Презентація"Де шукати скарби України"

Про матеріал
Для 4 класу з я досліджую світ за Г. Гільберг - Де шукати скарби України Мета: формувати уявлення і виявляти практично турботу про своє оточення, про довкілля та культурну спадщину; цікавитись історією і культурою свого краю; накопичувати відповідну інформацію; виявляти патріотичні почуття і прагнення знати більше про досягнення українців у різних галузях; відповідально ставитися до обговорення проблем природи, ухвалення рішень щодо поводження у природі без заподіяння їй шкоди; цікавитися історією і культурою свого краю; накопичувати відповідну інформацію, виявляти патріотичні почуття і прагнення знати більше про досягнення українців у різних галузях.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Де шукати скарби Україниу підручнику с.63 – 67у зошиті с.34 -35

Номер слайду 2

Звичаї і традиції, пісні, казки, прислів'я та при-казки, картини художників і витвори народних умільців-майстрів, твори письменників, архітектурні споруди, парки, історико-культурні заповідники, унікальні пам'ятки природи - усе це об'єкти культурної спадщини народу України.

Номер слайду 3

Культурна спадщина - успадковані людством від попередніх поколінь об'єкти, що є результатом духовної і матеріальної діяльності людей.

Номер слайду 4

Де зберігається культурна спадщина? Які бувають музеї?Музеї бувають природничими, історико-краєзнавчими, зоологічними, літературними, художніми тощо. У них збирають, зберігають, досліджують, експонують та популяризують матеріальну й нематеріальну спадщину людства та довкілля.

Номер слайду 5

Коротко про головне. Культурна спадщина України - унікальне явище, яке є вагомою складовою світової куль-тури. Збереження її для наступних поколінь сприяє зростанню авторитету української куль-тури у світі, формує позитивний імідж держави.

Номер слайду 6

Робота в зошитіВідкриваємо в зошиті с.34-35

Номер слайду 7

Завдання 1. Досліди, які об’єкти твого краю належать до культурної спадщини. Запиши кілька їхніх назв і місць, де вони розташовані.______________________________________________________________________________________________________________________________________________Братська могила радянських воїнів._ вул. Центральна , в центрі села_______________________________________________________________Чому історичні пам’ятки охороняються нашою державою? Поясни._____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Історичні пам’ятки охороняються державою, бо це наша історія, наше минуле. « Без минулого немає майбутнього»Назва об’єкта. Місце розташування ( адреса)23 жовтня. Де шукати скарби України. Завдання 2.

Номер слайду 8

Завдання 3. Проведи дослідження, чи можна за зображеними на картинах об’єктами визначити, яку з них було створено раніше (1), а яку - пізніше (2). Познач їх та поясни свій вибір. Раніше було написано 2 картину, і пізніше 1. Це можна визначити за одежею героїв, меблями, за журналом та за будинками.

Номер слайду 9

Завдання 4. Будь-який музей розпочинається зі створення невеличкої колекції предметів. Можна створити музей удома, у місті, у школі. Пропонуємо тобі разом з однокласниками створити музей у класі. Працюй у групі. Запиши кілька назв предметів, які можуть стати експозицією музею вашого класу.______________________________________________________________________________________________________________________________________________Завдання 5. Створи й запиши правила поведінки в музеї (обмежся 4 пунктами). Правила поведінки в музеї:1._____________________________________________________________________2._____________________________________________________________________3._____________________________________________________________________4._____________________________________________________________________ Не входити до музею з тваринами. Залишати в гардеробі верхній одяг, великі речі. Не торкатися і не притулятися до підставок, стін, картин. Не заважати іншим відвідувачам.

Номер слайду 10

Завдання 6. Розгадай ребуси. Експонат. Екскурсія

Номер слайду 11

Домашнє завдання. Здійсни разом з друзями екскурсію до обраного вами музею. Склади розповідь за планом: 1. Яку назву має музей? 2. Які експонати в ньому розміщені? 3. Хто проводив екскурсію? 4. Про що нове ти дізнався/дізналася, відвідавши екскурсію? (Виконати це завдання можна й пізніше, після екскурсії, наживо або здійснивши віртуальну екскурсію.)Завдання 7.

pptx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 4 клас, Презентації
НУШ
Додано
14 листопада
Переглядів
40
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку