«Кисень – це речовина, навколо якої обертається вся земна хімія» Ян Берцеліус. Кейс – урок Тема:«Кисень. Властивості, поширеність, застосування »
Номер слайду 2
Мета: Навчальна: ґрунтуючись на знаннях учніві з попередніх тем хімії,знаннях із біології, фізики, географії та власного досвіду учнів, узагальнити знання про Оксиген та кисень, ознайомитися з історією відкриття кисню, вивчити його фізичні властивості , розглянути процес колообігу Оксигену в природі; показати значення кисню у природі й житті людини;розвивальна: формувати в учнів стійкій пізнавальніий інтерес; розвивати інтелектуальну сферу дитини; ініціативність у висловлюванні думок, уміння лаконічно висловлювати свою думку; формувати соціальну компетентність; виховна: виховувати шанобливе ставлення до природи, активність,толерантне ставлення до думки інших, уважність.
Номер слайду 3
https://www.slideshare.net/vkorchinsky/ss-42689837 Група істориків. Опрацювати матеріал про відкриття кисню. Скласти хронологічну таблицю та презентувати класу . Підготувати повідомлення про вчених, які брали участь у відкритті кисню (3-5 хвилин).
Номер слайду 4
Паспорт Оксигену На підставі отриманих раніше знань, скласти паспорт елементу Оксигену.
Номер слайду 5
Будова молекули кисню1. Яка молекулярна формула кисню?2. Яку валентність має Оксиген в молекулі кисню?3. Який тип хімічного зв’язку між атомами Оксигену?4. За допомогою кульо-стержневих наборів зробіть молекулу кисню.5. Яка відносна молекулярна маса кисню? Mr(О2) = 32
Номер слайду 6
Група філологів. Знайти в літературі вірші, прозу та ін., де йде мова про кисень та його властивості. За матеріалом параграфа в підручнику додати недостаючи властивості. Зробити слайд для презентації «Фізичні властивості кисню»Когда - то в древней Англии. Великий Пристли жил. Все соблюдая правила;Оксид он разложил. Под куполом сосуда. Бесцветный газ собрал. Старательно исследуя. Его он onucaл. Не видим и безвкусен,Всех запахов лишен. В воде не растворяется. Свеча сгорает в нем. Ученый в изумлении: Ну что за чудеса?Горят легко в нем многие. Простые вещества. Этот газ из колбы вышел. Никому он не знаком. Этим газом дышат мыши. Под стеклянным колпаком. Дрова лучистым пламенем. Сгорали в нем, понятно. Сам пробовал дышать-Легко дышать, приятно.
Номер слайду 7
Група природознавців1. Розглянути процес колообігу Оксигену в природі. 2. В чому полягає його суть та необхідність ?3. Поміркуйте, що відбувалося б на планеті, якби запас кисню не поповнювався? Намалюйте, як ви це бачити?
Номер слайду 8
Група екологів. Розгляньте діаграму вмісту кисню в повітрі. Зробить висновки. Проаналізувати відеоматеріали https://www.youtube.com/watch?v=w8q_J_Zbr2 Y https://www.youtube.com/watch?v=z. Tq. Fz. Kv. N05ghttps://travelask.ru/articles/samye-gryaznye-i-samye-chistye-goroda-ukrainy2. Що є причинами забруднення повітря?3. До чого призводить недостача кисню в атмосфері, у воді?4. Які місця в Україні самі чисті та самі забрудненні?5. Як можна вирішити проблему забруднення повітря?
Номер слайду 9
Група науковців1. За відеоматеріалами , які розміщенні в Google Класі, зробити висновки щодо хімічних властивостей кисню.2. Запишіть рівняння хімічних реакцій. 3. Зробіть висновок, як властивості кисню можна використовувати у повсякденному житті?
Номер слайду 10
Опрацювати параграфи 17,18. Виконати вправу «Хронологічна лінійка» в learningapps . Виконати тест «На урок» https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=274131 Виконати творчу роботу (плакат, лепбук, малюнок і т.д.) на одну з тем: "Використання кисню", "Забруднення атмосфери. Шляхи вирішення цієї проблеми", "Колообіг Оксигену в природі", "Процеси дихання та фотосинтезу", "Роль озону в атмосфері", "Поліпшення стану повітря в класній кімнаті під час занять". Домашнє завдання