Презентація до уроку №1 "Цифрова та медіаграмотність"

Про матеріал

Курс за вибором "Цифрова та медіаграмотність". Матеріали до теми "Відео", урок №1 "Виражальні засоби візуального мистцецтва". Презентація + практичне домашнє завдання.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

ЦИФРОВА ТА МЕДІАГРАМОТРІСТЬУРОК 1. ВИРАЖАЛЬНІ ЗАСОБИ ЕКРАННИХ МИСТЕЦТВТема 1. Відео

Номер слайду 2

Основні поняття :художні засоби вираження у кінематографівидовий поділ у кіномистецтвіспільні і відмінні особливості засобів виразності у різних видах мистецтвспецифіка художніх засобів кінематографу та його видів

Номер слайду 3

https://www.youtube.com/watch?v=FWYv_Ermpy. YПро історію кіно можна дізнатися у цих відеороликахhttps://www.youtube.com/watch?v=xcz. Non_ffrg&feature=emb_logo. My 125 Years of Cinema - The Story of Movies (in less than 8mins)Одна історія. Як брати Люм'єр винайшли кіно і створили перший фільм

Номер слайду 4

Основні засоби, що є характерними для кіно, це…

Номер слайду 5

Плановість

Номер слайду 6

Ракурс кінокамери

Номер слайду 7

Кадр. ЦІКАВИЙ ФАКТ25-й кадр або сублімінальна реклама (англ. subliminal message, subliminal stimuli, укр. підсвідоме повідомлення, підсвідомі подразники (стимули)) — вигадана методика впливу на свідомість і підсвідомість людей за допомогою вставки в відеоряд прихованих повідомлень у вигляді додаткових кадрів. Автор методу Джеймс Вікері (англ. James Vicary) визнав, що результати експериментів, нібито підтверджували наявність такого впливу на людей, були сфабриковані.https://www.youtube.com/watch?v=Ab. HTepxee. RYЧто такое кадр, план и ракурс

Номер слайду 8

Монтаж

Номер слайду 9

ВИДИ КІНО

Номер слайду 10

Документальне

Номер слайду 11

Науково-популярне

Номер слайду 12

Анімаційне

Номер слайду 13

Художнє

Номер слайду 14

{F5 AB1 C69-6 EDB-4 FF4-983 F-18 BD219 EF322}Забарвлення зображення: чорно – біле, кольорове. Спроможність відтворювати звук: німе та звукове. Звукове кіно ділиться на розмовне та музичне. Характер відображення тривимірних предметів на площині екрану: стереоскопічне та площинне (« звичайне»). Параметри екранного зображення: широкоекранне, великоформатне. Тривалість, яка визначається довжиною кіноплівки: короткометражні та повнометражні фільми.            Категорії, за якими розрізняють твори кіномистецтва: 

Номер слайду 15

Кінематограф (від грец. kinema – рух і qrapho – зображення) –наймолодший від мистецтва, виникнення якого безпосередньо пов’язане з розвитком науково – технічного прогресу, передусім у галузі оптики, хімії, фотографії. Ві́део (від лат. video — дивлюся, бачу) — під цим терміном розуміють широкий спектр технологій запису, обробки, передачі, зберігання й відтворення візуального і аудіовізуального матеріалу на моніторах. У побутовому значенні відео означає відеоматеріал, телесигнал або кінофільм, записаний на фізичному носії (відеокасеті, відеодиску тощо). Словничок

Номер слайду 16

Засоби та прийоми кінематографу. Кадр - ( від фр. kadre) окремий знімок на кіноплівці, на якому зображена одна сцена. Кадр являється  «першоосновою» образа. В кадрі фіксується головний предмет уваги. В ньому художник намагається зафіксувати не те як  він бачить світ, а те що він бачить.       Ракурс - (від фр. raccourcir - скорочення)  незвична перспектива, яка виникає в наслідок неоднакової віддаленості  від об’єктива частин знімає мого об’єкту, коли оптична вісь об’єктива направлена на предмет не прямо, а під кутом з низу чи з верху. Монтаж - (від фр. мontaqe – збирати, з’єднувати) підбір і з’єднання відзнятих частин фільму в потрібній по сценарію послідовності, що дає змогу передавати емоційне і психологічне напруження епізоду, допомагає виділити головне. Монтаж може  мати свій темпоритм, бути « швидким» і «повільним», що допомагає розкрити емоційний зміст епізоду. Зміна планів – загальний, середній, великий. Зміна планів допомагає зосередити увагу глядача на тому ти іншому об’єкті, розкрити зміст певного епізоду.

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Домашнє завдання

Номер слайду 19

Практична робота: Розбийтеся на групи по 5 осіб. Продумайте план відеоролика, використовуючи засоби та прийоми кінематографу, які ми розглянули на уроці. Відзніміть, змотуйте. Тема: Спорт у моєму житті. Тривалість : 3 хв. Здача роботи: на занятті. Оцінюється командна робота.

Номер слайду 20

ІСТОРІЯ КІНО• Кінець XIX століття — Створення кінетоскопів, біоскопів, вітаскопів і ін. примітивних видів кінопроекторів.• 1894 — Винахід німого кіно. Демонстрація винаходу в США Т. Едісоном, в Англії Р. У. Поллом.• 1895 — Винахід синематографу (з'єднання плівки з проекційним ліхтарем) братами Оґюстом і Луї Люм'єрами. Поява перших документальних фільмів братів Люм'єр («Прибуття потягу», «Поливальник» і т. д.).• 1907—1908 — Застосування режисером Ж. Мельєсом технічних трюків в кіно (макети, подвійна експозиція, комбіновані, сповільнені і прискорені зйомки і т. д.). Зйомки фантастичних серій («Подорож на Місяць», «Подорож через неможливе» (фр. Le Voyage a Travers L impossible)» 1904), зйомки кінофеєрій («Червоний Капелюшок», «Попелюшка»).• 1907 — Винахід професором Петербурзького технологічного інституту Б. Л. Розінгом електронно-променевої трубки (кінескопа).

Номер слайду 21

• 1908 — Створення першого мальованого (мультиплікаційного) фільму у Франції.• 1911 — Розінг вперше в світі здійснив в лабораторних умовах передачу зображення на відстань декількох метрів (прообраз телебачення).• 1914 — Створення нових жанрів кінематографа (детектив, комічний фільм, вестерн, багатосерійний пригодницький фільм). Розквіт німого кіно в Росії (режисери Я. Протазанов, Е. Бауер, В. Гардин, актори В. Холодна, І. Мозжухін, В. Полонській).• 1920 — Масовий розвиток світового кіно завдяки творчості американських режисерів Д. Гріффіта і Т. Інса. Створення Ч. Чапліним фільмів, що увійшли до золотого фонду світового мистецтва («Малюк», «Золота лихоманка», «Цирк»). Поява в Росії робіт талановитих режисерів З. Ейзенштейна, В. Пудовкина, О. Довженка, що відносяться до найвищих досягнень кіномистецтва XX ст. («Броненосець «Потьомкін», «Нащадок Чингізхана», «Земля» та ін.).

Номер слайду 22

• 1927 — Створення першого звукового фільму на кіностудії «Ворнер Бразерс» (режисер А. Кросленд, фільм «Співак джазу»). В СРСР перші звукові фільми з'явилися в 1931—1932 рр. («Путівка в життя» Н. Екка і «Стрічний» С. Юткевича і Ф. Ермлера).• 1936 — Перші передачі телебачення в СРСР.• 1940 — Поява в СРСР у продажу перших телевізорів.• 1949 — Модернізація телецентру на Шаболовці. Здійснення регулярного телемовлення в СРСР.• 1970 — Винахід касетного відеомагнітофона-приставки до телевізора.• 1973 — Початок масового випуску японською фірмою «Sony» відеомагнітофонів і касет• 1980-ті і по теперішній час — Впровадження в сучасне кіно електронної техніки, використання багатоканальних систем запису і відтворення звуку, використання комп'ютерної графіки і синтезаторів, забезпечення ефекту безпосередньої присутності глядача у відтворюваній події (стереоефекти, ефект dolby).

pptx
Додано
22 вересня 2020
Переглядів
1312
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку