Сьогодні ми на уроці: продовжимо формувати ваші вміння та навички розв’язувати текстові задачі та приклади на всі дії зі звичайними дробами; будемо розвивати здатність правильно і лаконічно висловлювати свою думку, міркування, встановлювати зв’язки; розвивати культуру мовлення, інтерес до предмета; формувати вміння аналізувати, обґрунтовувати відповідь; виховувати толерантність, старанність, охайність, дружбу.
«Дорогі діти! Допоможіть, будь-ласка, розкрити злочин! У деякому місті М пограбували банк. Та, на щастя, був очевидець пограбування. Він не тільки запам’ятав вбрання злочинця, але й оцінив його вік, прізвисько, яке, очевидно, належало підозрілому чоловіку. Але свідок був надзвичайно веселою та кмітливою людиною, тому всі відомості він зашифрував.»
Як знайти дріб від числа? Як зайти відсоток від числа? Як помножити натуральне число на дріб? Які дроби називаються взаємно оберненими? Як поділити два дроби? Як поділити мішані числа? Як знайти число за його дробом? Як знайти число за його відсотками? Як перетворити звичайний дріб у десятковий? Вправа «Хто знає більше?»
Лев Миколайович Толстой порівнював людину з дробом, чисельником якого є те, що вона собою представляє насправді, а знаменником – те, що вона про себе думає. Чим краще людина про себе думає, тим більший знаменник, а отже, тим менший дріб. Подумайте про це порівняння і зробіть висновки. Думка інших про тебе Людина = ------------------------------------ Власна думка про себе (Л.М.Толстой)