Презентація до теми "Науково-дослідницька діяльність у школі при викладанні фізики"

Про матеріал
Розкривається поняття науково-дослідницької діяльності у школі при викладанні фізики , напрямків дослідно-пізнавальної роботи.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Науково-дослідницькадіяльність у школі при викладанні фізики Вчитель фізики та інформатики. Гуменюк Валентина Миколаївна

Номер слайду 2

Учень – це не посудина, яку потрібно наповнювати, а факел, який треба запалити. К. Д. Ушинський

Номер слайду 3

Дослідження – це теоретична та експериментальна діяльність, спрямована на одержання нових знань про закономірності розвитку природи, суспільства, людини, їх взаємозв’язок.

Номер слайду 4

Науково-дослідницька діяльність у школі – це творча праця учня під керівництвом учителя, яка полягає у відкритті нових знань на основі науки та особистого досвіду дитини. Наукове дослідження в цілому – це особлива форма процесу пізнання, це цілеспрямоване вивчення об’єкту на основі науки, яке завершується новими знаннями про досліджуваний об’єкт.

Номер слайду 5

Дослідницька діяльність – потужний засіб розвитку компетентності дитини, ефективна форма пізнання та самоосвіти учня.

Номер слайду 6

Мета дослідницької діяльностіЗакріплення, поглиблення, розширення та систематизація знань. Формування потреби до постійної самоосвіти. Формування навичок самостійної дослідницької діяльності

Номер слайду 7

Дослідницька діяльність Сприяє глибокому та всебічному засвоєнню програмового матеріалу, набуттю практичних навичок. Розширює взаємозв’язки між предметами. Привчає до роботи в групах, сприяє розвитку самостійності. Формує творчу особистість.

Номер слайду 8

Напрямки пізнавально-дослідницької роботи в школі

Номер слайду 9

Основні етапи навчального дослідження 1. Визначення проблеми.2. Формулювання дослідницьких завдань.3. Висунення гіпотез.4. Визначення методів дослідження.5. Проведення дослідження. 6. Аналіз отриманих даних.7. Оформлення висновків та кінцевих результатів.

Номер слайду 10

Пізнавально-дослідницька діяльність Невід’ємна складова навчально-виховного процесу. Логічне продовження науково орієнтованої навчальної праці. Ефективний спосіб формування науково орієнтованого мислення. Безперервний процес навчальної діяльності.5. Використання теоретичних та практичних знань, умінь та навичок, розв’язання певної наукової проблеми.

Номер слайду 11

Роль учителя в процесі дослідницьких методів навчання

Номер слайду 12

Експеримент. Джерело знань. Факти для обґрунтування теоріїПроблемна ситуація. Стимулює творчу активність Закріплення вивченого матеріалу

Номер слайду 13

Шкільний експеримент. Практикуму. Лабораторна робота. Дослідницькі навчальні проекти. Демонстраційний експеримент. Фронтальний експеримент Домашні досліди. Домашні спостереження

Номер слайду 14

Експериментальні вміння. Вміння планувати експеримент. Вміння підготувати експеримент. Вміння спостерігати Вміння вимірювати фізичні величини. Вміння обробляти результати експерименту. Вміння інтерпретувати результати експерименту

Номер слайду 15

Саморобні прилади та моделі на уроках фізики

Номер слайду 16

Дослідницька діяльність – чудове поле діяльності учнів , при виконанні якої розв’язуються наступні завдання:розв’язання практичний завдань;самореалізація особистості;виховання почуття відповідальності за будь - яку справу;уміння проектувати та прогнозувати свою діяльність.

Номер слайду 17

Активізація пошукової діяльністі учнів на уроках Задачі із частково неправильними даними в умові. Задачі на пошук причини події. Задачі типу « чорна скриня». Задачі дослідницького характеру. Задачі , умови яких складаються самими учнями. Задачі на спростування хибної думки. Задачі, умови яких пов’язані з поведінкою звичних для учнів тіл.

pptx
Додано
3 червня 2021
Переглядів
1120
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку