В Данії створена національна стратегія реалізації інклюзивної освіти,яка полягає в тому, що національний ресурсний центр керує процесом впровадження інклюзивного навчання. В Данії батьки мають право навчати дитину, де вони проживають. Реалізуєтья це право конкретною освітньою установою, яка повинна створити всі умови для такої дитини. В загальноосвітніх школах навчаються як окремі учні з особливими можливостями здоров’я, так і групи таких дітей
Викладатський склад повинен бути кваліфікованим, для того, щоб навчати всіх дітей, включаючи дітей з особливими можливостями здоров’я , адже близько 10% дітей потребують спеціальне навчання. В Данії існують спеціальні, дошкільні ясла і дитячі садки, які являються діагностичними установами
Всі рішення з приводу навчання дитини повинні бути узгоджені з батьками дітей, які в свою чергу, повинні дати або не дати згоду на будь-яку спеціальну педагогічну. В десятому класі місцевий муніципалітет пропонує молодіжні програми, які складаються з загальної середньої освіти і професійної середньої освіти
На прикладі Данської інклюзивної школи можна розглянути роботу інклюзивної школи Остер Фарірмасгеде , де в кожному класі навчаються 1 -2 дитини з особливими освітніми потребами. Школа має додаткових спеціалістів: психолог, медична сестра, логопед, соціальний працівник. Раз на тиждень ці спеціалісти і педагоги зустрічаються з батьками для коригування програми навчання і додаткових послуг.
Активне впровадження інклюзивної освіти в Данії розпочалось 12 років тому. І вже сьогодні 96% дітей з особливими освітніми потребами навчаються в звичайних школах,і тільки 4% в спеціальних закладах. Зараз студенти всіх педагогічних спеціальностей проходять спеціальні курси по роботі з особливими освітніми дітьми, тому після закінчення університета вони готові з ними займатися