруться за руки. Кожен з них посміхається друзям зліва-справа і висловлює свої почуття, враження про роботу на занятті.

pptx
Додано
14 січня
Переглядів
309
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку