Презентація до уроку інформатики 7 клас "Реалізація математичних моделей"

Про матеріал
Презентація до уроку інформатики 7 клас "Реалізація математичних моделей" (практичний матеріал)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

© Доманова Я.М. Добрий день!

Номер слайду 2

Єдиний шлях, який веде до знань – пізнання! Бернард Шоу, видатний ірландський драматург та публіцист, лауреат Нобелевської премії

Номер слайду 3

Вправа «Сортувальник» Завдання: Розподілити моделі за способом подання, піднімаючи відповідну картку

Номер слайду 4

Вправа «Сортувальник» Завдання: Розподілити моделі за способом подання, піднімаючи відповідну картку

Номер слайду 5

Вправа «Сортувальник» Завдання: Розподілити моделі за способом подання, піднімаючи відповідну картку

Номер слайду 6

Вправа «Сортувальник» Завдання: Розподілити моделі за способом подання, піднімаючи відповідну картку

Номер слайду 7

Вправа «Сортувальник» Завдання: розподілити моделі за способом подання, піднімаючи відповідну картку

Номер слайду 8

Вправа «Сортувальник» Завдання: Розподілити моделі за способом подання, піднімаючи відповідну картку

Номер слайду 9

Вправа «Сортувальник» Завдання: Розподілити моделі за способом подання, піднімаючи відповідну картку

Номер слайду 10

Вправа «Сортувальник» Завдання: Розподілити моделі за способом подання, піднімаючи відповідну картку

Номер слайду 11

Вправа «Сортувальник» Завдання: Розподілити моделі за способом подання, піднімаючи відповідну картку

Номер слайду 12

Вправа «Сортувальник» Завдання: Розподілити моделі за способом подання, піднімаючи відповідну картку

Номер слайду 13

Вправа «Сортувальник» Завдання: розподілити моделі за способом подання, піднімаючи відповідну картку

Номер слайду 14

Вправа «Встанови відповідність» Завдання: Встановити відповідність між поняттям та його визначенням

Номер слайду 15

Вправа «Встанови відповідність» Дослідження Модель Предметна область Новий об'єкт, який має властивості об'єкта, суттєві для даного дослідження Множина всіх предметів, властивості яких і відношення між якими розглядаються в межах деякого дослідження або в процесі діяльності Діяльність людини, спрямована на вивчення властивостей об’єкітв та їх зв’язків з іншими об'єктами

Номер слайду 16

Вправа «Коло запитань» (формули та вбудовані функції в середовищі табличного процесора)

Номер слайду 17

Моделювання хімічних реакцій

Номер слайду 18

Тема уроку: Реалізація математичних моделей

Номер слайду 19

Завдання № 1 Побудувати інформаційну модель для розв'язання задачі: Один з кутів, утворених при перетині двох прямих, дорівнює 35°. Знайти градусні міри всіх кутів, що утворилися при перетині даних прямих.

Номер слайду 20

Завдання № Шлях за течією річки моторний човен здолав за 3 години, а зворотній шлях – за 4,5 години. Якою є швидкість течії річки, якщо власна швидкість човна 25 км/год? Побудувати інформаційну модель для розв'язання задачі:

Номер слайду 21

Фізкультхвилинка

Номер слайду 22

Виконання практичного завдання

Номер слайду 23

Зорова гімнастика

Номер слайду 24

Підбиття підсумків уроку Інтерактивна вправа «Розумна сова»

Номер слайду 25

Домашнє завдання Завдання № 1: Відстань між містами A та B становить 50 км. Із цих міст одночасно виїхали два велосипедисти, швидкість яких складала 12 км/год та 15 км/год відповідно. Скласти математичну модель для визначення відстані між ними в будь-який момент часу до їх зустрічі. Завдання № 2: Створіть інформаційну модель об’єкта КВІТКА з точки зору художника.

Номер слайду 26

Дякую за урок! До побачення!

ppt
Додав(-ла)
Доманова Яна
Додано
5 лютого 2020
Переглядів
5937
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку