Презентація до уроку «Ділення десяткових дробів» 5 клас

Про матеріал
1. Урок «Ділення десяткових дробів» передбачає повторення і узагальнення матеріалу, що вивчався. 2. На уроці чітко визначена триєдина мета: – закріпити знання, вміння, навички – розвивати розумову активність, пам’ять, увагу, загальнонавчальні навички, зорову пам’ять; -виховувати уважність, працьовитість, кмітливість, самостійність, загальну культуру, інтерес до навчання, до математики зокрема, прищеплювати культуру правильного математичного запису й мови.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку: Ділення десяткових дробів .5 клас

Номер слайду 2

Мета: Закріплення знань, формування навичок ділення на натуральне число, зокрема на 10, 100, 1000 тощо; розвиток логічного мислення

Номер слайду 3

I. Перевірка домашнього завдання№1098= 5;=0,7№1100 Х = 1,45;Х = 0,14

Номер слайду 4

Девіз уроку. Щоб дійти до мети, перш за все потрібно йти.( Оноре де Бальзак)

Номер слайду 5

Реклама : З обчисленнями дружать Людині вірно служать. До послуг нам готові Це – дроби десяткові. 2. У підручниках, предметах У журналах і газетах, У повсякденній мові Скрізь – дроби десяткові.

Номер слайду 6

Вікторина „Як, де, чому” Як?1) Як поділити число на десятковий дріб?2) Як поділити десятковий дріб на 10 і на 100? Де?1) Де застосовують десяткові дроби?Чому?1) Чому відповідь неправильна? 4,2 : 0 = 4,2?2) Чому дорівнює частка? 10,5 : 10,5?

Номер слайду 7

Розв'язування усних вправ1. Знайдіть х:а) 587,9 : х = 5,879; б) 587,9 : х = 0,5879; в) 587,9 : х = 58,79; г) 587,9 : х = 0,005879.2. Виконайте дії:а) 3658,1 : 100; б)10,5 : 10; в) 306,02 : 100; г) 243 : 10; д) 745 : 100. Відповіді : 1.а) х=100; б) х=1 000; в) х=10; г) х=100 0002.а) = 36,581; б) = 1,05; в) = 3,0602; г) =24,3; д) =7,45

Номер слайду 8

3 березня. Класна робота. Тема : Розв’язування вправ і задач.

Номер слайду 9

Розв’язування вправ. Сьогодні проведемо екскурсію селом. Під час подорожі ми побачили ставок. Щоб покататися на ставку ми повинні розв’язати завдання на картці.

Номер слайду 10

Робота в парах. Пригадаємо правила роботи в парах : Починайте висловлюватись спочатку за бажанням, а потім по черзі. Дотримуйтесь правил активного слухання, головне - не перебивайте один одного. Обговорюйте ідеї, а не особистості, які висловили цю ідею. Утримуйтесь від оцінок та образ учасників групи. Намагайтеся дійти спільної думки, хоча в деяких випадках у групі може бути особлива думка і вона має право на існування.

Номер слайду 11

Робота в парах1 Виконайте ділення і результати розташуйте в таблиці у порядку зростання. Впишіть відповідні до результатів букви — і отримаєте назву геометричної фігури — чотирикутника. Е 2,53 : 23 = __І 9,6 : 16 = __П 15,26 : 218 = ___А 0,9 : 18 =___Т 3 : 1000 = ___Ц 1,56 : 13 = ___Я 12 : 15 =___ Р 0,04 : 4 = ___ Слово : Трапеція

Номер слайду 12

Кафе. Ми захотіли поїсти в кафе. Нам принесли меню: тістечко – 9,50 грн, кава – 5,50 грн. Усього за 3 тістечка і 3 кави ми заплатили……3*(5,5+9,5)=3*15=45грн

Номер слайду 13

Молочно товарна ферма. Далі відвідали молочно товарну ферму, де нас попросили вирахувати скільки молока одержують від кожної корови за добу. Коли в групі 25 корів і одержали 672,5 л молока. 672,5 : 25= 26,9 л.

Номер слайду 14

Відвідали ТОВ, де нам дали картку, щоб ми вирахували урожайність пшениці, коли була засіяна площа 400 гектарів і одержали 2020 тонн зерна 2020 : 400 = 5,05 т=50,5ц

Номер слайду 15

Розв’язування логічних задач. Два батька і два сина поділили три апельсина так, що кожному дісталося по одному. Як це могло статися?Відповідь : Дідусь, батько і син отримали по одному апельсину.

Номер слайду 16

Розв’язування логічних задач2. Треба розпиляти дерев’яний брусок довжиною 12 м на частини довжиною по 1м. Скільки треба зробити розпилювань?Відповідь : 11 розпилювань

Номер слайду 17

Розв’язування логічних задач3. Дідусь у ліфті, а внук по сходах піднімаються на 5-ий поверх за 20 секунд. За скільки секунд кожний піднімається на один поверх?Відповідь : за 5 секунд

Номер слайду 18

Розв’язування логічних задач4. Мишці до дірки 20 кроків, кішці до мишки 5 стрибків. Доки кішка робить один стрибок, мишка робить 3 кроки, а 1 стрибок кішки дорівнює 10 крокам мишки. Чи дожене кішка мишку?Відповідь : Доки кішка зробить 7 стрибків, мишка зробить 21 крок.

Номер слайду 19

Розв’язування логічних задач5. Який знак треба поставити між написаними підряд цифрами 2 і 3 , щоб одержати число, яке більше від 2, але менше від 3? 𝟐<∗<𝟑 Відповідь : кому 

Номер слайду 20

Підсумки уроку. Діти, чи сподобався вам урок?Що цікавого було на ньому?

Номер слайду 21

Домашнє завдання

Номер слайду 22

Перерва

pptx
Додано
3 березня 2020
Переглядів
6406
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку