Тема: «Перевернуте навчання» і його впровадження в процесі навчання фізики Доповідач: Шембелян Леся Миколаївна
Номер слайду 2
План: Що розуміють під терміном «перевернуте навчання». Порівняльна характеристика традиційного та «перевернутого» підходів до навчання. Мої «перевернуті уроки».
Номер слайду 3
«Перевернуте навчання» – це така педагогічна модель, в якій типова подача лекцій і організація домашніх завдань представлені навпаки. Учні дивляться вдома короткі відео лекції, в той час як в класі відводиться час на виконання вправ, обговорення проектів та дискусії.
Номер слайду 4
Автори технології «Перевернуте навчання» Аарон Сан Джонатан Бергман
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Роль учня Ділиться Створює Споживає Ділиться Створює Споживає Споживач Активний учасник навчального процесу
Номер слайду 9
Роль викладача Супроводжує навчання проектує навчальну ситуацію Джерело знань Консультант Демонструє, розміщує, публікує, розробляє Передає готові знання Передає готові знання Супроводжує навчання проектує навчальну ситуацію Демонструє, розміщує, публікує, розробляє
Номер слайду 10
Фізика – це щось набагато більше ніж набір законів… Фізика насамперед жива творчість рук та мозку… А. Б. Піппард
Номер слайду 11
Шаблони сценаріїв «перевернутого класу» з власного досвіду роботи
Номер слайду 12
Тема: Електричний струм в газах. Мета: навчати учнів вмінню аналізувати інформацію, вмінню створювати опорну схему великого об‘єму інформації для легшого подальшого її засвоєння. Вдома На уроці учні викладач Знайомляться з темою та запитаннями до уроку, переглядають відеомате-ріали, розміщені у блозі, дають відповіді на запитання до уроку Створюють опорний конспект та занотовують його Створює публікацію в блозі через яку учні знайомляться з темою та завданнями уроку Працюючи у парах, виконують досліди, що демонструють опрацьований ними матеріал Розв‘язують якісні задачі Консультує та допомагає учням Оцінює роботу учнів Розв‘язують розрахункові задачі Підбирає завдання для роботи на уроці
Номер слайду 13
Фоторепортаж з уроку «Електричний струм в газах»
Номер слайду 14
Фоторепортаж з уроку «Електричний струм в газах»
Номер слайду 15
Фоторепортаж з уроку «Електричний струм в газах»
Номер слайду 16
Тема: Ядерна енергетика та екологія. Мета: розглянути позитивні та негативні сторони ядерної енергетики та її вплив на навколишнє середовище і створити відповідні плакати. Вдома На уроці учні викладач Знайомляться з темою та запитаннями до уроку, переглядають відеомате-ріали, розміщені у блозі, дають відповіді на запитання до уроку Вивчаючи нотатки, шукають відповіді на запитання «репортера» Формують групи Створює публікацію в блозі через яку учні знайомляться з темою та завданнями уроку Працюючи у групах, створюють плакати Презентують свої роботи Консультує кожну групу індивідуально Доповнює роботу кожної групи, оцінює роботу учнів
Номер слайду 17
Фоторепортаж з уроку «Ядерна енергетика та екологія»
Номер слайду 18
Фоторепортаж з уроку «Ядерна енергетика та екологія»
Номер слайду 19
Фоторепортаж з уроку «Ядерна енергетика та екологія»
Номер слайду 20
Найвеличніші події у світі – це ті, які виникають в мозку людини. Оскар Уайльд