Державний навчальний заклад «Регіональний центр професійної освіти швейного виробництва та сфери послуг Харківської області»Розвиток м’яких навичок шляхом інтеграції медіаграмотності в освітній процес на уроках суспільно - гуманітарних дисциплін. Тетяна ОДЕРІЙ, викладач суспільно – політичних дисциплін
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Найважливіші компетенції
Номер слайду 4
Навички 4 К:
Номер слайду 5
Перший меседж «Кожне медіа – це не об’єктивна інформація»Формуємо критичну дистанцію до медіа.
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Приклади «джинси» в медіа
Номер слайду 8
Другий меседж«Потрібно обов’язково перевіряти інформацію в різних джерелах»
Номер слайду 9
Розвиваємо креативний потенціал здобувачів освіти
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Третій меседж«Кожне медіа комусь належить, і цей «хтось» заробляє на цьому гроші»Вчимо здобувачів освіти аналізувати інформацію
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Один із керівників Союзу боротьби за звільнення робітничого класу Олександр Малченко зник із фотографії групи соратників Леніна після арешту 1929 року Нарком внутрішніх справ Микола Єжов, який стояв поряд зі Сталіним, було заарештовано та розстріляно. Цензура відредагувала фотографію Аналіз візуальних джерел.
Номер слайду 14
Четвертий меседж«Одним із пріоритетних завдань усіх онлайн-платформ є робота над тим, щоб якомога довше утримувати увагу користувачів»Вчимо здобувачів освіти концентруватися і вивчати інформацію не по верхах
Номер слайду 15
Розвиток тайм-менеджменту
Номер слайду 16
П'ятий меседж«Зависання» у соцмережах краде реальне життя і заважає становленню як особистості»Переконуємо здобувачів освіти у тому, що їх особисте життя варте уваги більше, ніж будь-які соцмережі
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Питання для стимуляції розвитку критичного та креативного мислення, критичного ставлення до текстів.• що ви відчуваєте?• що ви думаєте з цього приводу?• чому так, на вашу думку?• що можемо з цим зробити, щоб було краще?
Номер слайду 19
Комунікація – це суспільний процес, під час якого відбувається обмін інформацією. Вона може відбуватися у будь-якій формі. Комунікація міцно переплітається з кооперацією.
Номер слайду 20
Номер слайду 21
Формуємо наскрізні вміння:• мислити критично, креативно;• висловлювати логічно, стисло та обґрунтовано власну думку;• системно осмислювати інформацію;• відрізняти факти від суджень;• перевіряти та знаходити фейки, маніпуляції чи мову ворожнечі;• протистояти маніпуляціям;• виконувати кілька завдань одночасно й концентрувати увагу на важливих деталях;• оцінювати надійність і довіру до різних джерел інформації;• поважати різні точки зору.