Округлення десяткових дробів.

Про матеріал
Мета: закріпити знання алгоритму округлення десяткового дробу до повного розряду; відпрацювати навички розв'язування задач, що передбачають застосування округлення чисел.
Перегляд файлу

\

 

Тема. Округлення десяткових дробів.

Мета: закріпити знання алгоритму округлення десяткового дробу до повного розряду; відпрацювати навички розв'язування задач, що пере­дбачають застосування округлення чисел.

Тип уроку: засвоєння навичок та вмінь.

Хід уроку

І. Перевірка домашнього завдання

На дошці завчасно записані правильні відповіді до завдань домашньої роботи (записані або самим учителем, або одним з учнів), і учні само­стійно в зошитах відмічають правильно виконані завдання або виправля­ють помилки. При цьому помилково виконані завдання коментуються учнями з місць.

 

II. Відтворення знань учнів

Усні вправи

  1. Округліть:

1) до десятих: 8,435; 32,1601; 9,75;

2) до сотих: 65,1783; 4,008; 1,6666;

3) до одиниць: 50,92; 1,19; 8,47; 

4) до сотень: 438; 3078,65; 196,48.

  1. Які з чисел: 0,7; 0,8; 0,78; 0,8001; 0,85; 0,876; 0,8999; 0,9; 0,9000001 за­довольняють нерівність 0,8 < х < 0,9?
  2. За кг сиру заплатили 5 грн. Скільки треба заплатити за 2кг такого сиру?

 

III. Відпрацювання навичок

Учням можна запропонувати розв'язати задачі достатнього рівня, які, окрім усього іншого, передбачають виконання округлення дробів (№№ 823; 824), вправи, обернені до вправ на округлення десяткових дробів (тобто на відновлення даного числа за відомим наближеним зна­ченням № 826), та декілька вправ більш високого рівня складності (додат­кові задачі №№ 1-5)

 

Додаткові задачі

  1. Знайдіть помилку:

1) 3,27 3,3; 2) 2,99 3,0; 3) 12,34 12,3; 4) 0,75 0,7; 5) 8,18 8,2.

  1. Усі числа: 2,5; 2,6; 2,7; 2,8; 2,9; 3,1; 3,2; 3,3; 3,4 – мають одну особ­ливість, пов'язану з округленням чисел. Яку?
  2. Незнайко задумав число. Спочатку він округлив це число до десятих, отримав 6,4. Потім він округлив задумане число до одиниць, отримав 7. Чи не помилився він?
  3. Знайдіть пропущений рисунок:

 

3,654

8,34

1,35

?

4,7

 

 

 

 

 

  1. Знайдіть пропущене число:

9,7   2а – 3 = 17;

4,1   5а – 8 = 2а + 4;

5,3   28 4a = ?

 

IV. Підсумок уроку

 

V. Домашнє завдання

п. 29, №№ 825, 827, на повторення № 829 (1).

 

\

doc
Додано
4 березня 2020
Переглядів
1508
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку