Презентація до уроку "Дробові числа і дії над ними".

Про матеріал
Цілі: • Формування предметних компетентностей: узагальнити і систематизувати знання учнів з теми «Звичайні дроби»; удосконалити вміння розв’язувати завдання на застосування поняття звичайного дробу та виконання додавання і віднімання дробових чисел; • Формування ключових компетентностей:  доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку;  оперувати числовою інформацією;  сприяти самовихованню старанності, охайності, чесності, самокритичності. Тип уроку: узагальнення і систематизація вивченого матеріалу,вдосконалення і застосування знань, вмінь та навичок учнів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок – гра«Сніговик - математик»

Номер слайду 2

Тема уроку: Дробові числа і дії над ними

Номер слайду 3

Цілі: Формування предметних компетентностей: узагальнити і систематизувати знання учнів з теми «Звичайні дроби»; удосконалити вміння розв’язувати завдання на застосування поняття звичайного дробу та виконання додавання і віднімання дробових чисел;Формування ключових компетентностей:доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку;оперувати числовою інформацією;сприяти самовихованню старанності, охайності, чесності, самокритичності.

Номер слайду 4

Предмет математики такий серйозний, що корисно не нехтувати нагодою робити його трохи цікавішим. Паскаль

Номер слайду 5

Зимовівізерунки. Виконуючи свої перші розрахунки, Сніговик - математикзаписував числа на вікні.

Номер слайду 6

Вікно замерзло. Допоможіть сніговикузрозумітизаписані на вікні числа

Номер слайду 7

Номер слайду 8

1

Номер слайду 9

Номер слайду 10

2

Номер слайду 11

Номер слайду 12

3

Номер слайду 13

Номер слайду 14

4

Номер слайду 15

Номер слайду 16

5

Номер слайду 17

Номер слайду 18

6

Номер слайду 19

Номер слайду 20

7

Номер слайду 21

Номер слайду 22

8

Номер слайду 23

Номер слайду 24

9

Номер слайду 25

Номер слайду 26

10

Номер слайду 27

Будь-яке ціле число можна подати у вигляді неправильного дробу!

Номер слайду 28

Який дріб називається правильним, а який неправильним?

Номер слайду 29

Клікнути мишкою по обраному числу. Зібрати на ялинці знаменники неправильного дробу123456781011129rrrr

Номер слайду 30

Складіть на поличку правильні дроби. Клікнути мишкою по обраному числуrrrrrr

Номер слайду 31

Перетворіть неправильні дроби в мішані числа.

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Снігопад мішаних чисел Клікнути мишкою по мішаному дробуrrrrr

Номер слайду 34

Покажи як мішані числа перетворювати в неправильні

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Запишіть спочатку частку у вигляді звичайного дробу, а потім у вигляді мішаного числа:12: 730:717:725:736:748:749:7 Виконай наступне завдання самостійно!

Номер слайду 38

Перевіряй!

Номер слайду 39

Знайди помилку!

Номер слайду 40

Знайди помилку!

Номер слайду 41

Знайди помилку!

Номер слайду 42

Знайди помилку!

Номер слайду 43

Знайди помилку!

Номер слайду 44

Знайди помилку!

Номер слайду 45

Знайди помилку!

Номер слайду 46

Знайди помилку!

Номер слайду 47

Знайди помилку!

Номер слайду 48

Прийшов час попрацювати!!!Бурульки заважають просуватися далі

Номер слайду 49

Номер слайду 50

Зупиніться, перевірте !!!

Номер слайду 51

Номер слайду 52

Страшний холод. Попрацюємо ще, щоб зігрітися і розтопити бурульки!!!

Номер слайду 53

Номер слайду 54

Ми навчилися додавати і віднімати звичайні дроби з однаковими знаменниками? Перевірте себе ще!

Номер слайду 55

Номер слайду 56

Готуючись до контрольної роботи, повторіть розв’язання рівнянь!

Номер слайду 57

Розв’яжіть рівняння:

Номер слайду 58

Знайдіть усі натуральні значення х , при яких правильна нерівність:1315<х15<1615 

Номер слайду 59

Молодці!!!Всі перешкоди позаду. Попереду контрольна робота

Номер слайду 60

Номер слайду 61

Домашнє завдання: Повторити § 27 – 33, №№ 1-9 (завдання для перевірки знань№ 6) ст.247 - 248

pptx
Додано
20 листопада 2021
Переглядів
933
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку