Дистанційне заняття легко провести, якщо у Вас є готова презентація. На ній чітко розподілена робота з текстом та поставлені питання до кожної частини казки відповідно. Використання різних вправ зацікавлює та мотивує дітей до читання усього тексту.
Дистанційний урок читання:«Авторські казки. Борсучок, який умів малювати. Л. Куліш-Зіньків»Підготувала вчитель поч.кл. Савченко М. В. ЗОШ №1 м. Южне
Номер слайду 2
План уроку. Артикуляційна вправа «Повітряна куля»Гра «Екстрасенси» (читання першого абзацу)Гра «Знайди і полічи» (читання другої частини тексту, в якому треба порахувати всіх тварин) Гра «Впізнай з першого погляду» (читання третьої частини тексту з пропущеними буквами)Виразне читання (четверта частина казки). Підсумок уроку
Номер слайду 3
Артикуляційна вправа «Повітряна куля»Наберіть повітря в легені і спробуйте прочитати слова на одному подиху:
Номер слайду 4
Гра «Екстрасенси»Поміркуй, про які події йдеться у казці «Борсучок, який умів малювати»?Хто міг би бути героєм цієї казки?Прочитай перший абзац.
Номер слайду 5
Гра «Знайди і полічи» Прочитай уривок тексту і полічи всіх тваринок, про яких тут йдеться.
Номер слайду 6
Гра «Впізнай з першого погляду»Прочитай уривок казки, вставляючи пропущені букви. - Давайте і насправді ми в..д Вовчис..ка похова..мось. Ненадовго. - А що далі? – нете..пляче загукали з..ірі. - А далі те, що я – Борс..чок, який уміє мал..вати. - Ну й що з того? – з недовірою под..вився на Борсучка Вепр. - Нехай За..чик ось тут стане, а я з н..ого портрет намалюю. Ми гуртом гл..боку яму викопаємо. Хмизом і ломаччям її накри..мо. А посередині намал..ованого зайчика поставимо. Живий Зайчик хай В..вка до ями заманює. Тоді й поб..чимо, що з того вийде.
Номер слайду 7
Виразне читання Прочитай цей уривок виразно. Поміркуй, яка могла б бути кінцівка, якби Борсучок не вмів малювати?
Номер слайду 8
Підсумок уроку 1. Кого боялися лісові звірі і чому? 2. Поясни вислів «раду радити». 3. Чи вдалося звірям провчити Вовка?