Презентація, ділова гра "Внутрішні води Південної Америки"

Про матеріал

Презентація "Ділова гра" з предмету географії для будь-яких класів містить багато цікавих слайдів

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ділова гра

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Міцно увійшли до шкільної практики так звані нестандартні уроки. Підготувати такий урок – непроста справа навіть для досвідченого вчителя. Це потребує значних зусиль, великих витрат часу. Важливим також є те, щоб учитель зосереджувався тільки на ефективності зовнішньої сторони проведення заняття, а вміло поєднав нестандартність форми уроку з його ефективністю.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Гра є однією з найбільш ефективних форм активізації навчальної діяльності. Використовувати гру на уроках можна по різному. ЇЇ можна використовувати як на початку уроку, для активізації уваги учнів так і в кінці – для закріплення вивченого матеріалу та зняття напруги після складної теми. Слід зазначити цілу низку переваг, які має гра як, форма навчальної роботи. Гра розвиває пам'ять, чіткість розуму, змушує дитину читати книгу. Гра стимулює самостійну діяльність. Гра дає можливість відчути власний інтелектуальний успіх, що важливо не тільки для успішних учнів, але й для тих хто зазнає утруднень під час засвоєння програмового матеріалу. Гра нерідко може «розбудити» навіть найслабших учнів

Номер слайду 12

«КУБИК РУБИКА» Необхідно розмістити цифри таким чином, щоб можна було отримати дату відомої географічної події. 1. Рік відкриття Америки Х.Колумбом. 2.Друга експедиція Х.Колумба до берегів Америки . 3. Розпочато навколосвітню подорож. 4.Завершилась навколосвітня подорож. 4 1 1 9 5 2 5 3 1 1 1 9 2 9 2 4

Номер слайду 13

«ЧИ ЗНАЄШ ТИ КАРТУ?» Цю гру можна використовувати для перевірки номенклатури на будь–якому уроці . Вчитель показує на карті географічні обєкти , учні на аркушах записують ці об'єкти, вказуючи номер. Перевіривши роботи легко з'ясувати чи вивчили учні номенклатуру з даної теми.

Номер слайду 14

«ГЕОГРАФІЧНІ НАЗВИ» Учні, які беруть участь у грі, записують на аркушах паперу географічні назви, що відносяться до певної теми. Наприклад: тема «Гідросфера» - назви річок, озер, заток, проток, тощо. Можна запропонувати записати, наприклад, назви островів, вулканів, гірських систем або міста окремих країн, що вивчається, тощо. Через певний час учитель пропонує припинити запис. Потім один з учнів зачитує записані слова. Якщо однакові назви повторюються в кількох учнів, ці назви викреслюються. Перемагає той учень, у якого записано більше назв, яких немає в його однокласників.

Номер слайду 15

«ВПІЗНАЙ МЕНЕ» Учням пропонується виступити від імені географічного об'єкту або відомої персони, при цьому не називаючи його, але описуючи , вказуючи особливості. Свою розповідь починає з найскладнішого. Якщо відповіді не буде, додає факти більш відомі і т.д. поки учні не впізнають. Скласти таку розповідь задається завданням до дому. Наприклад розповідь про відому персону:

Номер слайду 16

Народився в небагатій родині . Мій батько змінив кілька професій. Він був ткачем, торговцем вовною, навіть трактирщиком. Протягом багатьох років до 1485 р. я плавав на португальських суднах, жив у Лісабоні і на островах Мадейра і Порту-Санту. Читав на чотирьох мовах, вивчав і добре знав карти, що існували на той час. При підготовці до плавання звертався за порадою до відомого італійського астронома і географа Паоло Тосканеллі. У першу експедицію вирушив у 1492 р. на трьох суднах з екіпажем у 90 осіб. Материк, що був відкритий завдяки моїм подорожам, дістав ім’я іншого мореплавця.

Номер слайду 17

«ВІРЮ – НЕ ВІРЮ» Для цієї гри можна використовувати сигнальні картинки з гри «Світлофор». Дану гру можна використовувати на будь-якому етапі уроку. Кожне питання починається словами: «Чи вірите ви, що…» Учні повинні погодиться з цим твердженням чи ні. Якщо вони згодні показують картку зеленим кольором, якщо не згодні – червоним.

Номер слайду 18

«ЗАКІНЧ РЕЧЕННЯ» Учням пропонуються речення, які необхідно закінчити. Наприклад речення по темі «Африка». Африка утворилася з давнього материка ... В основі материка лежить ... Найвищою точкою Африки є ... На півночі розташовані гори ... На крайньому півдні лежать ... Східно-Африканський розлом утворився на …

Номер слайду 19

«МАЛЮНОК НА СКЕЛІ» Первісні люди на стінах печер зображали тварин, речі, які мали відношення до їхнього життя. Учню необхідно обрати лише одну річ, яка б символізувала ученого та його відкриття, явище природи , країну , місто тощо. ‰  - Кактус - Глобус - Слон – Ейфелева вежа -

Номер слайду 20

«НАЙ, НАЙ…» Учні по черзі називають географічні об'єкти , про які можна сказати, що вони найбільші, найменші, шайхолодніші і т. д. Виграє той учень хто останній назве такий географічний об'єкт. Наприклад : Найбільший материк – Найширша протока – Найбільший острів -

Номер слайду 21

«ЛОВИ ПОМИЛКУ» Учитель називає географічні об’єкти та материк, якому вони «належать», Учні визначають помилки та пояснюють, що саме це за об’єкти. Наприклад: Озеро Ейр – Антарктида (Австралія); Річка Нігер – Австралія (Африка); Півострів Індостан – Африка (Євразія)….

Номер слайду 22

«СКРИНЬКА ЗАПИТАНЬ» В цій грі може приймати участь три команди (наприклад три ряди). По черзі учні виймають із скриньки запитання і дають відповідь. А якщо учень не відповів на питання яке йому дісталось, то це запитання переходить наступному учневі. Виграє та команда яка дала найбільше відповідей. Наприклад зразки завдань із теми Австралія: • Чому в Австралії багато кріків? •Чому в пустелях Австралії багатша рослинність, ніж в пустелях Африки? • Яка найдовша р. Австралії?

ppt
Додано
5 січня 2021
Переглядів
561
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку