Тема уроку: Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами.
Номер слайду 2
Сьогодні ми на уроці: продовжимо формувати ваші вміння та навички розв’язувати текстові задачі та приклади на всі дії зі звичайними дробами; будемо розвивати здатність правильно і лаконічно висловлювати свою думку, міркування, встановлювати зв’язки; розвивати культуру мовлення, інтерес до предмета; формувати вміння аналізувати, обґрунтовувати відповідь; виховувати толерантність, старанність, охайність, дружбу.
Номер слайду 3
Девіз уроку: «Щоб дійти до мети, треба йти!» (Оноре де Бальзак)
Номер слайду 4
План уроку: 1.”Хто знає більше?” 2.”Знайди помилку” 2.”Закодоване слово” 4.”Розв’язування задач” 5.”Екскурс в історію” 6.”Тестування” 7. “Хвилинка відпочинку” 8.”Вірю-не вірю”
Номер слайду 5
«Дорогі діти! Допоможіть, будь-ласка, розкрити злочин! У деякому місті М пограбували банк. Та, на щастя, був очевидець пограбування. Він не тільки запам’ятав вбрання злочинця, але й оцінив його вік, прізвисько, яке, очевидно, належало підозрілому чоловіку. Але свідок був надзвичайно веселою та кмітливою людиною, тому всі відомості він зашифрував.»
Номер слайду 6
Вправа «Хто знає більше?» Як додати два дроби з різними знаменниками? Що є спільним знаменником дробів, знаменники яких є взаємно простими числами? Які числа називаються взаємно простими Як помножити два звичайних дроби? Як помножити мішані числа?
Номер слайду 7
Як знайти дріб від числа? Як зайти відсоток від числа? Як помножити натуральне число на дріб? Які дроби називаються взаємно оберненими? Як поділити два дроби? Як поділити мішані числа? Як знайти число за його дробом? Як знайти число за його відсотками? Як перетворити звичайний дріб у десятковий? Вправа «Хто знає більше?»
Номер слайду 8
Вправа «Знайди помилку»
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Колір капелюха 101-коричневий 110-зелений 111- синій 100-червоний 001- білий 010- фіолетовий
Номер слайду 11
Колір костюма 1- зелений 2-синій 3-сірий 4- чорний 5-фіолетовий
Номер слайду 12
Розв’язати рівняння:
Номер слайду 13
Вік злочинця-це сума коренів рівняння
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Задача вчителя географії Площа суходолу на земній кулі приблизно дорівнює 150 млн. км2. Південна Америка займає 12%, а Африка – 20% суходолу. Яка площа вказаних материків?
Номер слайду 16
d I - 46% II - 32% III - решта(44гриби) Всього?
Номер слайду 17
Зображення дробів у давніх єгиптян Екскурс в історію
Номер слайду 18
У Древньому Китаї замість риски дробу використовували крапку:
Номер слайду 19
Першим ввiв риску дробу Вправа «Розгадайте закодоване слово»
Номер слайду 20
Підбиття підсумків. • • 9)
Номер слайду 21
Італiйський математик Леонардо Пiзанський (Фiбоначчi) у 1202 роцi Першим ввiв риску дробу Вправа «Розгадайте закодоване слово»
Номер слайду 22
А що вам відомо про звичайні дроби?
Номер слайду 23
Фізкультхвилинка Правильно – руки вгору, неправильно – вперед так так так ні ні ні
Номер слайду 24
Перевір себе Варіант 1 1-Б 2-Б 3-Б 4-А 5-А 6-Б Варіант 2 1-Г 2-В 3-Д 4-Б 5-Б 6-Б
Номер слайду 25
Номер слайду 26
Лев Миколайович Толстой порівнював людину з дробом, чисельником якого є те, що вона собою представляє насправді, а знаменником – те, що вона про себе думає. Чим краще людина про себе думає, тим більший знаменник, а отже, тим менший дріб. Подумайте про це порівняння і зробіть висновки. Думка інших про тебе Людина = ------------------------------------ Власна думка про себе (Л.М.Толстой)