\
Тема. Округлення десяткових дробів.
Мета: закріпити знання алгоритму округлення десяткового дробу до повного розряду; відпрацювати навички розв'язування задач, що передбачають застосування округлення чисел.
Тип уроку: засвоєння навичок та вмінь.
Хід уроку
І. Перевірка домашнього завдання
На дошці завчасно записані правильні відповіді до завдань домашньої роботи (записані або самим учителем, або одним з учнів), і учні самостійно в зошитах відмічають правильно виконані завдання або виправляють помилки. При цьому помилково виконані завдання коментуються учнями з місць.
II. Відтворення знань учнів
Усні вправи
1) до десятих: 8,435; 32,1601; 9,75;
2) до сотих: 65,1783; 4,008; 1,6666;
3) до одиниць: 50,92; 1,19; 8,47;
4) до сотень: 438; 3078,65; 196,48.
III. Відпрацювання навичок
Учням можна запропонувати розв'язати задачі достатнього рівня, які, окрім усього іншого, передбачають виконання округлення дробів (№№ 823; 824), вправи, обернені до вправ на округлення десяткових дробів (тобто на відновлення даного числа за відомим наближеним значенням № 826), та декілька вправ більш високого рівня складності (додаткові задачі №№ 1-5)
Додаткові задачі
1) 3,27 3,3; 2) 2,99 3,0; 3) 12,34 12,3; 4) 0,75 0,7; 5) 8,18 8,2.
3,654 |
|
8,34 |
1,35 |
? |
4,7 |
9,7 2а – 3 = 17;
4,1 5а – 8 = 2а + 4;
5,3 28 – 4a = ?
IV. Підсумок уроку
V. Домашнє завдання
п. 29, №№ 825, 827, на повторення № 829 (1).
\