Презентація до уроку літературного читання . " Василь Чухліб. " Чомга і весна " . Мовна розминка підготує мовний апарат дітей до роботи на уроці. Словникова робота, творчі завдання зроблять урок більш цікавим..
Василь Чухліб“ Чомга і весна “Літературне читання4 клас. Автор Шаталова Ольга Олександрівна,учитель початкових класів. БілоцерківськоїЗОШ І ступеня №23
Номер слайду 2
Чі – чі – чі – краплинки блискучі,Чок – чок – чок – це побіг струмочок,Че – че – че – ось річка вже тече. Да – да – да – чарівниця ця вода!Чистомовка чистомовить
Номер слайду 3
Гра “ Слухняний ротик “Качка йде,Каченят веде. На попасочку,На порясочку,На холодну водицю,На зелену травицю.
Номер слайду 4
Василь Чухліб
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Гра “ Загадка в гості завітала “В неї ноги – наче ласти,Дзьоб плескатий, червонястий, – Кря-кря-кря, – пливе по річці,Їсть зерно, скубе травику…Ви вгадали цю босячку?Хто це, діти? Звісно, ….(качка).
табунецьстрімконевдовзівипорскувалавискакуваласкорозграйкашвидко. Гра “Знайди пару”
Номер слайду 14
Стратегія “ Так – ні “На гірському озері жила качка Чомга. Вона почувала весну останньою. А невдовзі Чомга почала мостити на воді невеличкий плотик із сухого очерету та рогозу. Качка й каченята вибралися на камінь і гріли його теплими животиками.
Номер слайду 15
Літературний диктант. Куди восени подалися качки?Хто був іншою Чомгою?Хто скоро зʼявився на плотику?Чому засумував старий Валун?Чому посміхнувся Валун?
Номер слайду 16
Гра “ Ілюстрацію розглядаєш – уривок читаєш “
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Номер слайду 21
Номер слайду 22
Номер слайду 23
План (орієнтовний ) 1. Чомга живе на Синь-озері.2. Важка зимівля.3. Прихід весни.4. Зустріч з качуром.5. А ось і каченята!6. Чомга і грайливий табунець приплив до Валуна.