Презентація "Дагностувальна робота за темою "Чарівна мелодія слова" (за підручником Архипової В. П., Січкар С. І., Шило С. Б. Українська література: підручник для 6 класу ЗЗСО. -

Про матеріал
У презентації до уроку "Діагностувальна робота за темою "Чарівна мелодія слова" (за підручником Архипової В. П., Січкар С. І., Шило С. Б. Українська література: підручник для 6 класу ЗЗСО. - 2023) подано 24 тестових запитання з вибором однієї правильної відповіді, психологічне налаштування на урок, гімнастику для очей та рефлексію.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

П’ятнадцяте жовтня. Урок 12. Діагностувальна робота № 1 за темою «Чарівна мелодія слова»

Номер слайду 2

Психологічне налаштування на урок. Люблю я свій розум, увагу та пам'ять. Працює мій мозок. І вчусь я старанно. Сприймаю все нове та мислю логічно. Учителя слово засвоюю практично.

Номер слайду 3

Інструктування та оформлення роботи. Робота складається з 24 тестових завдань з вибором однієї правильної відповіді.1. 7. 13. 19.2. 8. 14. 20.3. 9. 15. 21.4. 10. 16. 22. 5. 11. 17. 23.6. 12. 18. 24.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

1. До зимового циклу належать пісніА колядки. Б жниварськіВ купальськіГ русальні

Номер слайду 6

2. До літнього циклу належать. А колядки. Б купальські пісніВ колискові пісні Г щедрівки

Номер слайду 7

3. Обряд стрибання через вогонь супроводжувався піснями. А русальними. Б купальськими. В веснянками. Г жниварськими

Номер слайду 8

4. Маланка й Василь - обов'язкові персонажі А купальської ночіБ Щедрого вечора. В Різдвяного вечора. Г жниварських пісень

Номер слайду 9

5. Тільки хлопці й чоловіки виконували пісні А колядки. Б щедрівки. В посівальніГ жниварські

Номер слайду 10

6. Переважно дівчата виконували пісні А колядки. Б веснянки. В посівальніГ жниварські

Номер слайду 11

7. Прочитай уривок з пісні. Пішла мати жито жать. Та й вижала три квітки: Що первую сонливу,А другую дрімливу,А третюю щасливу. Ці  рядки взято з А колядки. Б веснянки. В щедрівки. Г колискової

Номер слайду 12

8. Прочитай уривок з пісні. — Принесла я вам літечко,Ще й запашненьке зіллячко,Ще й зеленую травицюІ холодную водицю. Ці  рядки взято з А колядки. Б веснянки. В щедрівки. Г колискової

Номер слайду 13

9. Прочитай уривок з пісні. Даруй літа щасливії сего дому господарю. Даруй господарю, даруй господині,Даруй літа щасливії нашій славній Україні. Виділені слова є прикладом. А метафори. Б рефрену. В анафори. Г персоніфікації

Номер слайду 14

10. НЕПРАВИЛЬНО встановлено відповідність між художнім образом і жанром пісні в рядку. А дідух - жниварська. Б котик - колискова. В звізда – колядка. Г коза - веснянка

Номер слайду 15

11. Виконуючи веснянки, люди. А стрибали через багаття. Б шукали цвіт папоротіВ топили опудало зими. Г носили зображення зірки

Номер слайду 16

12. Прочитай уривок. Котився віночок по полю,Просився у женчиків додому:— Возьміте мене, женчики, з собою. Та занесіть мене до господаря в стодолу ... Ці рядки взято з пісніА русальноїБ жниварськоїВ купальськоїГ засівної

Номер слайду 17

Номер слайду 18

13. У перекладі з грецької мови гімн – це. А найголовніша пісня. Б урочиста церемонія. В урочиста пісня Г пісня, слова до якої написала конкретна людина

Номер слайду 19

14. Вислів "усміхнеться доля" є прикладом. А персоніфікаціїБ епітета. В гіперболи. Г порівняння

Номер слайду 20

15. Заклик до боротьби проти поневолювачів України звучить у рядках А Згинуть наші вороженьки, як роса на сонці, Запануєм і ми, браття, у своїй сторонці. Б Чорне море ще всміхнеться, дід Дніпро зрадіє, Ще у нашій Україні доленька наспіє. В Станем, браття, в бій кривавий від Сяну до Дону, В ріднім краю панувати не дамо нікому ... Г А завзяття, праця щира свого ще докаже, Ще ся волі в Україні піснь гучна розляже.

Номер слайду 21

16. Звернення людей до Бога з проханням дати народу України волю та щастя звучить у пісніА "Ще не вмерла України ..."Б «Молитва»В "Ой у лузі червона калина ..."Г "Як тебе не любити, Києве мій ..."

Номер слайду 22

17. Текст "Молитви" написав. А Г. Трух. Б П. Чубинський. В С. Чарнецький. Г О. Кониський

Номер слайду 23

18. Пісню "Молитва" вважають. А гімном січових стрільців. Б неофіційним Гімном України. В гімном Києва. Г духовним гімном України

Номер слайду 24

19. За допомогою прислів'я "Без верби і калини нема України" можна прокоментувати зміст пісніА "Ой у лузі червона калина ..." Б «Молитва»В "Ще не вмерла України ...» Г "Як тебе не любити, Києве мій!"

Номер слайду 25

20. Рядки "А ми нашу славну Україну, гей, гей, розвеселимо!" (пісня "Ой у лузі червона калина ...") є прикладом. А анафори. Б метафори. В епітета. Г рефрену

Номер слайду 26

21. Епітет використано в рядку. А в очі дивляться канни. Б золотистий лан. В Україна зажурилася. Г і многая, многая літа

Номер слайду 27

22. У пісні "Як тебе не любити, Києве мій!" згадується ріка. А Дон. Б Сян В Дніпро. Г Дунай

Номер слайду 28

23. Автор слів пісні "Як тебе не любити, Києве мій!"А П. Чубинський Б О. Кониський. В С. Чарнецький. Г Д. Луценко

Номер слайду 29

24. У рядках "Ген вогні, як намисто, розцвіли над Дніпром" використано А порівняння й метафору Б порівняння й епітет. В епітет і метафору. Г порівняння й персоніфікацію

Номер слайду 30

Рефлексія «Лимонний настрій». Обери емотикон, який відповідає твоєму настрою в кінці уроку. Я з усім упорався. Мене урок розлютив. Усе було легко та просто. Було складно та нічого не зрозуміло. Більше сміху ніж навчання. Я дуже втомився. Чекаю на наступний урок

pptx
Додано
16 жовтня
Переглядів
19
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку