презентація для вчителів на тему "Булінг"

Про матеріал
Презентація Булінг. "Хто винен і що робити? Думка експертів ". містить поняття видів булінгу, опис психологічного портрету булера.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Булінг. Хто винен і що робити?Думка експертів Підготувала: Корвегіна Олександра

Номер слайду 2

Цькування – не носить характер самозахисту. Булінг - це агресивна поведінка щодо окремої особи або групи, з метою приниження, домінування, фізичного чи психологічного самоствердження. Мобінг — систематичне цькування, психологічний терор, форми зниження авторитета, форма психологічного тиску у вигляді цькування співробітника у колективі, зазвичай з метою його звільнення. Харасмент - форма дискримінації, яка включає будь-яку небажану та настирливу фізичну і словесну поведінку, що ображає або принижує людину або порушує недоторканність її приватного життя. Хейзинг – ритуальне, жорстоке, принизливе поводження в процесі ініціації при вступі в певну групу. Сталкінг - переслідування когось, нав'язування себе комусь, домагання, психічний тиск. Кібербуллінг - умисне цькування щодо визначеної особи у кіберпростірі, як правило, протягом тривалого періоду часу.

Номер слайду 3

БУЛІНГ – ЦЕ ПРОЯВ СЛАБКОСТІ Й ВІДЧУТТЯ НЕДОРЕЧНОСТІ, ЯКІ ВИЛИВАЮТЬСЯ В АГРЕСІЮ. НАТАЛІЯ ШУЛЬГА,професор, заступник директора у Дипломатичній академії України імені Геннадія Удовенка при МЗС, головний експерт групи "Реформа освіти та науки" Реанімаційного Пакету Реформ. БУЛЛИНГ НЕДОПУСТИМ. НО В ЗАЩИТЕ НУЖДАЮТСЯ ВСЕ СТОРОНЫ КОНФЛИКТАПЕТР ЧОРНОМОРЕЦ,психофизиолог, соавтор образовательного проекта "Майбутні – IWonder«ПОСИЛЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ І СУВОРЕ ПОКАРАННЯ НЕ ПРИПИНЯЮТЬ БУЛІНГВАЛЕНТИНА МЕРЖИЄВСЬКА,співзасновниця і викладач альтернативної школи "Берко. Шко"

Номер слайду 4

Психологічні портрети учасників булінга. Низька самооцінка. Жертвами стають діти, які дуже сильно невдоволені собою або такі, які відчувають себе винними через будь-що. Висока агресивність. Іноді жертвами стають діти забіякуваті, емоційно і болісно реагують на будь-яке зауваження або прохання. Тут агресивність носить реактивний характер і йде від високої збудливості і беззахисності. Психологічні та соціальні проблеми. Самотність, соціальне неблагополуччя, депресивність, невміння спілкуватися з ровесниками, комплекс неповноцінності, глибинне переконання в негативній картині світу, насильство у власній родині, пасивна покірність насильству Спостерігачі, як правило, не відчувають задоволення від булінга, але змушені або включатися, або мовчати, побоюючись, що самі опиняться в ролі жертви. Більш сміливі з них встають на захист жертви. Але пасивна та мовчазна підтримка булінга з боку дорослих змушує їх відступити. Приблизно 50% шкільних агресорів самі є жертвами психологічного чи фізичного насильства. Вони піддаються жорстокому поводженню у власній родині. -  неврівноваженість, самозакоханість;надмірна злість, ворожість, бажання «почесати кулаки»;підвищений статус у суспільстві. 

Номер слайду 5

Причини виникнення буллінгу41235 Наше біологічне походження, бо ми все-таки походимо з тваринного світу. (бажання домінувати) Недостатність уваги та участі дорослих в процесі соціалізації дітей. Вина батьків, які недогледіли за своїми дітьми. Іноді батьки навіть можуть самі несвідомо ініціювати таку поведінку. Якщо у дитини насильство в сім'ї, і вона постійно бачить агресію батька або матері, – вона може переносити це в школу і далі по своєму життю – копіювати поведінку своїх батьків. Створення благополучного середовища для булінгу (рейтинги, порівняння, обдарованість, заздрість….)

Номер слайду 6

Що робити?В першу чергу потрібно підтримати дитину – жертву булінгу, дати їй інструменти психологічного захисту. Бо, як правило, такі діти мовчать, намагаються ігнорувати ці атаки, а це тільки запалює тих, хто цькує. Нормальна соціалізація дитини:навички спілкування, адекватна самооцінка, особливості характеру, вміння знаходити вихід с конфліктних ситуацій, впевненість у собі, відчуття підтримки з боку колективу.

Номер слайду 7

Як впоратись з ситуацією самостійно Ігноруйте кривдника. Стримуйте гнів та злість. Не вступайте в бійку. Не соромтеся обговорювати. Використайте гумор.

Номер слайду 8

Що робити?Не менш значущим фактором є самореалізація дитини за межами навчального закладу. В даному контексті не є принциповим, реалізує дитина себе в творчості, спорті науці чи техніці, але бажано, щоб це відбувалося також в колективі.

Номер слайду 9

Що робити?Благополучна атмосфера в сім’ї, фактор який не можна переоцінити. Відчуття підтримки і турботи, яке може дати сім’я, не можуть дати ні друзі, ні колектив. Можливість отримати пораду, поскаржитись, залучитись підтримкою у складній ситуації і усвідомлення того, що в тебе є опора за спиною, дають дитині впевненість у собі, що зменшує ризик стати жертвою цькування.

Номер слайду 10

Спілкування. Підтримка. Розмова в школіЩо робити батькам?

Номер слайду 11

Обов’язковою умовою всіх профілактичних заходів щодо булінґу є співпраця та налаго-дження взаємин між шкільною адміністрацією, педагогами, шкільним психологом та батьками учнів, які стали учасниками булінґу, або знаходяться в групі ризику.

Номер слайду 12

Дякую за увагу!!!

pptx
Додав(-ла)
Олена Павлівна
Додано
19 травня 2021
Переглядів
1441
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку