8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Презентація "Чарівний світ геометрії Ешера"

Про матеріал
Дану презентацію можна використовувати на уроках геометрії в 9-11 класах та для проведення позакласних заходів
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чарівний світ геометрії Ешера.

Номер слайду 2

Творчість Ешера

Номер слайду 3

Вважається, що графіка Ешера вплинула на сучасний дизайн і анімацію. Ешер відомий, перш за все, своїми сюрреалістичними літографіями, гравюрами на дереві і металі, в яких він досліджував пластичні аспекти понять нескінченності і симетрії, а також особливості психологічного сприйняття складних тривимірних об'єктів і «неможливих фігур». Зачарований «неможливими фігурами» і парадоксами в природі, Ешер черпав ідеї з неевклідової геометрії, інтерпретував закони математичних статей і продовжував досліджувати форми і простору за допомогою оптичних ілюзій у своїх роботах.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Математики довели, що для регуляторного розбиття площини вдалими є лише три правильні многокутники: трикутник, квадрат і шестикутник. ( Нерегулярних варіантів розбиття площини значно більше. Зокрема в мозаїках інколи використовуються нерегулярні мозаїки, в основу яких покладений правильний п'ятикутник). Ешер використовував базові зразки мозаїк, застосовуючи до них трансформації, які в геометрії називається симетрією, відзеркаленням, зсув та ін. Також він спотворював базові фігури, перетворивши їх на тварин, птахів, ящірок та інш. Ці спотворені зразки мозаїк мали трьох-, чотирьох- і шестинаправлену симетрію, таким чином, зберігаючи властивість заповнення площини без перетинів і щілин.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Цікавитися мозаїкою Ешер почав в 1932 році під час подорожі до Іспанії. Він провів багато часу в Альгамбре замальовуючи арабські мозаїки і згодом сказав, що це було для нього “ багатшим джерелом натхнення ”. Пізніше в 1957 році Ешер писав:”У математичних роботах регулярне розбиття площин розглядається теоретично, чи означає це, що дане питання є суто математичним. Математики відкрили двері в інший світ, але самі увійти до цього світу не зважилися. Їх більше цікавить шлях на якому знаходяться ці двері, чим сад що за нею ”

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

«Риби і човни» «Вершники»Паралельне перенесення

Номер слайду 12

«Птахи»«Краби»Паралельне перенесення

Номер слайду 13

Центральна симетрія«Мушлі та морські зірки»

Номер слайду 14

Осьова симетрія. Система з чотирьох мотивівhttps://mcescher.com

Номер слайду 15

Поворот,гомотетія«Межа - коло IV (рай і пекло)»

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Дякую за увагу!!!https://mcescher.com/gallery/symmetry/

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ночевчук Марія Володимирівна
    Ваші роботи заслуговують на увагу. Дякую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
14 травня
Переглядів
90
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку