Прислів’я. Вовка як не годуй, а він усе одно в ліс дивиться.
Номер слайду 5
ГРА“ ЗАЙМИ ПОЗИЦІЮ!”Я підтримую думку. Я не підтримую думку.
Номер слайду 6
Цап та Баран. Українська народна казка
Номер слайду 7
Робота в парах. Гра «Ти – мені, я – тобі»Придумайте запитання за змістом казки, поставте їх одне – одному. Гра «Розвідники». Полічити скільки разів у змісті казки зустрічаються слова цап та баран. Підсумок: «Продовж речення» Мені найбільше сподобалося … Я дізнався … Я хотів би ще краще навчитися …
Номер слайду 8
Виноградар та змія. Болгарська народна казка
Номер слайду 9
Робота з текстом казки. Робота над прислів'ям— Прочитайте прислів'я. Як ви його розумієте?Зробиш добро — не кайся, вдієш лихо — начувайся.— Чи може це прислів'я бути заголовком до прочитаної казки? Оберіть слова, що характеризують сина і виноградаря.. Заздрість, жорстокість, жадібність, совість, чуйність, співчуття, доброта, чесність, турбота, тепло, порядність.
Номер слайду 10
Оселедець і камбала. Польська народна казка
Номер слайду 11
Робота з текстом казки. Робота в групах. «Шість капелюхів де Боно».І група. Білий капелюх (інформація). Перегляньте казку, і відшукайте факти, що відповідають дійсностіІІ група. Жовтий капелюх (логічний позитив). Що гарного, на вашу думку, відбулось у казці?ІІІ група. Чорний капелюх (критика). Які негативні події відбувалися у казці?IV група. Червоний капелюх (почуття та інтуїція). Що вам сподобалось у творі? Які емоції виникали під час читання казки?V група. Зелений капелюх (креативність, ). Як би могли розвиватися події казки, якби риби не сприйняли перемогу оселедця?VI група. Синій капелюх (управління процесом). Які висновки з прочитаного ви зробили? Чого навчає ця казка? Що засуджує?