До розіграшу
залишилось:
16 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Презентація до уроку математики "Розв'язування задач і вправ", урок - казка

Про матеріал

Презентація до уроку - казки з математики в 5 класі за темою: "Розв'язування задач і вправ. Дії з звичайними дробами" буде корисна для вчителів математики.


Зміст слайдів
Номер слайду 1

У казці все справжнісіньке буває, Усе живе, все мислить, розмовляє. В ній мудрість є, вона навчає жить, То як же людям казку не любить?

Номер слайду 2

Думка інших про тебе Людина = ----------------------------------- Власна думка про себе (Л.М.Толстой) У — успіх Р — радість О — обдарованість К — кмітливість Усміхнімось всім довкола: Небу, сонцю, квітам, людям І тоді обов'язково День для нас привітним буде.

Номер слайду 3

Будь уважним Міркуй, шукай, порівнюй, роби висновки, працюй Шукай нові способи розв’язування проблеми Самостійно встановлюй зв’язки відомого з невідомим Будь наполегливим і не бійся помилитися Експериментуй та виправляй невдалі спроби Будь упевнений у своїх здібностях

Номер слайду 4

Мета уроку – на основі вивченого теоретичного матеріалу та одержаних навичок узагальнити і систематизувати знання про звичайні дроби, закріпити і вдосконалити навики дій зі звичайними дробами Зупинка №1 «Дзеркальна» Назвати координати точок Задача Третій зайвий Зупинка №2 «Хлопчик і дівчинка» Зупинка №3 «Герда в пошуках Кая» Задача від чаклунки Склади відповідність Порівняй числа Задача від Карла і Клари Задача від маленької розбійниці Хвилинка цікавої математики Розв’яжіть рівняння Фізкультхвилинка Завдання Фінки – «Тест» Завдання від Снігової королеви «Скласти слово» Зупинка №4 «Дружба і вірність – велика цінність» Підсумок уроку Домашнє завдання

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Жив собі один лихий троль. Зробив собі дзеркало, у якому все добре і прекрасне здавалося гидким. Учні троля полетіти на небо, чим вище вони злітали, то дзеркало все дужче кривилося від гримас. Раптом дзеркало так затремтіло, що вирвалося з їх рук, упало на землю і розбилося. І саме ці скалки нароблять більше лиха, ніж саме дзеркало. Ці злі скалки можна нейтралізувати за допомогою великої сили – знань!

Номер слайду 9

Назвати координати точок Перша скалка 0 1 А В C

Номер слайду 10

28 365 У році 365 днів. У лютому – 28 днів, а у липні 31 день. Яку частину року складає лютий, а яку – липень? 31 365 Друга скалка

Номер слайду 11

Третій зайвий Третя скалка

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Хлопчик і дівчинка дуже любили бігати в гості одне до одного по даху й сидіти на маленьких стільчиках під трояндами. Там вони так гарно гралися! Бабуся розповідала дітям про Снігову Королеву, яка пролітає вулицями міста й заглядає у вікна, – від того вони вкриваються крижаними візерунками, наче квітами. – Ой! – раптом зойкнув хлопчик. – Мене кольнуло в серце, і щось потрапило в око! Одного зимового дня, у розпалі веселощів на майдані з’явилися великі білі сани, і Кай швиденько встиг прив’язати до них свої санчата... Герда, звісно ж, по всіх усюдах почала розшукувала Кая. Всі до кого вона зверталася давали їй завдання. Тяжко їх всі виконати маленькій дівчинці Герді.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Чаклунка вирішила виділити під тюльпани 3/20 саду, під піони - 4/20, під хризонтеми - 6/20, під орхідеї - 2/20, під троянди - 7/20. Чи зможе вона в реалізувати свій план? Відповідь: чаклунка не зможе реалізувати план.

Номер слайду 21

Склади відповідність

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Карл, Клара та Герда поїхали у Лапландію на виготовлення морозива. Разом вони заробили 1024 грн. і розділили їх відповідно до того, хто як працював. Карл одержав 11/32 зароблених грошей, Клара - 5/8 решти. Хто з нас скільки отримає грошей? 1024:32 * 11=352(гр.)- отримав Карл 1024-352=672(гр.)- решта 672:8*5=420(гр.) - отримала Клара 4)1024-(352 +420)=252(гр.) -отримала Герда Відповідь: Клара найпрацьовитіша.

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Дроби з'явилися в сиву давнину, люди зустрічались з необхідністю ввести в обчислення дроби. А чи знаєте ви, коли вперше стали використовувати слово «дріб»? І хто ввів це слово? Розташуйте дроби в порядку зростання. Назвіть прізвище вченого. Ф Ч Ч І І Н А Б О Італійський математик в 1202 році ввів слово «дріб» і першим став використовувати сучасний запис дробів. Ф І Б О Н А Ч Ч І

Номер слайду 26

Хвилинка цікавої математики. Піфагор займався математикою і музикою. Він ввів позначення нот за допомогою дробів. За допомогою нот можна розв’язувати математичні вправи.

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Фізкультхвилинка Правильно – руки вверх, Неправильно – руки вперед.

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Обчислити: А) Б) В) Г) Інша відповідь. 2. Обчислити: А)      Б)     В) 0     Г)      Д) Інша відповідь. 3. Подати в вигляді мішаного числа дріб: А)     Б)     В)      Г)      Д) Інша відповідь. 4. Перетворити на неправильний дріб. А)     Б)    В)    Г)   Д) Інша відповідь. Перевірте тест Так Так Ні Ні

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Я королева Cнігова Землі володарка нова Нехай мене почують люди На цілій землі в серцях я холод поселю Усе по своєму зроблю Мені коритимуться всі І дорослі й малі

Номер слайду 33

3 1 4 5 8 10 2 6 7 9 З Н А Н Н Е М Ч К И А К А С Т Р Т И Т Е И Ч Л Е С Н И Ь М У К П А А І Н Р Й И Н Ь Л И В А Р П Т У К Н И Д О С Т О С Н А 1. Число, записане під рискою дробу. 2. Результат дії ділення. 3. Третя частина - 1/3 . 4. Число, записане над рискою дробу. 5. Результат дії додавання. 6. Числа, які діляться на два без остачі. 7. Квадрат десяти. 8. Число, на яке будь-яке число ділиться без остачі. 9. Фігура, яка складається з двох променів, що виходять із однієї точки. 10. Дріб, у якого чисельник менший за знаменник.

Номер слайду 34

Дякую вам, Кай і Герда, дякую і вам, мої любі друзі. Ви разом зуміли розтопити моє крижане серце.

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Номер слайду 37

коріння. нових не наживає знайти в біді Людина без дружби, що дерево без Хто старих друзів забуває, той Легко друга втратити, а тяжко Друзі пізнаються в

Номер слайду 38

Номер слайду 39

Підсумок уроку Сьогодні я на уроці ….. Я дізнався….. Я поглибив…… Мені нам уроці сподобалося….. Мене дуже здивувало….. Систематизував знання про звичайні дроби: запис, порівняння, додавання та віднімання, зображення на координатному промені. Про музику і математику Піфагора Знання ро дробові числа Математична казка Використання казки на уроці математики

Номер слайду 40

Мене найбільше вразило…. Я вирішив дізнатися більше про…. Я вважаю дану тему….. Дані знання допоможуть При виборі будь-якої професії: повар, швачка, інженер, домогосподарка Дуже важливою і необхідною, тому , що цих знань вимагає саме життя. Історію чисел Як ми дружно вирішували задачі і завдання

Номер слайду 41

1. Повторити: зображення дробових чисел на координатному промені дії з звичайними дробами та мішаними числами Знаходження частини від цілого і цілого за його частиною 2. Підготуватися до контрольної роботи 3. Тести с. 236-237.

Номер слайду 42

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
ppt
Додано
4 лютого
Переглядів
346
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку