Урок у вигляді веб-квесту, метою якого є навчитися використовувати інформаційний простір мережі Інтернет для ознайомлення із життям та творчістю А. Малишка, для усвідомлення ідейно-художніх особливостей твору; через проблемно-пошуковий метод розкрити образи поезії, її ідею; розвивати творчу уяву та креативне мислення; виховувати прагнення до творчої самореалізації особистості; удосконалювати навики створення презентацій, фотоколажів, відеороликів, власних веб-сторінок та інших інноваційних «продуктів».
ознайомити учнів із життям та творчістю поета, допомогти усвідомити ідейно-художні особливості твору, його значення як візитної картки України;розвивати навички виразного читання ліричного твору, його аналізування, висловлення своєї думки щодо прочитаного; розвивати уміння й навички застосовувати сучасні комп’ютерні технології;виховувати любов до матері, до Батьківщини, прищеплювати повагу до традицій свого народу. Мета уроку:
навчитися використовувати інформаційний простір мережі Інтернет для ознайомлення із життям та творчістю А. Малишка, для усвідомлення ідейно-художніх особливостей твору;через проблемно-пошуковий метод розкрити образи поезії, її ідею;розвивати творчу уяву та креативне мислення;виховувати прагнення до творчої самореалізації особистості;удосконалювати навики створення презентацій, фотоколажів, відеороликів, власних веб-сторінок та інших інноваційних «продуктів». Мета веб-квесту
Спробуйте переконати у тому, що пісня супроводжувала А. Малишка з дитинства. Спробуйте переконати у тому, що А. Малишко був обдарованою дитиною. Спробуйте переконати у тому, що А. Малишко сам створив багато пісень. http://www.ukrtvory.com.ua/malis.htmlhttps://nbu4kids.wordpress.com/http://www.parta.com.ua/stories/writers/28 Оформіть як журналістське розслідування і надрукуйте статтю у газеті чи на сторінках веб-сайту.
І якщо пісня вийде в люди,Я пломінь серця не згашу. Схилюсь на рідні груди,Нової сили попрошу. А. Малишко Він гріє нам серця своїм гарячим серцем , пісня його живе в народі, як народ живе в його душі. М. Рильський То не легко, друже, в суєслов’ї,Де складна і де терниста путь,Дати пісню з крові і любові,Що її сніги не заметуть. П. Майборода Вогнистий син України, улюбленець народу, він мав повне право називати себе сурмачем. Сурмач походів, співець життя, молодості, любові – такий він нас, незабутній Андрій Малишко. Олесь Гончар
Розкажіть про історію написання «Пісні про рушник». Дослідіть, хто були виконавцями пісні. Дослідникиhttp://narodna-osvita.com.ua/1563-andry-malishko-psnya-pro-rushnik-analz-tvoru-kritika.htmlhttp://www.ukrlit.vn.ua/making2/j6cft.htmlhttp://gazeta.ua/articles/history-newspaper/_pisnyu-pro-rushnik-pershim-peredav-golos-ameriki/294230https://www.youtube.com/watch?v=to. S2 N7_mu10 (14 хв.)Оформіть свої дослідження у вигляді презентації або інтерактивного плакату.
Народознавці Пояснення слова «рушник» за тлумачним словником. Розкрити символічне значення рушника для українців, особливості буковинських рушників. Виписати прислів'я, приказки про рушник. Пояснити популярність твору, його зв’язок з народною творчістю. Чи є у нас музей українського рушника? http://about-ukraine.com/index.php?text=706http://www.niez-pereyaslav.com.ua/m-21 Створіть колажі.
Письменники Розіграйте, що міг би сказати син матері після довгої розлуки?Що могло б стати символом для наступних поколінь?Який символ ви хотіли б обрати для своєї родини?Оформіть творчу роботу в певному жанрі (створення п'єси, вірша, пісні, оповідання, відеоролика, фоторепортаж).http://www.ukrlitzno.com.ua/teoriya-literaturi-literaturni-rodi-ta-zhanri/https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9 B%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%BD%D1%96_%D0%B6%D0%B0%D0%BD%D1%80%D0%B8
Охарактеризуйте художні образи, які художні засоби підтверджують вашу думку. І група – образ матері. ІІ група – образ ліричного героя.ІІІ група – образ рушника. Робота з художнім текстом. Оформіть свої дослідження у вигляді хмарки слів чи ментальної карти.http://zurnalist.io.ua/v1f3df05eb082affc307d6678dc524ae7https://tagul.com/gallery
Охарактеризуйте художні образи, які художні засоби підтверджують вашу думку. І група – образ матері. http://www.glas.org.ua/projects/aftograf/malyshko.htmlІІ група – образ ліричного героя.http://www.ukrlit.vn.ua/making/4qsoia.htmlІІІ група – образ рушника. http://about-ukraine.com/index.php?text=706 Робота з художнім текстом