Презентація про цінність життя і здоровя. Можна використовувати на уроках Основ здоровя та виховних годинах. Фото матеріпли, використані в презентації узяти з уроків основ здоровя та під час ЦО. Презентацію можна використовівати і вчителям основ здоровя і класним керівникам на класних годинах
Фізичне здоров'я- це правильне функціонування всіх систем організму, позитивне ставлення до власного здоров'я, прагнення до фізичної досконалості й загальної фізичної працездатності, загартованість організму, дотримання раціонального режиму дня, виконання вимог особистої гігієни, правильне харчування.
Елементи здорового способу життя. Спорт. Коло друзів, які завжди підтримають. Загартовування. Сон. Гігієна. Безпечна поведінка. Загартовування. Праця. Прогулянки на свіжому повітріЗдорова їжа. Активний відпочинок. Відсутність хвороб. Дотримання законів. Відповідальність за своє життя. Відмова від шкідливих звичок. Режим дня. Медична допомогаrrrr
Характеристики іміджу. Професійна компетентність. Професійна компетентність - це володіння необхідними знаннями, уміннями, навичками, що визначають сформованість педагогічної діяльності, спілкування й особистості як носія певних цінностей та ідеалів. Педагогічна ерудиція - це своєрідний запас знань, що учитель застосовує для розв'язання педагогічних ситуацій як сукупність зовнішніх і внутрішніх умов. Педагогічна ситуація визначається самим педагогом у взаємодії з учнями й взаємодії школярів між собою. Педагогічне мислення й інтуїція необхідні вчителеві для передбачення розвитку ситуації без повного її аналізу. Педагогічна рефлексія - це здатність учителя подумки уявити ситуацію, що виникла в дитини, і на цій основі скласти уявлення про себе. Педагогічна рефлексія дозволяє відповісти на питання: «Що в мене вийшло?», «Що не вдалося?», «Як зробити, щоб було ще краще?». Педагогічна імпровізація допоможе вчителеві знайти несподівані рішення й миттєве втілення. Педагогічний імпровізації властива миттєвість, єдність інтуїтивного й логічного. Педагогічне спілкування, що є і компонентом професійної компетентності, і компонентом іміджу вчителя, спрямоване на створення сприятливого психологічного клімату на уроці.