Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування задач.
Номер слайду 2
- Я всміхаюсь сонечку. Здрастуй, золоте! Я всміхаюсь квіточці. Нехай вона росте! Я всміхаюсь дощику! Лийся, мов з відра! Я всміхаюсь гостям. Зичу їм добра!
Номер слайду 3
Номер слайду 4
2
Номер слайду 5
З яким настроєм починаєте урок?Веселий, радісний. Сумний, стомлений. Лагідний, добрий
Відгадайте загадку. Як ходив він по городу,то питався свого роду: Ой, чи живі, чи здорові мої родичі чудові?Хто господар цей, малята?Чи зуміли упізнати?
Гра «Вгадай число»50 = 40 + 1070 = 60 + 1040 = 10 + 30100 = 90 + 10 Обізвалась жовта диня:- Я обчислювать майстриня. То ж і ви не відставайте –додавайте й віднімайте!
Номер слайду 13
Каліграфічна хвилинка— Установіть закономірність і запишіть числа, вставляючи пропущені:10 ... 30 ... ... 60 ... 80 … Тут озвались огірочки:- Ми сховали під листочкикруглих чисел цілий ряд. Запишіть їх всі підряд.
Номер слайду 14
Обізвалась морковиця –гарбузовая сестриця.- Дуже прошу вас, малята,важкі приклади розв’язати.
Номер слайду 15
Розв′яжіть(самостійно)58+2167-3350-3042-20
Номер слайду 16
З цим ми впорались швиденько. Раз, два, три , чотири, п’ять. Час прийшов відпочивать. Відпочинок
Номер слайду 17
Подумай9 м20 м. На скільки метрів дуб вищий за вербу? 20-9=11(м)Я буряк не відстаю –Я задачу вам даю.
Номер слайду 18
Щоб картоплі назбирати,не хапайтесь за лопати. Буде інша вам турбота –Ось у парах вам робота!
Номер слайду 19
Робота в парах. Фантазуємо з резинками на «математичному планшеті»
Номер слайду 20
Зібрали овочі ви в пору,і час нести їх до комори. Вони дають вам на прощаннягеометричне ще завдання.
Номер слайду 21
Робота в групах. Завдання. Виміряйте сторони прямокутника і знайдіть його периметр.
Номер слайду 22
Молодці!
Номер слайду 23
Як ви попрацювали?Було легко. Не все вдалося. Було важко
Номер слайду 24
З яким настроєм закінчуєте урок?Веселий, радісний. Сумний, стомлений. Лагідний, добрий