5 липня о 18:00Вебінар: «Щоденні-3» та «Щоденні-5»: незамінна частина уроку в Новій українській школі

Презентація "Цикл з лічильником"

Про матеріал
Презентація до уроку інформатики 5 клас "Цикл з лічильником" до підручника Й.Я.Ривкинд "Інформатика 5" (2019)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Цикли з лічильникомІНФОРМАТИКА 5 КЛАС

Номер слайду 2

Цикли з лічильником. Ваші очікування від уроку

Номер слайду 3

ПРИГАДАЙЦИКЛИ З ЛІЧИЛЬНИКОМяк змінювати вигляд виконавців у проекті Скретч. ДІЗНАЄШСЯяк створити цикл із лічильником у середовищі Скретч;як описувати алгоритми створення малюнків.

Номер слайду 4

ПОВТОРЮЄМОСкретч має 4 види циклів Алгоритм – це запис скінченої послідовності вказівок, що визначає, які дії і в якому порядку потрібно виконати для досягнення певної мети. Форми подання алгоритмів:– словесна;– графічна;– комп’ютерна програма. Алгоритм, у якому передбачається багаторазове виконання одного й того самого набору команд, називають циклічним. Базова структура – повторення.

Номер слайду 5

Створюємо в Скретч. Для створення циклічних алгоритмів з визначеною кількістю повторень у середовищі Скретч використовують команду Повторити К, де параметр К вказує на кількість повторень у тілі циклу. ЦИКЛИ З ЛІЧИЛЬНИКОМ

Номер слайду 6

Створюємо в Скретч. Наприклад, розглянемо алгоритм, за яким виконавець Танцюристка змінюватиме зовнішній вигляд 12 разів з інтервалом 0,3 секунд. ЦИКЛИ З ЛІЧИЛЬНИКОМ

Номер слайду 7

Створюємо в Скретч. Такий алгоритм можна подати графічно. ЦИКЛИ З ЛІЧИЛЬНИКОМПоданий алгоритм у середовищі Скретч матиме такий вигляд

Номер слайду 8

Допоможи Ганні!https://studio.code.org/s/frozen/stage/1/puzzle/4 ЦИКЛИ З ЛІЧИЛЬНИКОМГодина коду

Номер слайду 9

Для створення циклів з лічильником у середовищі Скретч. використовують команду Повторити, у якій параметром є найбільше з можливих значень лічильника циклу, що змінюються від 1 з кроком 1. Створюємо в Скретч. Тіло циклу. Лічильник циклу

Номер слайду 10

Як описувати алгоритм истворення малюнків?У середовищі Скретч команди, за допомогою яких можна створювати малюнки, об'єднані у групу Олівець, Для того щоб почати малювати на сцені, як на полотні для малювання,У програмі задають команду. Протилежною командою є

Номер слайду 11

Як описувати алгоритмистворення малюнків?Зазвичай команди, з групи Олівець, у програмі використовують для опису лінійних алгоритмів чи для встановлення початкових значень у циклічних. У тілі циклу використовують команди, у яких параметри можна змінювати.

Номер слайду 12

Як описувати алгоритмистворення малюнків?Наприклад, після запуску програми, Відбудеться дублювання виконавця-кульки. У результаті на сцені буде розміщено 5 кульок різного кольору

Номер слайду 13

Цикли з лічильником. Команду циклу з лічильником можна використати для циклічного змінений кольору малювання. У Scratch кожному кольору олівця відповідає певне число, код цього кольору. В алгоритмі, перед командою циклу розміщено команду, яка задає початковий колір олівця. Під час виконання команди тіла наведеного циклу кожного разу код кольору олівця збільшується на 30.

Номер слайду 14

Цикли з лічильником

Номер слайду 15

Цикли з лічильником

Номер слайду 16

Правила поведінки під час уроку інформатики

Номер слайду 17

Цикли з лічильником. Програмуємо за зразком. Продублюй виконавця-кульку 5 разів. Підказка: штамп. Намалюй різнокольоровий квадрат. Намалюй коло. Програмуємо самостійно. Намалюй трикутник шириною 50 пікселів. Підказка: використай блок повторення

Номер слайду 18

Домашнє завдання. Проаналізуй п.4.4 ст. 186 Розв'яжи кросвордhttps://learningapps.org/view1937090 Або за QR-кодом

Номер слайду 19

Година коду. Якщо тобі сподобалося гратися з Анною, то у вільний час можеш завітати до неї за посиланнямhttps://studio.code.org/s/frozen/stage/1/puzzle/1І зможеш усіх нас здивувати наступного уроку

Номер слайду 20

Цикли з лічильником. РЕФЛЕКСІЯЧи справдилися сподівання від уроку?Що нового ви сьогодні дізналися?Чи виникали труднощі при створенні скриптів?Які ще є питання, побажання?

pptx
Додано
24 лютого
Переглядів
2215
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку