Презентація до уроку - казки з математики в 5 класі за темою: "Розв'язування задач і вправ. Дії з звичайними дробами" буде корисна для вчителів математики.
Мета уроку – на основі вивченого теоретичного матеріалу та одержаних навичок узагальнити і систематизувати знання про звичайні дроби, закріпити і вдосконалити навики дій зі звичайними дробами Зупинка №1 «Дзеркальна» Назвати координати точок Задача Третій зайвий Зупинка №2 «Хлопчик і дівчинка» Зупинка №3 «Герда в пошуках Кая» Задача від чаклунки Склади відповідність Порівняй числа Задача від Карла і Клари Задача від маленької розбійниці Хвилинка цікавої математики Розв’яжіть рівняння Фізкультхвилинка Завдання Фінки – «Тест» Завдання від Снігової королеви «Скласти слово» Зупинка №4 «Дружба і вірність – велика цінність» Підсумок уроку Домашнє завдання
Жив собі один лихий троль. Зробив собі дзеркало, у якому все добре і прекрасне здавалося гидким. Учні троля полетіти на небо, чим вище вони злітали, то дзеркало все дужче кривилося від гримас. Раптом дзеркало так затремтіло, що вирвалося з їх рук, упало на землю і розбилося. І саме ці скалки нароблять більше лиха, ніж саме дзеркало. Ці злі скалки можна нейтралізувати за допомогою великої сили – знань!
Хлопчик і дівчинка дуже любили бігати в гості одне до одного по даху й сидіти на маленьких стільчиках під трояндами. Там вони так гарно гралися! Бабуся розповідала дітям про Снігову Королеву, яка пролітає вулицями міста й заглядає у вікна, – від того вони вкриваються крижаними візерунками, наче квітами. – Ой! – раптом зойкнув хлопчик. – Мене кольнуло в серце, і щось потрапило в око! Одного зимового дня, у розпалі веселощів на майдані з’явилися великі білі сани, і Кай швиденько встиг прив’язати до них свої санчата... Герда, звісно ж, по всіх усюдах почала розшукувала Кая. Всі до кого вона зверталася давали їй завдання. Тяжко їх всі виконати маленькій дівчинці Герді.
Карл, Клара та Герда поїхали у Лапландію на виготовлення морозива. Разом вони заробили 1024 грн. і розділили їх відповідно до того, хто як працював. Карл одержав 11/32 зароблених грошей, Клара - 5/8 решти. Хто з нас скільки отримає грошей? 1024:32 * 11=352(гр.)- отримав Карл 1024-352=672(гр.)- решта 672:8*5=420(гр.) - отримала Клара 4)1024-(352 +420)=252(гр.) -отримала Герда Відповідь: Клара найпрацьовитіша.
Дроби з'явилися в сиву давнину, люди зустрічались з необхідністю ввести в обчислення дроби. А чи знаєте ви, коли вперше стали використовувати слово «дріб»? І хто ввів це слово? Розташуйте дроби в порядку зростання. Назвіть прізвище вченого. Ф Ч Ч І І Н А Б О Італійський математик в 1202 році ввів слово «дріб» і першим став використовувати сучасний запис дробів. Ф І Б О Н А Ч Ч І
3 1 4 5 8 10 2 6 7 9 З Н А Н Н Е М Ч К И А К А С Т Р Т И Т Е И Ч Л Е С Н И Ь М У К П А А І Н Р Й И Н Ь Л И В А Р П Т У К Н И Д О С Т О С Н А 1. Число, записане під рискою дробу. 2. Результат дії ділення. 3. Третя частина - 1/3 . 4. Число, записане над рискою дробу. 5. Результат дії додавання. 6. Числа, які діляться на два без остачі. 7. Квадрат десяти. 8. Число, на яке будь-яке число ділиться без остачі. 9. Фігура, яка складається з двох променів, що виходять із однієї точки. 10. Дріб, у якого чисельник менший за знаменник.
Підсумок уроку Сьогодні я на уроці ….. Я дізнався….. Я поглибив…… Мені нам уроці сподобалося….. Мене дуже здивувало….. Систематизував знання про звичайні дроби: запис, порівняння, додавання та віднімання, зображення на координатному промені. Про музику і математику Піфагора Знання ро дробові числа Математична казка Використання казки на уроці математики
Мене найбільше вразило…. Я вирішив дізнатися більше про…. Я вважаю дану тему….. Дані знання допоможуть При виборі будь-якої професії: повар, швачка, інженер, домогосподарка Дуже важливою і необхідною, тому , що цих знань вимагає саме життя. Історію чисел Як ми дружно вирішували задачі і завдання