Мета уроку - вивчення особливостей будови та життєдіяльності ссавців, на прикладі домашнього собаки. Учні отримають знання про систему органів ссавців, їхню репродуктивну функцію та вивчать різноманітні аспекти поведінки цих тварин. Терміни: яйцеклітина, матка, сперматозоїди, умовні та безумовні рефлекси, інстинкт@biohnika
У САМЦІВ У СІМ'ЯНИКАХ УТВОРЮЮТЬСЯ СПЕРМАТОЗОЇДИ, ЯКІ ВИВОДЯТЬСЯ З СІМ'ЯНИКІВ ПО СІМ'ЯПРОВОДУ ЧЕРЕЗ. У самок в яєчниках виробляються яйцеклітини, які є набагато дрібнішими, ніж у інших хребетних. Запліднення у ссавців внутрішнє. Ссавці — живородні (за винятком качкодзьоба і єхидни).@biohnika
Однак завдяки прогресивному розвитку головного мозку, внаслідок чого значно збільшилась кількість нервових клітин (у вищих приматів), поведінка звірів дуже ускладнилась. Деякі ссавці можуть використовувати різні предмети як найпростіші знаряддя. У них трапляються прояви розумової діяльності. Важливе значення для ссавців має навчання у процесі спілкування, засноване на здатності до наслідування@biohnika
Джерела:1)Зовнішня будова ссавців — урок. Біологія, 7 клас. (б. д.). Мій. Клас. https://www.miyklas.com.ua/p/biologiya/7-klas/riznomanitnist-tvarin-323580/zagalna-kharakteristika-klasu-ssavtciv-382744/re-8b2d28bf-dc92-442e-b322-cc96eb27e41d2)History | Твоя бібліотека. (б. д.). History | Твоя електронна бібліотека. https://uahistory.co/zno/biology-zno-2019-barna-comprehensive-edition/253.php@biohnika