ПРИГАДАЙЦИКЛИ З ЛІЧИЛЬНИКОМяк змінювати вигляд виконавців у проекті Скретч. ДІЗНАЄШСЯяк створити цикл із лічильником у середовищі Скретч;як описувати алгоритми створення малюнків.
Номер слайду 4
ПОВТОРЮЄМОСкретч має 4 види циклів Алгоритм – це запис скінченої послідовності вказівок, що визначає, які дії і в якому порядку потрібно виконати для досягнення певної мети. Форми подання алгоритмів:– словесна;– графічна;– комп’ютерна програма. Алгоритм, у якому передбачається багаторазове виконання одного й того самого набору команд, називають циклічним. Базова структура – повторення.
Номер слайду 5
Створюємо в Скретч. Для створення циклічних алгоритмів з визначеною кількістю повторень у середовищі Скретч використовують команду Повторити К, де параметр К вказує на кількість повторень у тілі циклу. ЦИКЛИ З ЛІЧИЛЬНИКОМ
Номер слайду 6
Створюємо в Скретч. Наприклад, розглянемо алгоритм, за яким виконавець Танцюристка змінюватиме зовнішній вигляд 12 разів з інтервалом 0,3 секунд. ЦИКЛИ З ЛІЧИЛЬНИКОМ
Номер слайду 7
Створюємо в Скретч. Такий алгоритм можна подати графічно. ЦИКЛИ З ЛІЧИЛЬНИКОМПоданий алгоритм у середовищі Скретч матиме такий вигляд
Номер слайду 8
Допоможи Ганні!https://studio.code.org/s/frozen/stage/1/puzzle/4 ЦИКЛИ З ЛІЧИЛЬНИКОМГодина коду
Номер слайду 9
Для створення циклів з лічильником у середовищі Скретч. використовують команду Повторити, у якій параметром є найбільше з можливих значень лічильника циклу, що змінюються від 1 з кроком 1. Створюємо в Скретч. Тіло циклу. Лічильник циклу
Номер слайду 10
Як описувати алгоритм истворення малюнків?У середовищі Скретч команди, за допомогою яких можна створювати малюнки, об'єднані у групу Олівець, Для того щоб почати малювати на сцені, як на полотні для малювання,У програмі задають команду. Протилежною командою є
Номер слайду 11
Як описувати алгоритмистворення малюнків?Зазвичай команди, з групи Олівець, у програмі використовують для опису лінійних алгоритмів чи для встановлення початкових значень у циклічних. У тілі циклу використовують команди, у яких параметри можна змінювати.
Номер слайду 12
Як описувати алгоритмистворення малюнків?Наприклад, після запуску програми, Відбудеться дублювання виконавця-кульки. У результаті на сцені буде розміщено 5 кульок різного кольору
Номер слайду 13
Цикли з лічильником. Команду циклу з лічильником можна використати для циклічного змінений кольору малювання. У Scratch кожному кольору олівця відповідає певне число, код цього кольору. В алгоритмі, перед командою циклу розміщено команду, яка задає початковий колір олівця. Під час виконання команди тіла наведеного циклу кожного разу код кольору олівця збільшується на 30.
Номер слайду 14
Цикли з лічильником
Номер слайду 15
Цикли з лічильником
Номер слайду 16
Правила поведінки під час уроку інформатики
Номер слайду 17
Цикли з лічильником. Програмуємо за зразком. Продублюй виконавця-кульку 5 разів. Підказка: штамп. Намалюй різнокольоровий квадрат. Намалюй коло. Програмуємо самостійно. Намалюй трикутник шириною 50 пікселів. Підказка: використай блок повторення
Номер слайду 18
Домашнє завдання. Проаналізуй п.4.4 ст. 186 Розв'яжи кросвордhttps://learningapps.org/view1937090 Або за QR-кодом
Номер слайду 19
Година коду. Якщо тобі сподобалося гратися з Анною, то у вільний час можеш завітати до неї за посиланнямhttps://studio.code.org/s/frozen/stage/1/puzzle/1І зможеш усіх нас здивувати наступного уроку
Номер слайду 20
Цикли з лічильником. РЕФЛЕКСІЯЧи справдилися сподівання від уроку?Що нового ви сьогодні дізналися?Чи виникали труднощі при створенні скриптів?Які ще є питання, побажання?