Добрий день! Усім присутнім на нашому уроці я бажаю гарного настрою та міцного здоров*я і хочу подарувати квіточку але не просту, а квест – квітку. Хто найшвидше і найкраще впорається із завданням, яке зашифроване у ній, отримає нагороду і вигляді балів. Тож завдання таке: вибрати терміни які відносяться до теми «Речовини» і об*єднати їх у пари. РОЗМИНКА
Превіримо свої знання:1. Які групи речовин ми вивчили?2. Які речовини можна назвати чистими? Навести приклади. 3. Які речовини називають сумішами? Навести приклади.4. Робота у зошиті: виберіть із перліку окремо чисті речовини і суміші:кисень, повітря, молоко, дистильована вода, чай, кока-кола.
Практичне заняття. Тема: «Розділення сумішей фільтруванням». Мета: навчитись розділяти суміші Хід роботи1. Підготувати необхідне обладнання: 2 склянки, лійка, серветка, ножиці.2. Приготувати у склянці суміш води і крохмалю (або піску, соди..)(обов*язкова умова-одна з речовин повинна бути нерозчинною у воді)3. Виготовити фільтр