ЗМІСТВступ. Що таке критичне мислення?Навіщо розвивати критичне мислення. Роль педагога у розвитку критичного мислення.
Номер слайду 3
Ключові уміння сучасності:
Номер слайду 4
Що таке критичне мислення?
Номер слайду 5
"Критичне мислення -
Номер слайду 6
"Критичне мислення - саморегульоване мислення, за допомогою якого продукують нові ідеї та інновації, вирішують ті чи інші проблемні питання." Британська Рада
Номер слайду 7
Деніель Вільгельм"Критичне мислення. Чому його так важко навчити."
Номер слайду 8
Навички критичного мислення:
Номер слайду 9
Мислення - базова категорія, що характеризує розумові здібності.
Номер слайду 10
Типи мислення:
Номер слайду 11
Інтуїтивне Критичне-нерефлексивне - рефлексивне. Швидке - повільне. Автоматичне - уважне. Неуважне - здатне до запитань. Підвладне стереотипам - здатне розрізняти стереотипи. Не здатне до запитань - здатне розпізнати маніпуляціїАгресивне -здатне до компромісу
Номер слайду 12
Критичне мислення - це володіння методами глибокого аналузу інформації та її застосування, це спосіб підходу до проблеми, який дозволяє проаналізувати ситуацію, виявити приховані проблеми, і лише потім прийняти найкраще рішення.
Номер слайду 13
" Світ у якому належить жити нашим дітям змінюється у чотири рази швидше ніж наші школи, тому, якщо ми будемо вчити наших дітей сьогодні так, як вчили вчора, ми вкрадемо у наших дітей завтра." Джон Дьюї
Номер слайду 14
ефект Барнума - людина сприймає описом свого характеру дуже загальний перелік рис, який наспрвді підходить будь-кому.- ефект Пігмаліона - так звані самоздійснені пророцтва, коло стається саме те, у що вірив.- Ні синдром - коли чужі досягнення здаються не такими цінними та значущими , як власні.
Номер слайду 15
Основні принципи критичного мислення:
Номер слайду 16
Критичне мислення слід залучати для:
Номер слайду 17
Тактики, які допоможуть розвинути критичне мислення:
Номер слайду 18
Педагогіка. Критичне мислення має наступні ознаки:
Номер слайду 19
Педагогіка партнерства
Номер слайду 20
" Якщо вчитель став другом дитини, якщо ця дружба осяяна благородним захопленням, поривом до чогось світлого, розумного, у серці дитини ніколи не з'явиться зло." В. Сухомлинський