Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Презентація до роботи " Розв'язування комбінованих біологічних задач як засіб реалізації змістовної лінії "Підприємливість та фінансова грамотність»

Про матеріал
Презентація до роботи " Розв'язування комбінованих біологічних задач як засіб реалізації змістовної лінії "Підприємливість та фінансова грамотність»
Зміст слайдів
Номер слайду 1

" Розв'язування комбінованих біологічних задач як засіб реалізації змістовної лінії "Підприємливість та фінансова  грамотність»Підготував вчитель біології Калмиківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Старобільського району. Луганської області

Номер слайду 2

Мета наскрізної лінії «Підприємливість і фінансова грамотність»- навчання молоді: раціонально використовувати кошти, планувати витрати, заощаджувати, реалізовувати лідерські ініціативи, успішно діяти в технологічно швидкозмінному середовищі- розвиток лідерських ініціатив підприємливості, здатності успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі з урахуванням комерційних цілей або без урахування - формувати навички раціонального мислення, які дозволять приймати ефективні рішення працівникам і роботодавцям передбачає особистий розвиток, активне громадянство, соціальне включення та професійні навички2

Номер слайду 3

I am Jayden Smith. I am here because I love to give presentations. You can find me at @username3 Мета наскрізної лінії «Підприємливість і фінансова грамотність»

Номер слайду 4

TRANSITION HEADLINELet’s start with the first set of slides. Завдання4

Номер слайду 5

Шляхи реалізації Організація навчального середовища. Навчальні предмети. Предмети за вибором. Робота в проектах. Позакласна навчальна робота і робота гуртків. 5

Номер слайду 6

Учнів 6 класів орієнтують на:формування уміння підрахувати кількість річних кілець і зробити висновки про їх наявність; пояснити залежність урожаю від умов середовища тощо. Учнів 7 класів орієнтують на:формування вмінь розв’язувати елементарні екологічні проблеми; вміти розрахувати чисельність популяцій у місцевій екосистемі, їх взаємозв’язки з іншими популяціями. Учнів 8 класів орієнтують на:формування вмінь розв’язувати біологічні задачі на обчислення затрат енергії під час виконання різних видів діяльності. Учнів 9 класів орієнтують на:формування здатності розв’язувати елементарні генетичні та екологічні задачі; розраховувати залежності росту однієї популяції від іншої. Орієнтири 6

Номер слайду 7

BIG CONCEPT Врахування регіонального компоненту + компетентний вчитель = реалізація НЛ 47

Номер слайду 8

Комбіновані біологічні задачі- висока ступінь інтеграції до інших наук;- можливість розширювати задачі різноманітними надбудовами з метою переходу до проектної діяльності;- потенційна можливість складання бізнес-плану.8

Номер слайду 9

Задача 1 На одному гектарі висівають 5 млн. зернівок пшениці. Яку масу (в т) посівного матеріалу потрібно господарству, щоб засіяти 100 га за умови, що схожість насіння становить 99%,чистота 97%, а маса 1000 зернівок–40 г ? Яка економічна вигода при вартості посівного матеріалу 6000 грн за тону та вартості фуражного зерна 3000грн за тону при врожайності 30ц/га?9

Номер слайду 10

101. Розрахуємо посівну придатність ПП= чистота*схожість/100%99*97/100= 96(%)2. Розраховуємо норму висіву на 1 га НВ= М1000* К к- число мільйонів на 1 га40*5 =200 (кг)3. Враховуємо посівну придатність до норми висіву НВп=НВ/ПП*100200/96*100= 208(кг)4. Рахуємо масу насіння,необхідну на 100 га100*208= 20,8 (т)5. Вартість посівного матеріалу на 100 га20,8*6000грн=124,8 тис.грн6. Розраховуємо суму, яку отримає господарство при продажі зерна3000*3*100=900 тис.грн7. Розраховуємо прибуток900-124,8=775,2(тис.грн)Розв'язання

Номер слайду 11

Задача 2 11 З одного гектара соняшника зібрали 25ц насіння з вологістю 16%. Скільки олії одержить господарство з 40 га, якщо її вміст в абсолютно сухому насінні становить30% ? Що є більш вигідно для господарства - продати врожай за умови вартості 1кг насіння 8грн чи переробити на олію(1 л-35 грн) 

Номер слайду 12

1 Визначаємо масу сухого насіння25 *16/100=4 (ц ) , 25ц-4ц=21ц2. Визначаємо масу всього соняшника21 *40 =840(ц)3. Розраховуємо вихід олії 840 *30 /100 =252(ц)4. Розраховуємо вартість олії25200кг*35 грн=882тис. грн.5. Розраховуємо вартість насіння84000кг*8грн=672 тис.грн6. Порівнюємо прибуток від отриманої олії та проданого насіння882тис.грн-672тис.грн=110 тис.грн. Розв'язання

Номер слайду 13

13 Озима совка

Номер слайду 14

В Україні трихограму використовують для боротьби з озимою совкою, яка пошкоджує озимі культури, кукурудзу, цукрові буряки, картоплю та ранні овочеві культури. 80 тис. трихограм, випущених на 2 га посіву, зберігають господарствам 4 ц озимої пшениці, 40 ц цукрових буряків, 50 ц капусти. Яку масу врожаю пшениці, цукрових буряків чи капусти збереже трихограма, якщо площа пшениці 500 га, цукрових буряків –200га, капусти –50га ?14 Задача 3

Номер слайду 15

Розв'язання 151. Визначимо масу збереженого врожаю на 1 га4ц/2га= 2ц пшениці40ц/2га = 20ц буряків50ц/2га = 25ц капусти2. Розраховуємо масу збереженого врожаю на вказаних площах500га*2ц=1000ц200*20ц=4000ц50га*25ц=1250ц

Номер слайду 16

16 Дякую за увагу!!!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Потапова Галина Іванівна
    Дякую! Цікава и корисна розробка!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
3 березня 2019
Переглядів
338
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку