Презентація для МО класних керівників

Про матеріал
Презентація допоможе заступникам директорів з виховної роботи у підготовці до проведення МО
Зміст слайдів
Номер слайду 1

2018 рік. Парфелюк Г.І., заступник директора з виховної роботи ЗОШ І-ІІІ ст. с. Залісся1 РОЛЬ ОСОБИСТОСТІ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА У ФОРМУВАННІ ТВОРЧОГО ПРАЦЕЗДАТНОГО УЧНІВСЬКОГО КОЛЕКТИВУ

Номер слайду 2

Почни з себе!

Номер слайду 3

Педагогічна філософія... Маленькі дітлахи граються ввечері на величезному полі в житі... А я стою на самому краї скелі, над прірвою, розумієш? І моє діло – ловити дітлахів, щоб вони не зірвались в прірву. Розумієш, вони граються і не бачать, куди біжать, а тут я підбігаю й ловлю їх, щоб вони не зірвалися. От і вся моя робота. Стерегти дітей над прірвою в житі. Девід Джером Селінджер

Номер слайду 4

• приєднатися;• допомогти;• вчасно відійти в сторону, дозволяючи дітям йти своїм шляхом;• слідувати далі, щоб допомогти іншим.

Номер слайду 5

Значимість роботи класного керівника* Саме класний керівник здатний показати учневі та його батькам, що вони є в житті один одного, так як більша частина про це забуває, і організувати їх зустріч в контексті взаєморозуміння і взаємодовіри...** Саме класний керівник здатний, наприклад, показати вчителям -предметникам, що сукупний обсяг домашніх завдань, який задається ними, перевищує всі мислимі і немислимі норми...* Саме класний керівник здатний допомогти дитині у вирішенні труднощів, з якими та з причини свого віку або відсутності відповідних умінь ще не здатна впоратися самостійно.* Саме класний керівник здатний спільно з дитиною та її батьками створити умови для реального самостійного вирішення зростаючою людиною її особистих проблем, розуміння себе та інших, особистісного та професійного самовизначення* Саме класний керівник здатний створити умови для розвитку у дітей творчої ініціативи, громадянської позиції, відповідальності та всіх якостей, що затребувані суспільством. * Робота класного керівника базується на визнанні ним необхідності формувати і у себе, і у дітей позитивну "Я-концепцію" і вміння жити "Тут і тепер". В цьому і полягає кредо класного керівника. 

Номер слайду 6

Впровадження у навчально-виховний процес здоров’язберігаючих технологій

Номер слайду 7

Майстерність педагога, що володіє істинним авторитетом 1. Боротьба не з дитиною, а за дитину. 2. Володіти всіма стилями і застосовувати в залежності від специфіки дитячого колективу, конкретної ситуації і відповідно до поставленої педагогічної завданням. 3. Уміння досягати успіху. 4. Здійснення особистісно-орієнтованого підходу. 5. Володіння результативними педагогічними технологіями 

Номер слайду 8

Імідж педагога. Імідж має потужний психологічний вплив на його цільову аудиторію і на самого вчителя. Він несе певне повідомлення про особистості оточуючим. Існують 5 основних «точок опори» іміджу:1) одяг. Пам'ятайте: Червоний колір збуджує, сприяє підвищенню активності, але учень при цьому швидко втомлюється. Рожевий - м'який, ніжний, чуттєвий. Коричневий - символізує силу, енергію, вселяє довіреність до вчителя, заспокоює. Синій - діловий, авторитетний. Блакитний - колір відпочинку, іноді сприймається як нудний і холодний. Зелений-колір лідерства, разом з жовтим він збуджує, з синім - заспокоює. Жовтий - колір радості і веселощів, але якщо його багато, то стомлює. Кремові і бежеві тони - найбезпечніші і заспокійливі. Сірий - навіває нудьгу. Білий - колір чистоти помислів, однак шкідливий для психіки.2) зачіска, макіяж. Слід зазначити, що довжина волосся бажано коротка або середня. Причому світлий колір волосся уособлює популярність, а темний підкреслює солідність. Косметика малопомітна.3) міміка, погляд. Радимо: з ранку «приміряйте» доброзичливу посмішку і не знімайте її до самого вечора.4) хода, жести, поза.5) манера спілкування. Завжди пам'ятайте, учитель (класний керівник) повинен бути привабливим, відкритим, викликати симпатію. Він повинен випромінювати впевненість і твердість.

Номер слайду 9

Дружній шарж (зображення дійсності, перебільшене відповідно до дійсності з комічними цілями)Кожній команді пропонується придумати і зобразити за допомогою міміки і жестів одного з педагогів іншої команди (не більше 1 хвилини). 

Номер слайду 10

Виразність мови Завдання:•  Промовте слово "МОЛОДЕЦЬ!" «РОЗУМНИЦЯ!»:1 команда                                                                                        2  командатихо                                                                                                 голоснонІжно                                                                                               здивованоіронічно                                                                                           захопленоласкаво                                                                                            вимогливо 

Номер слайду 11

Конструкторське бюро «Імідж вчителя»З геометричних фігур скласти «модель» вчителя, за допомогою кольорового паперу, фломастерів, клею «одягнути», враховуючи складові  іміджу:- одяг;- зачіска, макіяж;- міміка, погляд.

Номер слайду 12

«Кодекс гідності вчителя школи» Вчись бачити і поважати в іншій людині особистість. Вчись бачити в собі недоліки і пробачати їх іншим Щедро ділися своєю педагогічною майстерністю, бо «не збідніє рука, що дає». Вчися радіти успіхам колег. Не дозволяй собі поганого настрою, це не пристойно. Повніше використовуй свої сили і можливості в роботі. Підвищуй свій інтелект. Прагни до професійного майстерності.

Номер слайду 13

 Інтерактивна вправа «Мікрофон» «Заповіді педагогічного спілкування» (поради бувалих)(пропоную прочитати по фразі заповіді)- Ти за увагу борись, не будуй спілкування «зверху вниз».- Намагайся вивчати настрій дітей, їх міміку, жести і вираз очей.- Які вони вчора і сьогодні, які з ранку і які опівдні. Як вони кажуть: сміхом, слізьми...- Вчися бачити себе очима дітей!- Любите дітей, будьте ввічливі з ними. Вони в будь-якому віці дуже ранимі...- Щоб поваги дітей домогтися, слово з ділом не повинно розходитися!- Ставте себе на місце дітей і зможете зрозуміти їх мерщій!- Діти не люблять грубі фрази: виконають прохання, але не накази.- До дітей своїм ставитеся люблячи. Злитися ви можете лише на себе!- «Любимчиків» не заводите, за гріхи не мстіть.- Наодинці не з'ясовуйте і перед всіма не лайте. Не принижуйте їх при всіх. Адже вбиває навіть сміх!

Номер слайду 14

«Відро для сміття»„Я ображаюсь на...”„Я злюсь на...”

Номер слайду 15

pptx
Додано
12 березня 2019
Переглядів
1163
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку