Слоган – це гасло, девіз-лаконічна фраза, що впадає в око і добре запам’ятовується. “Чим більше в мене роботи , тим успішніше я навчаюсь…” М. Фарадей. Майкл Фарадéй — англійський фізик і хімік, засновник вчення про електромагнітне поле, член Лондонського королівського товариства (1824).
Постер- це художньо оформлений плакат. А українською постер-словотвір. План1. Назва фізичної величини2. Означення фізичної величини2. Позначення фізичної величини3. Формула для обчислення4. Одиниці вимірювання5. Приклад у повсякденному житті. Завдання 2.Інформацію для постеру ви знайдете в підручнику на сторінці 92 &15.
Задача1 Задача2 Задача3 Хлопчик тягне санчата, прикладаючи силу 50 Н, напрямлену під кутом 60° до горизонту. Яку потужність розвиває хлопчик, якщо санчата рухаються рівномірно прямолінійно і за хвилину перемістилися на 30 м?З греблі щохвилини падає 18000 м3 води з висоти 20 м. Яка при цьому виконується робота?Визначте масу поїзда, якщо для збільшення його швидкості від 36 км/год до 54 км/год електровоз виконав роботу 190 МДж.
1. Якісна задача. Морем пливе корабель. Чи виконує при цьому роботу сила тяжіння ?2. Якісна задача. Автомобіль рухається горизонтальною ділянкою дороги . Коли його двигун розвиває більшу потужність : під час повільної чи швидкої їзди?3. Яку роботу виконала над вами сила тяжіння , якщо , стрибнувши зі сходинки ви досягли швидкості 3 м/с?4. Автомобіль масою 1т збільшив швидкість свого руху від 10 до 20 м/с. Визначте роботу рівнодійних сил, які діють на автомобіль.