Бути патріотом своєї країни – це піклуватись про її природу, ґрунти, стан повітря. Не менш важливим завданням постає турбота про водні ресурси - про великі річки та малі джерела.
Олександрівська ЗШ І-ІІІ ступенів Звіт про проведену роботу над районним етапом акції «До чистих джерел»
Номер слайду 2
Керівник педагог-організатор Щербина Н.В. Виконавці учні 8 класу Олександрівської ЗШ І-ІІІ ст.
Номер слайду 3
Бути патріотом своєї країни – це піклуватись про її природу, ґрунти, стан повітря. Не менш важливим завданням постає турбота про водні ресурси - про великі річки та малі джерела. На території села Олександрівки розміщуються декілька ставків та невеличких джерел, які заросли травою і очеретом, а також засмічені сміттям.
Номер слайду 4
Мета конкурсу: розширення природоохоронної діяльності, спрямованої на поліпшення стану водойм, підвищення екологічної і правової обізнаності учнівської молоді, громадян щодо охорони водних ресурсів шляхом залучення широких верств населення до практичної природоохоронної роботи направленої на охорону і поліпшення стану джерел, річок та водойм, раціональне використання водних ресурсів.
Номер слайду 5
Ми пізнаємо цінність води лише тоді, коли джерело пересихає. Бенжамін Франклін
Номер слайду 6
Виховні завдання проекту: виховання навичок екологічно стійкого стилю життя; подолання споживацького ставлення до природи і її ресурсів; розвиток естетичного ставлення до довкілля, пам`яток культури; виховувати вміння працювати як самостійно, так і в колективі; формування духовної культури. Навчальні завдання проекту: розширити, узагальнити і закріпити знання учнів про природу та взаємозвґязки у ній, взаємодію і взаємовплив людини і природи; розуміння дітьми погіршення стану навколишнього середовища внаслідок нераціональної господарської діяльності та особистої причетності людини до екологічних проблем; формувати уявлення про соціальну значимість розумного ставлення людини до природи; ознайомлення з природою, історією рідного краю; ознайомлення із засадами дослідницької роботи, розвиток навичок самостійного знаходження необхідної інформації.
Номер слайду 7
Актуальність проекту: Швидкий темп життя, урбанізація призвели до того, що ми спілкуємося з природою набагато менше, ніж наші пращури. Сучасні діти, особливо ті, які живуть у місті, отримують знання про навколишнє середовище переважно з книжок. Хоча, як свідчить досвід, найкращим способом зацікавити учнів, привернути їхню увагу до процесів і явищ у навколишньому середовищі є навчально – виховний проект. Підготовчий етап проекту, коли учні шукають потрібну інформацію в друкованих та електронних джерелах, дозволяє утвердити думку учнів про єдність людини і природи, усвідомити значення води в життя людини, навчати правильно поводитися у навколишньому середовищі. І досягнути цих завдань можна за допомогою роботи з учнями в дослідницьких групах, на еколого – краєзнавчій стежці. Поглиблення знань з історії рідного краю є елементом формування духовної культури дітей. Підбиття підсумків відбудеться шляхом випуску презентації в електронному варіанті.
Номер слайду 8
Очікувані результати: усвідомлення власної потреби в діяльності, спрямованої на захист, збереження природи; можливість творчої самореалізації; можливість збереження та примноження краси довкілля рідного краю; усвідомлення зв`язку здоров`я людини з факторами навколишнього середовища; поглиблення знань з історії рідного краю, формування духовної культури дітей.
Номер слайду 9
Поширення інформації про проведену роботу: представлення матеріалів на шкільній лінійці; дослідження громадської думки про актуальність і доцільність здійснення проекту. Обробка й оформлення результатів виконання проекту Узагальнюючий Учні разом із вчителем: шукають цікаву інформацію про охорону води в бібліотеці; шукають інформацію в Інтернеті, досліджують, для чого на Землі необхідна вода, яке значення її для людей; встановлюють шляхом практичних розрахунків співвідношення ваги та об`єму води у власному організмі; досліджують, чому на Землі стає все менше і менше чистої води; обговорюють, як люди запобігають забрудненню води в природі; встановлюють, які заходи охорони води є в Україні, як у місцевості, де вони живуть, охороняють водойми; збирають прислів`я, приказки, загадки про воду; використовуючи зібрану учнями інформацію, створюють презентацію в PowerPoint. створення «зеленого патруля» з числа учнів, по очищенню берегів водойм рідного села Олександрівки; Виконання запланованих заходів. Поглиблення знань з історії рідного краю, формування духовної культури дітей Практично – виконавчий Визначення часу здійснення проекту та потрібних ресурсів. Створення ініціативної групи. Мотивація учнів, проведення вступного заняття. Розподіл обов`язків між учнівськими. Планування роботи з урахуванням річного плану роботи школи Планування. Визначення джерел інформації (Інтернет, друковані джерела) Конструкторський Аналіз та обробка інформації. Виявлення екологічної проблеми даної місцевості. Узгодження питання про проектну діяльність з адміністрацією школи, майбутніми учасниками проекту Виявлення навчально – виховної проблеми. Визначення мети, формування завдань Підготовчий Зміст діяльності Завдання Етапи роботи Етапи реалізації проекту:
Номер слайду 10
Аналіз та обробка інформації. Виявлення екологічної проблеми даної місцевості. Узгодження питання про проектну діяльність з адміністрацією школи, майбутніми учасниками проекту. Підготовчий етап
Номер слайду 11
Конструкторський етап Визначення часу здійснення проекту та потрібних ресурсів. Створення ініціативної групи. Мотивація учнів, проведення вступного заняття. Розподіл обов`язків між учнівськими. Планування роботи з урахуванням річного плану роботи школи
Номер слайду 12
Практично – виконавчий Визначення часу здійснення проекту та потрібних ресурсів. Створення ініціативної групи. Мотивація учнів, проведення вступного заняття. Розподіл обов`язків між учнівськими. Планування роботи з урахуванням річного плану роботи школи
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Узагальнюючий Поширення інформації про проведену роботу: представлення матеріалів на шкільній лінійці; дослідження громадської думки про актуальність і доцільність здійснення проекту.