“Мозковий штурм”1)подати число 20% у вигляді десяткового дробу;2) Знайти 20% від числа 200;3) Збільшити число 200 на 20%;4) Знайти 0,8 від числа 200;
Номер слайду 3
Пригадаємоs=v*tv=s/tt=s/v
Номер слайду 4
Задача (усно)Учень задумав число х, якщо до нього додати 3 і результат помножити на 2, то отримаємо 48. Яке з рівнянь відповідає умові задачі?А) (х + 3)*2=48; Б) (х + 2)*3 = 48;В) х + 3*2 = 48; Г) 3х + 2 =48.
Номер слайду 5
Розв’язуємо разом. Катер пройшов відстань між пристанями за течією річки за дві години, а назад – за 2,5 годин. Знайти власну швидкість катера, якщо швидкість течії становить 2км/год.
Номер слайду 6
Задача 2 На три вантажних машини навантажили 91 ц зерна. На другу машину навантажили на 20% більше, ніж на першу, а на третю 0,4 того, що було навантажено на першу машину. Скільки зерна навантажили на кожну машину?
Номер слайду 7
Задача 3 Різниця двох чисел 10. Знайдіть ці числа, якщо одне з них у 6 разів менше за інше.
Номер слайду 8
Задача 4 Сторона квадрата дорівнює 34,5 м одна сторона прямокутника 28 м. Якою повинна бути інша сторона прямокутника, щоб його периметр дорівнював периметру квадрата?
Номер слайду 9
Задача 5 Туристи проїхали 640 км, з них 4 год автобусом, а 7 год - потягом. Знайдіть швидкість автобуса, якщо вона на 5 км/год менша від швидкості потяга