Презентація може бути використана як супровід до уроку (Навчання грамоти за Пономарьовою) або як самостійний урок-гра.
Перед використанням варто ознайомитись із порядком анімації.
Незнайко і його друг, песик Бім, завітали до лісу. Тільки вони сіли на галявину, щоб відпочити, аж раптом їх оточила зграйка барвистих метеликів.
Номер слайду 3
Знайди однакових метеликів. Прочитай слова, написані на їхніх крильцях. НІРАНОНОПІЗЧНЬДЕКОЛЕГКОВАЖ
Номер слайду 4
Визнач, ці слова мають однакове чи різне значення? ЛЕГКО – ВАЖКО РАНО – ПІЗНО ДЕНЬ - НІЧ
Номер слайду 5
Спиши речення, обравши потрібні слова. ЛЕГКО – ВАЖКО РАНО – ПІЗНО ДЕНЬ - НІЧ … був ясним і теплим, а … темна і холодна.
Номер слайду 6
Перевір себе!День був ясним і теплим, а ніч темна і холодна.rrrrr
Номер слайду 7
Зарядка для очей!
Номер слайду 8
Один з метеликів написав своїми крильцями у повітрі букви. Яке слово утворилось?луглуг
Номер слайду 9
Доповни речення словом, що утворилось. Спиши речення у зошит.луг. Незнайко побачив на … кольорових метеликів. rrrrr
Номер слайду 10
Перевір себе!Незнайко побачив на лузі кольорових метеликів. rrrrr
Номер слайду 11
Помилувавшись метеликами, Незнайко і Бім вирішили почитати книжку.- Мамо, а які в мене очі? – запитала мала Орися.- Небесні, - усміхнулась мама. – А ще кажуть – волошкові. Або лазурові. Або блакитні. - Оце так! – засміялась дівчинка. – Один колір, а так багато назв!
Номер слайду 12
Зверни увагу на виділені слова. Вони мають різне чи однакове значення? - Мамо, а які в мене очі? – запитала мала Орися.- Небесні, - усміхнулась мама. – А ще кажуть – волошкові. Або лазурові. Або блакитні. - Оце так! – засміялась дівчинка. – Один колір, а так багато назв!
Номер слайду 13
Слова, близькі за значенням, називають синонімами. Вони пишуться і читаються по-різному, але позначають одне і те саме явище, предмет або ознаку. Наприклад: Друг – друзяка, приятель, товариш, побратим. Запам’ятай!rrrrr
Номер слайду 14
Незнайко згорнув книжку, і вони з Бімом рушили далі. Невдовзі їм трапилась ще одна галявина – на ній росли гарні квіти. Незнайко вирішив зібрати букет.
Номер слайду 15
Допоможи Незнайкові. Збери у букет квітки зі словами, що близькі за значенням до слова «йду». БІЖУПЛИВУЛЕЖУКРОКУЮХОДЖУРУШАЮ
Номер слайду 16
Йду – ходжу, крокую, рушаю. Запиши у зошит за зразком:
Номер слайду 17
Гра «Повтори, якщо зможеш!»rrrrr
Номер слайду 18
Незнайко і Бім дізнались сьогодні багато нового! Вони дуже вдячні вам за допомогу!
Номер слайду 19
Якщо сподобався цей урок, став палець уверх!Дякую всім! Молодці!