Презентація до уроку математики на тему "Рівняння"

Про матеріал
Матеріали до уроку математики на тему "Рівняння". Презентація може бути використана на показовому уроці математики при вивчення теми "Рівняння".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

«Серед усіх наук, що відкривають людству шлях до пізнання законів природи,наймогутніша, найвеличніша наука-математика»,-так сказала про математику Софія Ковалевська- перша жінка, що отримала звання професора математики у Європі.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

«Знайди пару» https://learningapps.org/9167610

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Задумати двоцифрове число; збільшити його на 5; результат збільшити утричі; отриманий результат зменшити на 15. Скажіть свою відповідь (х+5)3-15=3х

Номер слайду 7

А зараз я попрошу задумати будь-яке число, додати до нього наступне за ним по порядку, після цього додайте 9, розділіть результат на 2 і відніміть від результату задумане число. Я легко назву число, яке у вас вийшло ((х + х + 1) + 9) : 2 – х = 5 Такі рівняння ми будемо розв’язувати пізніше

Номер слайду 8

Рівняння математична компетентність – Пояснювати: що таке рівняння, корінь рівняння, що означає розв’язати рівняння; Уміти: розв’язувати рівняння, оперувати числовою інформацією

Номер слайду 9

Вибери зайве: а+34; 52+х; х-13=48; с-57; у+41.

Номер слайду 10

Х=3 2 5

Номер слайду 11

Рівність, яка містить невідоме число, позначене буквою, називається рівнянням Коренем рівняння називають те значення невідомого, за якого рівняння перетворюється на правильну рівність Розв’язати рівняння — означає знайти всі його корені або переконатися, що їх взагалі немає Наприклад : Х*0=55 - коренів немає

Номер слайду 12

Назвемо компоненти рівняння і сформулюємо правила знаходження невідомого

Номер слайду 13

Вправа 3. Усне розв'язування тренувальних вправ Які з чисел: 4, 5, 8, 10 є коренем рівняння: а)25 – х = 20; б) 10 * у = 100; в) 64 : х = 16.

Номер слайду 14

Вправа 4. Письмове розв’язування рівнянь 1) 238 + y = 416 2) x – 546 = 216 y = 178; x = 762

Номер слайду 15

Вправа 5. Розв'язування більш складніших рівнянь за правилом «сапера» 28 + (45 + Х ) = 100 45+Х=100-28 45+Х=72 Х=72-45 Х=27

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Розв’яжіть рівняння: 54 – ( х – 12 ) = 21; зменшуване від’ємник різниця

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Доманшє завдання: Опрацювати теоретичний матеріал (параграф 10) Вивчити правила, як знайти невідомі компоненти рівняння Розв’язати рівняння: № 271,273 Скласти математичний фокус

ppt
Додано
1 березня 2021
Переглядів
666
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку