Презентація "Цілі вирази. Степінь з натуральним показником. Одночлени".

Про матеріал
Матеріал містить завдання для систематизації та узагальнення знань, умінь і навичок з теми "Цілі вирази. Степінь з натуральним показником. Одночлени" за підручником для 7 класу (НУШ) "Алгебра" закладів загальної середньої освіти/ О. С. Істер. Матеріал доцільно використовувати як на уроці, так і в позаурочній діяльності. Для того щоб матеріал було видно бажано скачати його на робочий стіл.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготовка до КР № 2 «Цілі вирази. Степінь з натуральним показником. Одночлени»Підготувала вчитель математики спеціалізованої школи № 211 Оболонського району м. Києва Баланюк Юлія Дмитрівна. Алгебра 7 клас

Номер слайду 2

1. Узагальнити та систематизувати знання, уміння і навички з теми: «Цілі вирази Степінь з натуральним показником. Одночлени».2. Навчатися використовувати теоретичний матеріал з даної теми під час розв'язування вправ, а також відсіювати не потрібну інформацію, а важливу переводити у досвід власної діяльності.3. Розвивати навички виконання арифметичних дій, різні види пам'яті, логіку мислення та увагу.4. Виховувати адекватне оцінювання – себе, світу, свого місця в світі, конкретного знання, необхідності чи зайвості його для своєї діяльності, а також методу його здобування чи використання, звернути увагу на культуру математичного мовлення, повагу до однокласників та любов до рідного краю.  Мета уроку

Номер слайду 3

Перевір себе. Цілі вирази – числа, змінні, їхні степені й добутки – називають одночленами. Якщо одночлен є добутком, що має один числовий множник, записаний на першому місці, а інші множники є степенями різних змінних, то такий одночлен називають одночленом стандартного вигляду. Числовий множник одночлена стандартного вигляду називають коефіцієнтом цього одночлена. Степенем одночлена називають суму показників степенів усіх змінних, які він містить. Якщо одночлен не містить змінних (тобто є числом), то вважають, що його степінь дорівнює нулю.

Номер слайду 4

Працюємо разом№ 1. З даних виразів: 1) 16х – 7у; 2) 𝟒𝒑+𝟗𝒕; 3) −𝟓𝒎 + 𝟕𝒏𝒂𝟑 ; 4) 𝟐𝟕𝒂𝒄; 5) 𝟕 − 𝒙𝒙 + 𝟗; 6) − 𝟐𝒎 + 𝟗𝟖 випишіть: 1) цілі вирази; 2) дробові раціональні вирази. Розв'язання. Цілі вирази:1) 16х – 7у ; 4) 27ac; 6) − 2m + 98. 1 Дробові вирази:2) 4p+9t; 3) −5m + 7na3 ; 5) 7 − xx + 9. 2

Номер слайду 5

Працюємо разом№ 2. Знайдіть значення виразу 𝟒𝟓𝒙−𝟐𝟕𝒚, якщо х = – 45; y = – 14. Розв'язання. Якщо х = − 45; у = − 14, то:45∙− 45−27∙− 14=  − 36; 1) 45∙(− 45)=  − 4 ∙ 455 ∙ 1=  913) − 36−− 4=  Відповідь: – 32.2) 27∙(− 14)=  − 2 ∙ 147 ∙ 1=  21− 4; − 36+4=  − 32.  − 32.  

Номер слайду 6

Працюємо разом№ 3. Подайте вираз у вигляді степеня:1) n79∙n5=2) c86 : c33=3) b311 : b56=4) а845: а47= n68; n7 ∙ 9 + 5=  c8 ∙ 6 − 33= c15; b3 ∙ 11 −  5 ∙ 6=  b3;  a8 ∙ 4 ∙ 5 :a47=  a113. a160 :a47=  a160 − 47=  

Номер слайду 7

Хвилинка відпочинку

Номер слайду 8

Працюємо разом№ 4. Обчисліть:1) 39 ∙ 35310=2) 11327:11324= 314 :310=  39 + 5310=  11327 − 24=  4 ∙ 4 ∙ 43 ∙ 3 ∙ 3=  81; 21027. 314310=  314 − 10=  34=  1133=  433=  6427=  

Номер слайду 9

Працюємо разом№ 6. Замініть «зірочку» степенем з основою t, де t ≠ 0, таким, щоб рівність стала тотожністю: 𝒕𝟐𝟏 : ∗ =𝒕𝟏𝟑. t21 : ∗ =t13;∗ =t21 : t13;∗ =t21 − 13;∗ =t8. Відповідь: t8. Розв'язання

Номер слайду 10

Працюємо разом№ 7. Спростіть вираз:− 23c4а53∙3с7а64=  31− 233c43а53∙34с74а64=  − 8 ∙ 8127 ∙ 1∙с12∙с28∙а15∙а24=  − 24с40а39. =− 827с12а15∙81с28а24=  

Номер слайду 11

Рефлексія. Що я нового дізнався на уроці?Що мені сподобалося?Який у мене настрій?

Номер слайду 12

З презентації або з підручника з § 4 – § 9 повторититеоретичний матеріал;завдання 7 і 8 сторінка 81 Домашня робота

Номер слайду 13

Дякую за увагу

pptx
Додав(-ла)
Баланюк Юлія
Пов’язані теми
Алгебра, 7 клас, Презентації
До підручника
Алгебра 7 клас (Істер О.С.)
Додано
1 листопада
Переглядів
199
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку