ДИСТАНЦІЙНИЙ урок математики у 2 – А класі. Тема. « Розв’язуємо задачі ». (Другий урок. )

Про матеріал
ДИСТАНЦІЙНИЙ урок математики у 2 – А класі. Тема. « Розв’язуємо задачі ». (Другий урок. ) Мета: актуалізувати розуміння відношення різницевого порівняння, уміння знаходити різницеве відношення двох чисел, розв'язувати прості задачі на різницеве порівняння.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Я навчаюся онлайн Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР

Номер слайду 2

Клас готовий працювати ?Додавати й віднімати,Числа й вирази рівняти,Вчасно руку піднімати,Щоб складну задачу розв’язати. Працюймо завзято і дружно усі,Щоб всі молодцями були у кінці.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Прийшов час тему уроку вам назвати . О. В. Онопрієнко, С. О. Скворцова, Математика ( ст. 70 ) Тема. « Розв’язуємо задачі ».

Номер слайду 5

Математика – наука Точна і серйозна.         І прожить без неї нам Навіть дня не можна. Міркуємо – швидко!    Відповідаємо – правильно! Лічимо – точно!     Пишемо – гарно!

Номер слайду 6

Як правильно сидіти за комп'ютером ?

Номер слайду 7

Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 8

Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 9

15 січня 18 19 … Утворити нові числа Класна робота. Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 10

Математичний диктант15 січня 18 19 81 11 89 98 Класна робота. Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 11

Машини забавлянки

Номер слайду 12

“ЗНАЙДИ ПАРУ”20+3590-439+547-987+360-343+648+25038495544908657

Номер слайду 13

Перевірка РОБОТИ55, 44, 57, 49,86, 38, 90, 50.

Номер слайду 14

Числа ось в рядок стоять —Треба нам їх порівнять!Щоб числа порівняти,Треба, друже, віднімати!

Номер слайду 15

Щоб дізнатися на скільки одне число більше або менше від іншого, треба від більшого числа відняти менше. Пригадаємо!

Номер слайду 16

СТОРІНКА 70 Завдання 1.  Складена задача на різницеве порівняння. Дівчата робили прикраси на ялинку. Юля зро­била 11 прик-рас, Інга — 13, а Слава — 27. На скільки більше прикрас зроби-ла Слава, ніж Юля та Інга разом?

Номер слайду 17

Задача. Юля — 11 прикрасІнга — 13 прикрас. Слава — 27, ??ЮляІнга. Слава на ? більше. Вираз :  27 – (11 + 13)= **( пр.)

Номер слайду 18

Розв’язання1) 11 + 13 = ** (пр.) – всього прикрас зробили Юля й Інга разом;2) 27 – 24 = * (пр.) – на стільки більше прикрас зробила Слава, ніж Юля та Інга разом. Відповідь: на * прикраси більше зробила Слава, ніж Юля та Інга разом. 

Номер слайду 19

2) Обернена складена задача. Дівчата робили прикраси на ялинку. Юля зро­била 11 прик-рас, Інга — 13, а Слава — на 3 прикраси більше, ніж Юля та Інга разом. Скільки прикрас зробила Інга?

Номер слайду 20

1) 11 + 13 = 24 (пр.) – всього прикрас зробили Юля й Інга разом;2) 24 + 3 = 27 (пр.) – прикрас зробила Інга. Відповідь: Інга зробила 27 прикрас.

Номер слайду 21

. Завдання 2. Додавання порозрядне з переходом через десяток:37 + 9 = (30 + 7) + 9 = 30+ (7 + 9) = 30 + 16 = 46

Номер слайду 22

Віднімання порозрядне з переходом через десяток:72 – 5 = (60 + 12) – 5 = 60 ++ (12 – 5) = 60 + 7 = 67 Віднімання частинами:72 – 5 = 72 – (2 + 3) = 72 – 2 – 3 = = 70 – 3 = 67

Номер слайду 23

Музична перерва

Номер слайду 24

Самостійне виконання завдання № 3.

Номер слайду 25

Додавання частинами:37 + 9 = 37 + (3 + 6) = (3 + 6)=37 + 3 + 6 = 40 + 6 = 46

Номер слайду 26

Віднімання порозрядне з переходом через десяток: 72 – 5 = (60 + 12) – 5 = (60 + 12)=60+ (12 – 5) = 60 + 7 = 67

Номер слайду 27

Віднімання частинами:72 – 5 = 72 – (2 + 3) = (2 + 3)= 72 – 2 – 3 = 70 – 3 = 67

Номер слайду 28

46 + 7 = 40 + (6 + 7) = 40 + 13 = 5346 + 7 = 46 + 4 + 3 = 50 + 3 = 5335 – 8 = 20 + (15 – 8) = 20 + 7 = 2735 – 8 = 35 – 5 – 3 = 30 – 3 = 27

Номер слайду 29

93 – 5 = 80 + (13 – 5) = 80 + 8 = 8880 + 1393 – 5 = 93 – 3 – 2 = 90 – 2 = 883 +2

Номер слайду 30

Завдання 4. 54 + 10 = 64    Додавання способом округлення: 54 + 7 = 54 + (10 – 3) =  = 54 + 10 – 3 = 64 – 3 = 61

Номер слайду 31

14 – 10 = 4     Віднімання способом округлення: 14 – 8 = 14 – (10 – 2) = = 14 – 10 + 2= 4 + 2 = 6 

Номер слайду 32

30 + 9= 39     Додавання способом округлення:27+ 9=(30 – 3)+9= = 30 + 9 – 3 = =39 – 3 = 36

Номер слайду 33

ГРА “Продовжте речення”На уроці я навчився…Мені сподобалося…Хотів би ще навчитися…Найскладніше було…Найлегше було…

Номер слайду 34

Я навчаюся онлайн. Урок завершено. Дякую за роботу!

Номер слайду 35

Домашнє завдання Підручник, № 4, с. 70.

Номер слайду 36

ДИСТАНЦІЙНИЙ урок математики у 2 – А класі. Тема. « Розв’язуємо задачі »Мета: актуалізувати розуміння відношення різницевого порівняння, уміння знаходити різницеве відношення двох чисел, розв'язувати прості задачі на різницеве порівняння; формувати вміння додавати й віднімати одноцифрове число з переходом через розряд у межах 100 двома способами на підставі правила додавання (віднімання) числа до (від) суми та частинами).

pptx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
15 січня 2021
Переглядів
1863
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку