Презентація до уроку "Андрій Малишко – відомий український поет-пісняр. Патріотичні почуття поезії, найвищі духовні цінності. «Пісня про рушник»

Про матеріал

Урок у вигляді веб-квесту, метою якого є навчитися використовувати інформаційний простір мережі Інтернет для ознайомлення із життям та творчістю А. Малишка, для усвідомлення ідейно-художніх особливостей твору; через проблемно-пошуковий метод розкрити образи поезії, її ідею; розвивати творчу уяву та креативне мислення; виховувати прагнення до творчої самореалізації особистості; удосконалювати навики створення презентацій, фотоколажів, відеороликів, власних веб-сторінок та інших інноваційних «продуктів».

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Андрій Малишко – відомий український поет-пісняр. Патріотичні почуття поезії, найвищі духовні цінності. «Пісня про рушник»

Номер слайду 2

ознайомити учнів із життям та творчістю поета, допомогти усвідомити ідейно-художні особливості твору, його значення як візитної картки України;розвивати навички виразного читання ліричного твору, його аналізування, висловлення своєї думки щодо прочитаного; розвивати уміння й навички застосовувати сучасні комп’ютерні технології;виховувати любов до матері, до Батьківщини, прищеплювати повагу до традицій свого народу. Мета уроку:

Номер слайду 3

навчитися використовувати інформаційний простір мережі Інтернет для ознайомлення із життям та творчістю А. Малишка, для усвідомлення ідейно-художніх особливостей твору;через проблемно-пошуковий метод розкрити образи поезії, її ідею;розвивати творчу уяву та креативне мислення;виховувати прагнення до творчої самореалізації особистості;удосконалювати навики створення презентацій, фотоколажів, відеороликів, власних веб-сторінок та інших інноваційних «продуктів». Мета веб-квесту

Номер слайду 4

РоліЛітературознавці Дослідники. Журналісти. НародознавціПисьменникиІТ-фахівець

Номер слайду 5

Спробуйте переконати у тому, що пісня супроводжувала А. Малишка з дитинства. Спробуйте переконати у тому, що А. Малишко був обдарованою дитиною. Спробуйте переконати у тому, що А. Малишко сам створив багато пісень. http://www.ukrtvory.com.ua/malis.htmlhttps://nbu4kids.wordpress.com/http://www.parta.com.ua/stories/writers/28 Оформіть як журналістське розслідування і надрукуйте статтю у газеті чи на сторінках веб-сайту.

Номер слайду 6

Прочитати епіграфи до уроку. Пояснити, який з них найкраще підходить до нашої теми? Чому?Пояснити лексичне значення слова «сурмач», «перифраз». Літературознавці http://sum.in.ua/http://www.slideshare.net/veneziya/ss-60067902

Номер слайду 7

І якщо пісня вийде в люди,Я пломінь серця не згашу. Схилюсь на рідні груди,Нової сили попрошу. А. Малишко Він гріє нам серця своїм гарячим серцем , пісня його живе в народі, як народ живе в його душі. М. Рильський То не легко, друже, в суєслов’ї,Де складна і де терниста путь,Дати пісню з крові і любові,Що її сніги не заметуть. П. Майборода Вогнистий син України, улюбленець народу, він мав повне право називати себе сурмачем. Сурмач походів, співець життя, молодості, любові – такий він нас, незабутній Андрій Малишко. Олесь Гончар

Номер слайду 8

Розкажіть про історію написання «Пісні про рушник». Дослідіть, хто були виконавцями пісні. Дослідникиhttp://narodna-osvita.com.ua/1563-andry-malishko-psnya-pro-rushnik-analz-tvoru-kritika.htmlhttp://www.ukrlit.vn.ua/making2/j6cft.htmlhttp://gazeta.ua/articles/history-newspaper/_pisnyu-pro-rushnik-pershim-peredav-golos-ameriki/294230https://www.youtube.com/watch?v=to. S2 N7_mu10 (14 хв.)Оформіть свої дослідження у вигляді презентації або інтерактивного плакату.

Номер слайду 9

Народознавці Пояснення слова «рушник» за тлумачним словником. Розкрити символічне значення рушника для українців, особливості буковинських рушників. Виписати прислів'я, приказки про рушник. Пояснити популярність твору, його зв’язок з народною творчістю. Чи є у нас музей українського рушника? http://about-ukraine.com/index.php?text=706http://www.niez-pereyaslav.com.ua/m-21 Створіть колажі.

Номер слайду 10

Письменники Розіграйте, що міг би сказати син матері після довгої розлуки?Що могло б стати символом для наступних поколінь?Який символ ви хотіли б обрати для своєї родини?Оформіть творчу роботу в певному жанрі (створення п'єси, вірша, пісні, оповідання, відеоролика, фоторепортаж).http://www.ukrlitzno.com.ua/teoriya-literaturi-literaturni-rodi-ta-zhanri/https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9 B%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%BD%D1%96_%D0%B6%D0%B0%D0%BD%D1%80%D0%B8

Номер слайду 11

ІТ-фахівець Розмістити інформацію на сайті школи, результати роботи в соціальних мережах.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

З чим у вас асоціюється життя?Чому саме так?Асоціативний кущ

Номер слайду 14

Завдання конструктивного характеру. Укладіть понятійну таблицю за формулою: ЗІР-СЛУХ-ДУША ПОЕТА-МОЄ «Я»Що я побачив, уявив?Що я почув?Про що говорить душа поета?Що я відчував?    

Номер слайду 15

Кольорова гама вірша. Колір ранкової роси. Цвіт росянистої доріжки. Зелені луги. Блакить очей. Звукова гама вірша. Спів солов’їв. Тихий шелест трав. Щебетання дібров. Образи природи

Номер слайду 16

Яка ідея поезії «Пісня про рушник»?Мозковий штурм

Номер слайду 17

Охарактеризуйте художні образи, які художні засоби підтверджують вашу думку. І група – образ матері. ІІ група – образ ліричного героя.ІІІ група – образ рушника. Робота з художнім текстом. Оформіть свої дослідження у вигляді хмарки слів чи ментальної карти.http://zurnalist.io.ua/v1f3df05eb082affc307d6678dc524ae7https://tagul.com/gallery

Номер слайду 18

Охарактеризуйте художні образи, які художні засоби підтверджують вашу думку. І група – образ матері. http://www.glas.org.ua/projects/aftograf/malyshko.htmlІІ група – образ ліричного героя.http://www.ukrlit.vn.ua/making/4qsoia.htmlІІІ група – образ рушника. http://about-ukraine.com/index.php?text=706 Робота з художнім текстом

Номер слайду 19

Провокаційне питання. Сьогодні, в епоху науково-технічного прогресу, вишиваний рушник не потрібен; він зайвий, він втратив свою значущість, відійшов у минуле. Підтвердіть або спростуйте цю думку.

Номер слайду 20

Письменники або режисери. Що міг би сказати син матері після довгої розлуки?Що могло б стати символом для наступних поколінь?Який символ ви хотіли б обрати для своєї родини?Оформіть творчу роботу в певному жанрі (створення п'єси, вірша, пісні, оповідання, відеоролика, фоторепортаж).

Номер слайду 21

Домашнє завданняІ. Вивчити вірш напам’ять, вміти аналізувати його.ІІ. Записати рушникову історії своєї родини.

pptx
Додано
31 липня 2018
Переглядів
2448
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку