Презентація "Черепашача графіка" (5 клас, Бондаренко О.О.)

Про матеріал
Презентація до уроку з теми "Черепашача графіка". Програмування мовою Python. Підручник "Інформатика 5 клас". Автор - Бондаренко О.О.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Черепашача

Номер слайду 2

графіка

Номер слайду 3

Черепашача графіка

Номер слайду 4

Черепашка допоможе нам вивчити основи комп'ютерної графіки, і ми будемо малювати за її допомогою цікаві рисунки. У світі Python Черепашкою зветься уявний робот – пристрій, який переміщається по екрану і повертається в заданих напрямках, при цьому залишаючи (або, за вибором, не залишаючи) за собою намальований слід заданого кольору і ширини. Положення і напрямок руху Черепашки відображає невелика чорна стрілочка, яка повільно пересувається по екрану. Це дозволяє відстежити рух Черепашки і зрозуміти, яким чином кожен рядок коду впливає на траєкторію руху Черепашки.

Номер слайду 5

Система координат

Номер слайду 6

Команди Черепашки. Для завантаження команд роботи з Черепашкою потрібна команда:from turtle import *Після введення цієї команди ви можете давати Черепашці команди малювання. Якщо у вашій програмі є і команди введення-виведення, і команди малювання, перед початком малювання запишіть командуpendown() – почати малювати;а завершивши створення малюнку – командуpenup() – закінчити малювати.

Номер слайду 7

Команди Черепашки

Номер слайду 8

Створюємо кольоровий малюнок

Номер слайду 9

Створюємо кольоровий малюнок. Для зафарбування замкнених фігур потрібні команди:begin_fill() – почати стежити за черепашкою для заповнення областіend_fill() – заповнити кольором s2 область, пройдену Черепашкою, починаючиз begin_fill ().

Номер слайду 10

Змінюємо зовнішній вигляд Черепашки. Змінити вигляд Черепашки shape(Name),де Name – назва форми Черепашки з переліку ‘arrow’, ‘turtle’, ‘circle’, ‘square’, ‘triangle’,‘classic’.

Номер слайду 11

Приклад. Програма малювання човника. from turtle import *# Малюємо човникаgoto(-20,20)goto(100,20)goto(80,0)goto(0,0)up()# Малюємо парусgoto(40,20)down()color ('red')goto(40,120)goto(60,60)goto(40,20)

Номер слайду 12

Працюємо за комп’ютером

Номер слайду 13

Працюємо за комп’ютером. Виконайте практичне завдання. Вправа 22, сторінка 125-126

Номер слайду 14

Домашнє завдання Опрацювати параграф 22. Комп'ютерне тестування

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Синєгуб Яніна Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
15 квітня 2019
Переглядів
3750
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку