Презентація до уроку. 1 клас. Узагальнюємо прочитане в розділі « Про тебе і твоїх друзів».Удосконалення навички письма. Списування із заміною малюнків словами.Письмо по пам'яті. (Буквар стор. 89-90)
Виразне читання тексту в особах— Слухай-но, давай потрусимо яблуню. Хоч яблук поїмо.— Ото ще вигадав, трусити дерево! Чи тобі не ліньки? Давай краще ляжемо під яблунею — яблука самі впадуть до рота. — Хоч би одне яблучко впало!— Слухай, але ж коли яблуко впаде, його жувати доведеться. — Твоя правда. 1-й ледар жваво, з пропозицією 2-й ледар невдоволено, заперечуючи1-й ледар із жалем, розчаровано 2-й ледар ліниво 1-й ледар погоджуючись
Грицю, Грицю, до роботи! В Гриця порвані чоботи. Грицю, Грицю, до телят! В Гриця ніженьки болять. Грицю, Грицю молотити! Гриць не здужає робити. Грицю, Грицю, рубай дрова! А Грицько щось не здоровий. Грицю, Грицю, роби хліб! Кахи-кахи, щось охрип. Грицю, Грицю, іди їсти! Ой, чекайте, де б тут сісти! З народного — Що Гриця просили робити? — Які відмовки були у хлопця? — На яке запрошення Гриць відгукнувся відразу, без зволікань? — Яке слово характеризує Гриця: працьовитий чи лінивий? — Із чого видно, що Гриць лінивий? Українська народна жартівлива пісня «Грицю, Грицю, до роботи!». Переглянь мультфільм до неї, обговори зміст тексту та відповідність настрою музики.https://www.youtube.com/watch?v=x. Ft. Hh. FLl554
А для нашого Федота Люба будь-яка робота. Він виходить рано в поле. Й та поле, То там сапає,Роботящі руки має!Разом з татом будує Та собі майструє. І до він береться,Сам в усьому розбереться. Бо хлопчина добре знає: Хто як дбає, так і має! Надія Красоткіна— Прочитайте вірш, замінюючи малюнки словами.— Про якого хлопчика — лінивого чи працьовитого — розповідає автор? З яких рядків це видно? (Люба будь-яка робота. Роботящі руки має. Хлопчик поле, сапає, будує, майструє та ін.)— Як ви розумієте слова: «Хто як дбає, так і має»
Письмо по пам’яті (самодиктант)— Прочитайте ще одне прислів’я. Які слова тут мають значення «навпаки», тобто протилежні? Маленька праця краща за велике безділля. — Скільки слів у реченні? Накресліть відповідну схему.— Як пишеться в прислів’ї перше слово? Там вживається знак м’якшення? — Скільки звуків і букв у слові краща? Чому ця кількість не однакова? (Буква щ позначає два звуки [шч]Вивчи прислів’я напам’ять і диктуй його собі пошепки, вимовляючи слова так, як вони пишуться.
КАЗКА ПРО ЛІНЬКазка це, а чи не казка, Та послухайте, будь ласка. На горі стояла хатка, І було в ній все в порядку, Поки якось, ніби тінь. Не прийшла в ту хату Лінь. Хлопчик двері відчинив І до хати Лінь впустив. Лінь поїла, попила, Ніч у хаті провела. Вранці, щоб не вийти з двору, Заховалася за штору. І у хаті з того часу Все змінилося відраз. Як ви вважаєте, що могло змінитися в хаті, де поселилася Лінь?Як можна її перемогти?.— Послухайте початок віршованої казки-вистави. КАЗКА ПРО ЛІНЬ.https://www.youtube.com/watch?v=3 Td6 S0 VXr2 IЛінь навчатися •Повчальний мультфільм