Презентація до дослідження:Кластери в Італії.Домінуюча форма організації виробництва товарів та послуг.

Про матеріал
Ця презентація "Кластери в Італії.Домінуюча форма організації виробництва товарів та послуг" коротко висвітлює результати дослідження дуже цікавої форми організації виробництва. Кластеризація притаманна багатьом країнам,дає хороші результати. Виникають кластери і в нашій країні.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Кластери в Італії Домінуюча форма організації виробництва товарів та послуг Дослідження №6

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Що таке КЛАСТЕР? Це одна із форм об'єднання схожих, пов'язаних між собою, взаємодоповнюючих підприємств і організацій, які кооперуються з метою взаємної підтримки і координації діяльності на невеликій території; Економіка кластерів- це модель конкурентоспроможної та інноваційної економіки; Важливою умовою формування кластерів є довіра партнерів;

Номер слайду 4

Наука Освіта Виробництво КЛАСТЕР

Номер слайду 5

КЛАСТЕРИ СПРИЯЮТЬ: Розвитку підприємств і регіонів, залученню інвестицій, дають змогу успішно конкурувати на ринку, відновлюють довіру між урядом і бізнесом, вони мають конкурентні переваги порівняно з діяльністю окремих компаній конкретної галузі.

Номер слайду 6

СКЛАДОВІ КЛАСТЕРА Це є великі підприємства підприємства, які використовують його канали збуту або випускають додаткову продукцію, використовують подібне обладнання, сировину, трудові ресурси або технології. Організації, які підтримують його наданням спеціальних знань і технологій, інформації, капіталу, інфраструктури, а також наукові заклади, організації для підготовки кадрів .

Номер слайду 7

Підприємства Від розвитку кластерів виграють самі підприємства, які входять до їх складу: розвивається спеціалізація, посилюється поділ праці. підприємства отримують можливість забезпечувати більші масштаби виробництва, активніше залучати покупців і продавців, розширювати масштабність експортно-імпорт­них операцій; При цьому досягається більша рентабельність виробництва через об'єднання зусиль партнерів, підприємства мають значний інтерес до розвитку економічного оточення, в якому вони перебувають.  

Номер слайду 8

Структура кластерів В Італії функціонує 200 кластерів, які об’єднують 60 тис. підприємств, в основному малих, з кількістю зайнятих 600 тис. осіб. Інноваційні кластери в Італії створювались у таких галузях: 32% кластерів – у легкій промисловості ( у виробництві одягу та взуття); 19% кластерів – у туристичній галузі;  12% – у парфумерній галузі; 10% – у галузі з виробництва керамічної плитки.

Номер слайду 9

Кластери Півночі та Центру Італії Мале і середнє підприємництво утворює основу промислових округів (кластерів) Півночі та Центру Італії. Вони функціонують на основі регіонального поділу праці та кооперування в секторах виробництва, які складають міжнародну спеціалізацію Італії. В округах, в яких налічується близько 200 комплексів, зосереджено майже 45% зайнятих у промисловості; на них припадає понад 40% національного експорту. Багато округів направляють за кордон від 1/3 до 2/3 продукції, а деякі і більше. На півночі Італії є меблевий кластер, що складається з 1200 виробників. Усі вони розташовані в одному місці. Це є ілюстрацією феномену регіональної спеціалізації

Номер слайду 10

Керамічна плитка Освітлення Трикотаж Сталь Промислова автоматика Меблі Обробка каменю Ювелірні вироби Деревообробні верстати Лижні черевики Устаткування для харчової промисловості Харчовий кластер Вовняні тканини

Номер слайду 11

Округ Прато (85 тис. підприємств з 45 тис. зайнятих) експортує 65% свого виробництва текстилю і готового одягу; підприємства цього округу забезпечують 10-11% національного експорту.

Номер слайду 12

За цими двома статтями торгівлі округ Монтебеллуна (410 підприємств з 8,8 тис. зайнятих) експортує 73% свого виробництва спортивного взуття, зокрема лижних черевиків.

Номер слайду 13

 Сассуоло включає 220 підприємств, на яких працюють в середньому по 100 чоловік.  Щорічно цей кластер робить більше 330 млн.  квадратних метрів керамічної плитки  Кожну четверту плитку у світі на загальну суму  більше 3 млрд.євро.  Вивезення цієї продукції  приносить країні майже 1,5% валового доходу від експорту.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Кластери Сприяють входженню у мережі стратегічної взаємодії, як на місцевому так і на міжнародному рівні Сприяють виходу на міжнародні ринки Стимулюють розвиток МСП на основі використання передових know how Сприяють розширенню інфраструктури та дослідницької активності, розвитку наукоємних послуг З точки зору маркетингу кластери дають чітке розуміння економічного профілю території Сприяють залученню Кластери інвестицій Допомагають визначити напрямки вдосконалення освіти Значення КЛАСТЕРІВ

Номер слайду 16

Джерела інформації https://naurok.com.ua/library/klasteri-v-italii-ak-dominuuca-forma-organizacii-virobnictva-tovariv-ta-poslug-96039.html http://rdpa.regionet.org.ua/images/138/Dudka07062018.pdf

ppt
До підручника
Соціально-економічна географія світу. (рівень стандарту, академічний рівень ) 10 клас (за редакцією Яценка Б. П.)
Додано
30 січня
Переглядів
1011
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку